Edelliseen pariin viestiin liittyen:
Mitä tulee sivusta huuteluun ja ihmisten löytämisen vaikeuteen, niin ei mene suodattamattomana läpi. Pk-yrityksen toimarin tulee tunnistaa toimintaympäristö ja sen vaatimukset.
Kuten jo aiemmin sanoin, viime kädessä vika ei ole kuitenkaan Vuorenmaan, vaan hallituksen joka hänet on valinnut. Tahkon kokoisessa organisaatiossa hallituksen vastuulla on visio, jonka saavuttamiseksi heidän on yhdessä toimarin kanssa rakentaa strategia, jonka toteuttamisesta ja jalkauttamisesta vastaa sitten toimari. Toki hallituksen vastuu on tukea, sparrata ja vaatia. Pelkkä taloudellinen panostus on aika turhaa siinä vaiheessa, jos ei ole kykyä joko työntää käsiä saveen tai laittaa sitten niin paljon rahaa tiskiin, että ammattilaiset hoitavat asian. Toki kauhuskenaario on, ettei ole riittävästi rahaa, aikaa eikä osaamista.
Kotisivuista sen verran, että ne ovat nykypäivän peruspalvelu urheilubisneksessä. Vaatimustasossa päästään lukemaan nolla, jos kotisivut ovat peruskunnossa, kaikki sen alle roppakaupalla miinusta. Kotisivujen kävijämäärät eivät sinällään ole niin merkityksellisiä kuin esimerkiksi somen tavoittavuus. Ja nämä ovat niitä lukuja, jotka Tahkon kokoisessa organisaatiossa pitäisi toimiston väen tietää ulkoa keskellä yötä heränneenä. Pelkkä seuraajien määrän tuijottaminen ei riitä, vaan kuinka suuri massa niillä julkaisuilla saavutetaan.