Melko lailla parempi rakenne joo, omasta tekstistä äikänmaikkani olisi melkoisella varmuudella paukuttanut nyrkkiä pöytään ja sanonut tuima ilme kasvoilla tällä tavalla ei saa kirjoittaa.
Lämmin kiitos
@MieVaan No, kirjoittaminen on mulle leipälaji, ja käsitehistoria. Tunnustan tämän kerran, väitöskirja siitä tehtynä eli että toistoja ja toistoja ja toistoja ja harjaannusta on. Täsmällinen kirjallinen ilmaisu on tosi vaikeeta Mutta nämä ortodoksisen kirkkomusiikin elin lukkarialan opintoni jätin kesken. Nyt ei graduja eli granduja enää kirjoiteta. Rajansa kaikella! Ja nyt sen voi sanoa, kun se on taaksejäänyttä elämää. Nykyisestä ei liikoja hiiskahda. Tai no. Mutta tulevaa ei tiedä kukaan. Selvyyden vuoksi. Ihan diipadaapaa tämä. Ei mitään jakoa aiheeseen pesäpallo. Turha etsiäkään. Kohdallani vain kuvaa olemassaolevaa tilannetta varsin hyvin.
Mutta siis asiaan.
Sisällöllisesti sellainen korjaus, että etenijät eivät saa edetä laittomalla lyönnillä, joten se lisäaika tulee lähtöpesään palaamisesta tai ns hapen vetoon. Jos tilanne ei ole ajolähtö, niin silloin ei ole kenttäpesillä myöskään etenemispakkoa, joten tilannne ei olisi niin paha vaikka se kolmas lyönti kopiksi menisikin.
Hei joo, tosiaan!!!! Lyönnistä voi tulla laiton, koska sehän on sellainen asia, että ei sitä voi vain päättää eikä koskaan tiedä, vaikka tulee vaikka etulaiton. Tämän ymmärrän.
Voi ei. Nyt on tunnustettava, että putosin kärryiltä. Eikä se todellakaan johdu sinusta tai tästä selityksestä. Ainoastaan siitä, että pesiksessä on niin miljoona yhtä aikaan muistettavaa todellisuutta samassa kuvassa eli että sääntömomentteja on niin iso ryteikkö, että juuri nyt ylikuumentuneet aivoni eivät vain yksinkertaisesti pysy perässä.
@Pystärilaaka Sulla on suomen kielen taito laudatur-tasoa. Auta nyt. Kaikella rakkaudella. Tehdään rauha. Potut muikkuina tai kalakukkoina, joohan? Korjaan, muikuilla tai kalakukoilla (-:
Sitten minäkin pääsen vihdoin rauhaan menemään sanasi mukaan. Teologeille tämä. Oli lainaus Raamatusta. Äh. Unohtakaa!
@jjjjussi Olit ensimmäinen joka tohti sanoa, että vähän levoton viesti. Minä tarvitsen unta, olen rakastunut. Ei tässä sen kummempaa.