Yhden kerran sitten ei enää.Eli selvennäppä nyt vielä että varmasti ymmärrän oikein:
Onko siis niin että sinun mielestäsi on parempi asia postailla kuolinilmoituksia kausitopikkiin aina silloin tällöin kuin se että niille kuolinilmoituksille on oma topikkinsa johon niitä voi huoletta postailla?
Tämä on se kaikista merkittävin kysymys tässä asiassa.
Toiseksi tärkein kysymys on se että väitätkö (kuten sanot tuolla ylempänä) että moderaattorit loivat ketjun VAIN SIKSI että minä en rageaisi enempää?
Ja tähän loppuun vielä lisäyksenä pikku vinkki. Kun on hyvin selvää että et tykkää minun kirjoituksistani, kuten olet useampaan otteeseen antanut ymmärtää, niin miksi ihmeessä kiusaat itseäsi? Klikkaa tuosta meikäläisen nimimerkistä mun profiili auki ja klikkaa sieltä ”Älä huomioi”. Näin ollen mun kirjoitukset eivät häiritse sinun foorumikokemusta. Ei se sen vaikeampaa ole.
Tuosta topiikista, onko tosiaan näin?
Mikset puuttunut Mansen ketjussa, kun lbc ilmoitti puputin isän kuolleen? Siihenkin olisit voinut todeta, ettei se liity manse topiikkiin vaan tuonne toiseem ketjuun, vähä samalla tavalla ku tuo superin kausi 24 viesti. Mikset siihen vastannut, että miten tämä liittyy tänne. Siksi koska se viesti ei häirinnyt sinua mutta tuo viesti häiritsi sinua ja päätit sitten tölväistä koska et pitänyt siitä viestistä ja ojennat kuinka palsta menee pilalle. Aika monelle on julkastu noita täällä mikset ole niihin puuttunut. Logiikkasi?
Ja piti luoda ketju koska olisit niihin muiden käyttäjien närkästysviesteihin tyyliisiin vastannut lukuisten kirosanojen säestämänä, joten parempi oli varmaan luoda oma ketjunsa, jotta tältä voidaam välttyä.