samurai
Vs: Hyvinkään Tahko 2016
Ja Robert Schürmann kuuluttamaan.
Ja Robert Schürmann kuuluttamaan.
Nicor sanoi:Näemmä kun ei ole kykyä luoda kunnollista vasta-argumenttia, niin täytyy luoda "olkinukke"?Observer sanoi:Pitäisikö Tahkon alkaa yhteistyöhön jonkun vankilan kanssa? Pahoja ja värikkäitä miehiä olisi ilmeisesti sieltä löydettävissä.
Itse olen sitä mieltä ettei ole vain yhtä tekijää millä kiinnostusta voisi nostaa. Tasainen menestys ja tasokkaat pelaajat ovat yksi todella iso tekijä. Toinen iso tekijä tulee kiinnostavista pelaajista. Myös selostajalla on merkitystä.Itse olen kuitenkin sitä mieltä mieltä että kiinnostavuus nousee tasaisen menestyksen myötä ja riittävän tasokkailla pelaajilla. Tahkon mitaliputki lienee vielä aika lyhyt ja menestys vielä mahdollisesti haaveiden ja turhan vaahtoamisen varassa.
Nicor sanoi:Näemmä kun ei ole kykyä luoda kunnollista vasta-argumenttia, niin täytyy luoda "olkinukke"?Observer sanoi:Pitäisikö Tahkon alkaa yhteistyöhön jonkun vankilan kanssa? Pahoja ja värikkäitä miehiä olisi ilmeisesti sieltä löydettävissä.
Nuori sossu sanoi:Ettekö te "Raimo Summaset" (Nicor ja Bout) tajua, että johtajuutta on monenlaista? Joku huutaa ja mesoaa ja joku puhuu harvakseltaan ja harkitusti. Teemu Selänne kertoi jostakin kapteenista NHL-urallaan, joka puhui 4 sanaa joukkueelleen kauden aikana (näin karrikoidusti). Paras tapa johtaa on esimerkillä. Se toimii aina. Joukkueessa voi ja pitää olla erilaisia pelaajia, mutta kaikkien pitää sitoutua joukkueen arvoihin ja olla lojaaleja kanssapelaajille. Aisan yli ei saa potkia.
Itse olen kyllä ollut tyytyväinen Puhtimäen johtamiseen. Johtaa joukkuetta esimerkillä eikä mesoa turhaan. Taso pelaajana ja johtajana on hyvä. Voittaa hutunkeiton, heittää pelipaidan katsomoon pelin jälkeen, antaa pikkupojalle nimmarin, halaa kukkasia tuonutta naista jne. Tekee kaiken "oikein", niinkuin johtajan kuuluukin. Toivon Hyvinkään Tahkon tarjoavan Puhtimäelle jotain työroolia uran jälkeen. Jos hän haluaa.
Nuori sossu sanoi:Kyllä urheilullinen menestys on avain pitkän tähtäimen menestykseen, ei erilaiset tempaukset tai "värikkäät persoonat". Ettekö ymmärrä, ettei kukaan ole kiinnostunut joukkueesta, joka on täynnä värikkäitä persoonia, mutta häviää aina? Ettekö ymmärrä, että tempauksilla ja värikkäillä persoonilla voi saada aikaan lyhyen ajan mediakiinnostavuutta, mutta ilman hyvää urheilullista menestystä homma lässähtää pian.
Nuori sossu sanoi:Nikkasta en kyllä näe tulevaisuudessakaan yhtä taitavana pelaajana kuin Korhonen. Nikkanen on jo nyt hyvä Superpesispelaaja, mutta hän ei ole mielestäni läheskään yhtä taitava tai monipuolinen pelaaja kuin Korhonen. Ei voi koskaan tietää tulevaisuudesta tarkkaan ja ainahan pelaaja voi kehittyä, jopa kypsällä iällä. Omasta mielestäni Juha Korhonen on Superpesiksen taitavin pelaaja, jonka lyöntivalikoima on hämmästyttävä. J-P-Vainionpää, Juha Niemi ja Jere Dahlström ovat Korhosen edellä lyöjätilastoissa, koska he ovat nuorempia ja fyysisesti skrodempia kuin Korhonen.
Nuori sossu sanoi:Everstistä vielä (Kosunen). Moni näkee everstin vanhana 70-75-vuotiaana ukkona, joka on pelkästään jarru Tahkon menestykselle. Eikös eversti ole vaimoineen tehnyt vuosikausia talkootyötä (ilmaista) Tahkon hyväksi? Menestys on ollut mitä se on, mutta eikö kiitos osaltaan (ei kaikelta osaltaan) tämän ukon vaimoineen Tahko on pisimpään Superpesistasolla pelannut joukkue.
Observer sanoi:Nämä pari Tahkon "fania" Bout ja Nicor suoltavat jotain ihmeellistä tajunnanvirtaa. Halutaan ihmisten pysyvän poissa katsomosta kannustamasta, itse tiedetään kaikki markkinoinnista ja joukkueen johtamisesta, halutaan Muhammed Ali Hyvinkäälle pelaamaan....
Miksi näin katkerien kannattajien kannattaa yleensäkkin vaivata itseään Tahkoon liittyvillä asioilla? Laittakaa oma joukkue pystyyn ja ei muuta kuin vuosittain Suomen mestaruus omalle seuralle. Ei nykyistä Tahkoa kukaan täyspäinen laske mestariehdokkaaksi, kannattaa myös oman joukkuueen kannattamisessa ja toiminnan tason arvioinnissa käyttää tervettä maalaisjärkeä. Ei pikkulapsimainen kiukuttelu ja oman joukķueen pelaajien ja taustavoimien jatkuva arvostelu kuulosta kovinkaan järkevältä.
Observer sanoi:Taitaa Boutilla olla markkinointiin jokin erityiskoulutus. Asiakassuhteet ja palautteet hoidetaan hieman omaperäisellä tyylillä. Taitaa kanta-asiakkaita syntyä pilvin pimein? Itse olen tottunut asiakaspalvelussa ja markkinoinnissa myös kestämään kritiikkiä ja löytämään asioista aina myös valoisat puolet.
Observer sanoi:Vähemmästäkin ymmärän markkinoinpäällikön arvioivan älyni hieman puutteelliseksi. Minun on kuitenkin asian kansa elettävä. Toivotan markkinoinpäällikölle onnea valitsemallaan argumentointilinjalla.
Bout sanoi:Observer sanoi:Vähemmästäkin ymmärän markkinoinpäällikön arvioivan älyni hieman puutteelliseksi. Minun on kuitenkin asian kansa elettävä. Toivotan markkinoinpäällikölle onnea valitsemallaan argumentointilinjalla.
Yritin alentua sinun tasollesi, mutta lipsahti jopa vähän alle. Jos mietitään kumpi nuo ala-arvoiset kommentit alkoi siltä suunnalta. Mutta tosiaan, tämä oli viimeinen viesti tälle palstalle. En ole päällikköstatuksella tosin liikenteessä.