Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2024

Viestejä
729
Ainakin muutaman Vedon pelaajien ig stoorien mukaan, tappio ei tainnut oikein edes harmittaa. Kinnunenkin on todennut vaan että "aikaiset lomat" tms...
 
Viestejä
610
Pekka peräänkuuluttaa Vimpelin Seurajohtoa katsomaan peiliin uusimmassa kolumnissaan. Ehdottaa myös joukkueen uudistamista.
 
Viestejä
729
Pekka peräänkuuluttaa Vimpelin Seurajohtoa katsomaan peiliin uusimmassa kolumnissaan. Ehdottaa myös joukkueen uudistamista.
Ehdottaa voi, mutta jos muilla runkopelaajilla on sopimus, poislukien Olli, Mäksä ja Rinta-Aho, niin ei siinä paljoo uudisteta ensi kaudelle vielä. Kortehistoillekin tarttis löytää pelipaikka, ettei muihin seuroihin lähde.
 
Viestejä
68
Voi tekemällä yhden juoksun enemmän.
Ulkovuorossa juoksun tekeminen on haasteellista. Luulen et ymmärsit yskän ja olet kanssani (kuitenkin) samaa mieltä. Sisällä voit tehdä 0-10 ja voittaa silti pelin. Päästä räpylässä viis ja game over.
 
Viestejä
108
Saavutetut tavoitteet myrkkyä monelle motivoitumaan jatkossa ja Kinnunen hyvä esimerkki tästä. Nostaa palkkaa ja vuoden lukkari tittelillä pelailee menemään.
Onko Kinnunen ikinä ollut muuta kuin se kolmoskorin lukkari? Mestaruus vuonna joukkue oli niin ylivoimanen että lautasella olisi voinut syötellä kuka tahansa? Viime kaudella kinnunen taisi jäädä täysin Aapon varjoon ja tällä kaudella sarjan heikoimpia. Mutta en tiedä, lukkaripelistä enemmän ymmärtävät osaa ehkä sanoa.
 
Viestejä
198
Katsoin pelin pakollisten kiireiden vuoksi jälkilähetyksenä näin illalla ja olihan vuoristorata.
Hienoa, että muutoksia saatiin toiseen jaksoon aikaan. Joskin vähän pakotettuna, mutta kuitenkin ekaa kertaa sarjassa reagoitiin ja saatiin vastustaja ulapalle.

Mutta se oli nähtävästi liian myöhäistä isossa kuvassa ja Keki oli lopussa ahnaampi sekä halukkaampi.

Oma mielipide on se, että pesäpallon evoluutioon olisi pitänyt reagoida jo ennen runkosarjan loppua. Se missä oltiin kaksi vuotta sitten edelläkävijöitä, oli valitettavasti tänä vuonna jo historiaa. Palikat sinänsä olisi ollut modernisoida peliä pari piirua enemmän etenijävoittoiseksi, mutta haluttiin selvästi pysyä vanhassa tutussa.

Ei se tietenkään väärin ole uskoa omaan tekemiseen, mutta kyllä tämän kauden aikana varmasti useammalla tuli riittävän ajoissa mieleen, että osalla omat parhaat suoritukset eivät enää ole uran parasta. Se, että johtuuko se sitten esimerkiksi joukkuehengestä, pelinjohdosta, vastustajien skouttaamisesta tms. on sitten jonkun muun, kuin itseni arvioitavissa. Katsomoon se vaan näytti siltä, että ailahduksia tuli yli totutun.
 
Viestejä
410
Onko Kinnunen ikinä ollut muuta kuin se kolmoskorin lukkari? Mestaruus vuonna joukkue oli niin ylivoimanen että lautasella olisi voinut syötellä kuka tahansa? Viime kaudella kinnunen taisi jäädä täysin Aapon varjoon ja tällä kaudella sarjan heikoimpia. Mutta en tiedä, lukkaripelistä enemmän ymmärtävät osaa ehkä sanoa.
Kaverinsa hehkuttivat miestä pois kolmoskorista mut nyt kun "arki" tullut vastaan niin kovin hiljasta taas ollut.
 
Viestejä
333
Siihen katkesi ViVen kohtuullisen pitkä sarja välieräjoukkueena. Haaveilin El Klassiko finaalista, ja haaveeksi se jäi. Hyvät väännöt oli kyllä runkosarjassa "meillä". Noh, Jympän sarja päättyy välieriin ja eiköhän sieltä KPL-Manse finaalit tule. Nyt vaan lepoa ja talveksi työrukkaset kouraan ja isosti hommia uuden pj:n kanssa. Toivottavasti Mäksä pelaa vielä one more year.
 
Viestejä
108
Siihen katkesi ViVen kohtuullisen pitkä sarja välieräjoukkueena. Haaveilin El Klassiko finaalista, ja haaveeksi se jäi. Hyvät väännöt oli kyllä runkosarjassa "meillä". Noh, Jympän sarja päättyy välieriin ja eiköhän sieltä KPL-Manse finaalit tule. Nyt vaan lepoa ja talveksi työrukkaset kouraan ja isosti hommia uuden pj:n kanssa. Toivottavasti Mäksä pelaa vielä one more year.
Eli jymy olisi finaaleissa mutta koska Vimpeli tippui onkin kopla ennakkosuosikki. Ymmärrän.
 
Viestejä
5
Kyllähän sen nyt arvasi, ettei Kari kankea uskalla muuttaa
tämän päivän toisen jakson perusteella a.lassilsn muutos oli toimiva ja olisi pitänyt tehdä jo aiemminkin.
Anttila vapautui silminnähden siirron jälkeen ja peli rupesi muutenkin joukkueena kulkemaan.

Itse ihmettelen miksi veto aloitti superin ulkoa ?
Oma peli pyöri,sitä olisi pitänyt jatkaa omalla sisävuorolla superissa.
 
Viestejä
1,986
tse ihmettelen miksi veto aloitti superin ulkoa ?
Oma peli pyöri,sitä olisi pitänyt jatkaa omalla sisävuorolla superissa.
Itse valitsisin pelinjohtajana aina superiin aloittavan sisällä. Superin aloittaminen sisällä antaa myös sen taktisen edun, että mentäessä ulkovuoroon tiedossa on, montako juoksua voi päästää. Jos itse jäädään sisävuorossa nollille, kopparit voivat hakea uhkarohkeitakin syöksykoppeja, kun tiedossa on, että yhden juoksun päästäminen on yhtä tuhoisaa kuin pajatson tyhjeneminen. Vastaavasti jos itse saa useampia juoksuja, takatilannetta puolustettaessa voi napsia takapaloja, kun tiedossa on, että kaveri tarvitsee monta juoksua.
 
Viestejä
29
Itse valitsisin pelinjohtajana aina superiin aloittavan sisällä. Superin aloittaminen sisällä antaa myös sen taktisen edun, että mentäessä ulkovuoroon tiedossa on, montako juoksua voi päästää. Jos itse jäädään sisävuorossa nollille, kopparit voivat hakea uhkarohkeitakin syöksykoppeja, kun tiedossa on, että yhden juoksun päästäminen on yhtä tuhoisaa kuin pajatson tyhjeneminen. Vastaavasti jos itse saa useampia juoksuja, takatilannetta puolustettaessa voi napsia takapaloja, kun tiedossa on, että kaveri tarvitsee monta juoksua.
Tai jos aloitat ulkoa ja onnistut pitämään vastustajan nollilla niin voit itse uhrata takapalolla etenijän, jotta saisit sen mahdollisesti riittävän kolmostilanteen. Kolikolla on kaksi puolta ja jälkiviisaana harvoin on väärässä
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös