Vs: Hyvinkään Tahko 2016
Sä oot varmaan oikeassa. Jossakin asiassa.
Näin ei-hyvinkääläisin silmin paistaa kuitenkin jonkinlainen katkeruus Kosusta kohtaan. Väärin on tehty varmaan paljonkin, mutta onko nyt kaikki kuitenkaan Jopen vikaa?
Mitään parannuskonstia et oo tainnut ehdottaa.
Taloudesta sen verran, että sanoit että Oy:n aikana miinusluvut ovat jotakin käsittämätöntä. Mutta jostakin löysin jutun KAHDEN MILJOONAN veloista vuosituhannen lopulta.
Toki markka-aikaa, mutta on sitä näköjään osattu ennenkin.
Pelaaja puolella olet ilmeisesti Arffmanin huhumyllyn varassa, niin kuin moni muukin ja teet johtopäätöksiäsi juttujen perusteella. Kuosa lähtee, mutta muuta faktaa ei
ainakaan mulla oo tiedossa. Ja lähti muita tai ei, niin aina ne on jollakin paikattu. Ostomiehillähän Tahko on pääasiassa kaiken gloriansa luonut.
Jotta kyllä sieltä junnupuolelta voi joutua sateentekijöitä odottaa pidempäänkin, kun tuon mainitsemasi viisi vuotta. Kun aika vähän Tahkon kaltainen seura pystyy todellisia huippupelaajia tuottamaan. Taitaa 80-luvulla ja sen jälkeen syntyneitä olla Koren lisäksi aika vähän. I-L tasoa ei taida olla muita kuin Vierimaa.
Jotta vaikea on varmasti strategioita omistajienkin luoda. Voisi olla se putoaminenkin yksi vaihtoehto. Ansaitseeko koko ajan kutistuva hyvinkääläiskatsomo muuta kuin
Ykköspesistä ja junnupalloa. Kun niitä johtajia ja tekijöitä ei kerran sunkaan mielestä ole.
Voihan niitä vanhoja hyviä aikoja muistella ja nykypelaajien surkeutta voivotella niissäkin ympyröissä. Niin entiset pelaajat, kuin muutkin kiinnostuneet.
Kuitenkin oon sitä mieltä, ettei ne asiat ainakaan yhtä miestä haukkumalla parane. Se yksi on kuitenkin niitä harvoja, jotka siellä yrittää. Tyylistä en näin
ulkopaikkakuntalaisena osaa sanoa. Mutta taitaa sielläkin olla monenlaista vanhaa rasitetta. Muutakin kuin vaan taloudellista.
Sori vaan, mutta mä oon kyllä tätä mieltä. Voin olla tietysti väärässä monessakin asiassa.
Pele sanoi:Lieneekö mikään varmaa vielä ensi kauden suhteen?
Sopimukset jatkuvat miltei kaikilla, mutta jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin tappiota tulee Oy:lle taas kuusiumeroinen summa.
Kuka hoitaa pelaajahankintoja? Ei varmaan edes Eversti tiedäNykyjoukkueen budjetista (pelaajat ja vamennus) pitäisi se 100k karsia pois niin päästäisin lähelle nollatulosta. Uusia pelaajia tuskin tulee, tai ainakaan vahvistuksia ja jos muutama avainpelaaja (mm. Kero, Kuosa jne) vaihtaa maisemaa, niin vähintään karsinnat ovat edessä.
Olisiko parempi tippua pelillisesti kuin taloudellisten syiden takia? Samassa kierteessä on Tahko ollut jo 20v, mutta nyt Oy:n aikana miinusluvut ovat jotain ihan käsittämätöntä.
No odotellaan uusia tilinpäätöslukuja, eihän sitä tiedä vaikka omistajat kikkailevat osakepääpoman kanssa, jotta luvut näytävät paremmalta
Tahkon omista junnuistahan olisi tulossa uutta sukupolvea, mutta kestääkö Apteekkarin pinna odottaa 5v että saadaan tulosta plussalle peillisillä meriteillä?
Olisihan se hieno nähdä, että paikkakunnan lippulaiva lähtisi uuteen nousuun, kuten esim. Kouvolassa on tapahtunut. Vaatisi vain oikean johtajan ja sen alle tekijät. Nyt ei ole johtajaa eikä tekijöitä.
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2016/09/03/KPL%20punnertaa%20liikevaihdossa%20miljoonakerhoon%20%E2%80%94%20%E2%80%9DJos%20rekrytointeja%20ei%20tee%2C%20ei%20seuran%20toimintakaan%20kehity%E2%80%9D/2016221226914/4
Sä oot varmaan oikeassa. Jossakin asiassa.
Näin ei-hyvinkääläisin silmin paistaa kuitenkin jonkinlainen katkeruus Kosusta kohtaan. Väärin on tehty varmaan paljonkin, mutta onko nyt kaikki kuitenkaan Jopen vikaa?
Mitään parannuskonstia et oo tainnut ehdottaa.
Taloudesta sen verran, että sanoit että Oy:n aikana miinusluvut ovat jotakin käsittämätöntä. Mutta jostakin löysin jutun KAHDEN MILJOONAN veloista vuosituhannen lopulta.
Toki markka-aikaa, mutta on sitä näköjään osattu ennenkin.
Pelaaja puolella olet ilmeisesti Arffmanin huhumyllyn varassa, niin kuin moni muukin ja teet johtopäätöksiäsi juttujen perusteella. Kuosa lähtee, mutta muuta faktaa ei
ainakaan mulla oo tiedossa. Ja lähti muita tai ei, niin aina ne on jollakin paikattu. Ostomiehillähän Tahko on pääasiassa kaiken gloriansa luonut.
Jotta kyllä sieltä junnupuolelta voi joutua sateentekijöitä odottaa pidempäänkin, kun tuon mainitsemasi viisi vuotta. Kun aika vähän Tahkon kaltainen seura pystyy todellisia huippupelaajia tuottamaan. Taitaa 80-luvulla ja sen jälkeen syntyneitä olla Koren lisäksi aika vähän. I-L tasoa ei taida olla muita kuin Vierimaa.
Jotta vaikea on varmasti strategioita omistajienkin luoda. Voisi olla se putoaminenkin yksi vaihtoehto. Ansaitseeko koko ajan kutistuva hyvinkääläiskatsomo muuta kuin
Ykköspesistä ja junnupalloa. Kun niitä johtajia ja tekijöitä ei kerran sunkaan mielestä ole.
Voihan niitä vanhoja hyviä aikoja muistella ja nykypelaajien surkeutta voivotella niissäkin ympyröissä. Niin entiset pelaajat, kuin muutkin kiinnostuneet.
Kuitenkin oon sitä mieltä, ettei ne asiat ainakaan yhtä miestä haukkumalla parane. Se yksi on kuitenkin niitä harvoja, jotka siellä yrittää. Tyylistä en näin
ulkopaikkakuntalaisena osaa sanoa. Mutta taitaa sielläkin olla monenlaista vanhaa rasitetta. Muutakin kuin vaan taloudellista.
Sori vaan, mutta mä oon kyllä tätä mieltä. Voin olla tietysti väärässä monessakin asiassa.