Piti oikeen varta vasten rekisteröityä, että pääsee kommentoimaan tähän.
Vielä Veto-KeKi puolivälieräsarjan alussa puolihuolimattomasti ajattelin, että jos nyt oman joukkueen kausi sattuis päättyä, niin symptiat olis sitten varmaankin täysin Kempeleen puolella. Syksy 2010 on vielä niin kirkkaana mielessä, että sen tunteen soisi mahdollisimman monelle pesisfanille! Viime syksynäkin jo ihan vilpittömästi iloitsin, kun kempeleläiset paineli pronssille asti. Yleensä siis muut joukkueet ei ole mitään tuntemuksia aiheuttaneet. No, KeKi on kyllä täynnä hienoja, taitavia pelaajia joita arvostan suuresti, pelinjohtajansa on ihan ärsyttävän velho ja KeKi totta vieköön ansaitsi paikkansa välierissä, mutta mun sympatiat kuivahti syistä, joihin ei nyt oo syytä mennä.
Eilen illalla tappio kyllä kirveli kipeästi, mutta toisaalta olo oli yllättävän tyyni ja jopa jollakin tapaa vähän helpottunut. Onhan tää nihkeä kausi ollut tuskainen myös (liian?) hyvään tottuneelle fanille. Nyt päästään nollaamaan tilanne ja vähän hengähtämään, ja sitten taas toivottavasti ihan toisenlaisella ilmeellä uuden kauden kimppuun. Mielessä kävi Ruutu-tilauksen irtisanominen saman tien, kun mullehan loppukauden tapahtumat on nyt sitten ihan hälläväliä, ei kiinnosta hippasen vertaa… No sen verran kumminkin näköjään kiinnosti, että tarkistin vielä välieräparit ja mietin, että kenelle noista sitä nyt sitten mestaruutta toivois, jos olis pakko valita.
Jumankekka. Jymyn kohdalla läikähti semmonen pieni, arka ja etäinen lämpö. Rakas vanha vihollinen, jota mä niin inhoan! Jos joku olis mulle taannoisten el klassikko -vuosien aikana tullut yhtään väittämään, että mä joskus vielä voisin toivoa SoJylle menestystä, niin olisin saattanut saada suoraan punaisen kortin. Eilen illallakin tuntemus tosissaan järkytti ja pysäytti, mutta yön yli nukkuminen auttoi ja nyt mä oon asian kanssa jo sujut. Omalla nimellä ja naamalla en ikinä sitä kumminkaan tuu koskaan tunnustamaan. Eli ihan vaan näin meidän kesken: Tsemppiä hiukkalaisille loppukauteen, näyttäkää nulikoille mistä kana pissii!