Huomiseksi on merkattu taas Karjalaisen pariksi Brandt IPV-JymyJussit peliin.Niin tai näin. Eilen Karjalaisen parina syöttötuomarina oli Brandt tänään Vallikentällä Kääriäinen.
En tiedä mitä oli etukäteen ilmoitettu.
Itse olen nähnytTää olikin mielenkiintoinen pointti, että lakkaako tangentti olemasta välittömästi syötön noustua?
Voi olla konkareille itsestäänselvyys, mutta itse en ole moista linkussa koskaan nähnyt livenä.
Ja tottakai se lakkaa olemastaItse olen nähnyt
Lehtisen kyllä täytyisi olla viitisen metriä oikealle (kamerasta katsoen) jotta lyönti ilman osumaa olisi kohdistunut katsomon suuntaan.Tämä kuvahan ei kerro yhtään mitään siitä mihin suuntaan pallo oli menossa. Lyönti osui Lehtistä reiteen, tässä kuvassa osuma on tapahtunut juuri hetkeä aiemmin ja pallon suunta muuttui osumasta enemmän kentän suuntaan, silti toki laittomaksi selvästi. Ilman osumaa aika lailla suoraan katsomon etureunan mainoksiin.
Ehtii siitä pois kun väistää lautasen yli
Tää olikin mielenkiintoinen pointti, että lakkaako tangentti olemasta välittömästi syötön noustua?
Voi olla konkareille itsestäänselvyys, mutta itse en ole moista linkussa koskaan nähnyt livenä.
Väistyminen: Lukkarin on väistyttävä välittömästi lyöjästä poispäin ja siten, että lyöjä voi lyödä haluamaansa sallittuun suuntaan. Lukkari ei saa syöttäessään eikä väistyessään liikehtelyllään häiritä lyöjää.
Itse olen nähnyt
Ja tottakai se lakkaa olemasta
Kuitenkin edelleen on muun muassa pallon keinotekoinen kuljettaminen esimerkiksi potkimalla kielletty. Koskahan tuohonkin on viimeksi puututtu?
Oisko kuusiniemi joskus ohikulkiessaan nykäissyt, tuskin nykypäivänä tulee kenellekään edes mieleenYksi erikoinen kohta lisää on ottelurangaistus, jonka voi saada lakin silmille vetämisestä. Koskahan tästä on viimeksi tuomittu? Ja minkälaisen tilanteen jälkeen tämä on lisätty sääntöihin?
Karra kuuluikin siihen porukkaan, jolta lähti täysin järki päästä, kun laittoi pelipaidan päälle. Muuten legendan aihiota, mutta... Monesti meni maku koko ukosta räksytyksen ym. tempausten takia. Se ei ollut lasten korville ja silmille sopivaa käytöstä. 😅 Tänä päivänä ei montaa peliä pääsisi pelaamaan koko kesänä, kun istuisi kovennettua jatkuvasti.Oisko kuusiniemi joskus ohikulkiessaan nykäissyt, tuskin nykypäivänä tulee kenellekään edes mieleen
Enempi pitäisi olla Karran tapaisia pelaajia tänä päivänä. Ennen kävi tuhansittain katsojia otteluissa, sillä kentällä tapahtui ja sattui kaikenlaista. Nykyään käy jopa sadottain katsojia katsomassa "virkamies"-palloilua, mutta jos olis Kuusiniemen ja Kallion kaltaisia pelaajia, niin ehkä katsojaluvut olisivat vähän toisenlaiset.Karra kuuluikin siihen porukkaan, jolta lähti täysin järki päästä, kun laittoi pelipaidan päälle. Muuten legendan aihiota, mutta... Monesti meni maku koko ukosta räksytyksen ym. tempausten takia. Se ei ollut lasten korville ja silmille sopivaa käytöstä. 😅 Tänä päivänä ei montaa peliä pääsisi pelaamaan koko kesänä, kun istuisi kovennettua jatkuvasti.
Oli oma persoonansa, mutta ne pelit, jotka itse näin (kymmeniä) eivät mielestäni mairitelleet Karraa.Enempi pitäisi olla Karran tapaisia pelaajia tänä päivänä.
Jotain 80-luvun ja 90-luvun vaihdetta, en muista tarkkaan, mutta KaMa-Tahko pelis, Tahkon peluri tempas lipan tuomarin silmille.Yksi erikoinen kohta lisää on ottelurangaistus, jonka voi saada lakin silmille vetämisestä. Koskahan tästä on viimeksi tuomittu? Ja minkälaisen tilanteen jälkeen tämä on lisätty sääntöihin?
Siivoa suus. Kaikkien aikojen pelaaja. Kelpaa esimerkkinä kaikille oman joukkueen edustajana.Karra kuuluikin siihen porukkaan, jolta lähti täysin järki päästä, kun laittoi pelipaidan päälle. Muuten legendan aihiota, mutta... Monesti meni maku koko ukosta räksytyksen ym. tempausten takia. Se ei ollut lasten korville ja silmille sopivaa käytöstä. 😅 Tänä päivänä ei montaa peliä pääsisi pelaamaan koko kesänä, kun istuisi kovennettua jatkuvasti.
Saat pitää mielipiteesi, minä pidän omani.Siivoa suus. Kaikkien aikojen pelaaja. Kelpaa esimerkkinä kaikille oman joukkueen edustajana.
Katso Pesäpallon kunniagalleriaa. Valittu sinne ensimmäisten joukossa.
Ei Haimi mitään enää kysynyt, oli jo vastauksen saanut ja huusi enää vain kirosanoja. Ihan ansaittu kortti. Kuten Myllärillekin, vaikka siinä taisi syöttärillä erhe tullakin.
Jep, tosiaan kerran KaMan pelis, mutta siitä se 30+ vuotta aikaa... Ittellä ei muita havaintoja mistään... 🤔 Toi pieru, niin se varmaan tulkinnan varanen? Eli jos se pystytään näyttää vakaasti harkiten tehdyksi, ja sillä on tahallisesti pyritty aiheuttamaan haju/meluhaittaa, niin sillon kortti!! Ei kahta sanaa! 😁😜Tuo sääntökirjassa oleva lippalakin silmille vetäminen on minuakin ihmetyttänyt, kun en ole sellaista ikinä nähnyt. Mutta on siis joskus tapahtunut. Eikö säännöissä mainita myös hiekan heittäminen tuomaria päin? Sitäkään en ole nähnyt. Äänekästä pieraisua päin tuomaria ei mainita säännöissä. Saisikohan siitä kortin?