Supervuoro Verkkolehti »

Keskustelua moderoinnista

Eli selvennäppä nyt vielä että varmasti ymmärrän oikein:

Onko siis niin että sinun mielestäsi on parempi asia postailla kuolinilmoituksia kausitopikkiin aina silloin tällöin kuin se että niille kuolinilmoituksille on oma topikkinsa johon niitä voi huoletta postailla?

Tämä on se kaikista merkittävin kysymys tässä asiassa.

Toiseksi tärkein kysymys on se että väitätkö (kuten sanot tuolla ylempänä) että moderaattorit loivat ketjun VAIN SIKSI että minä en rageaisi enempää?

Ja tähän loppuun vielä lisäyksenä pikku vinkki. Kun on hyvin selvää että et tykkää minun kirjoituksistani, kuten olet useampaan otteeseen antanut ymmärtää, niin miksi ihmeessä kiusaat itseäsi? Klikkaa tuosta meikäläisen nimimerkistä mun profiili auki ja klikkaa sieltä ”Älä huomioi”. Näin ollen mun kirjoitukset eivät häiritse sinun foorumikokemusta. Ei se sen vaikeampaa ole.
Yhden kerran sitten ei enää.

Tuosta topiikista, onko tosiaan näin?

Mikset puuttunut Mansen ketjussa, kun lbc ilmoitti puputin isän kuolleen? Siihenkin olisit voinut todeta, ettei se liity manse topiikkiin vaan tuonne toiseem ketjuun, vähä samalla tavalla ku tuo superin kausi 24 viesti. Mikset siihen vastannut, että miten tämä liittyy tänne. Siksi koska se viesti ei häirinnyt sinua mutta tuo viesti häiritsi sinua ja päätit sitten tölväistä koska et pitänyt siitä viestistä ja ojennat kuinka palsta menee pilalle. Aika monelle on julkastu noita täällä mikset ole niihin puuttunut. Logiikkasi?

Ja piti luoda ketju koska olisit niihin muiden käyttäjien närkästysviesteihin tyyliisiin vastannut lukuisten kirosanojen säestämänä, joten parempi oli varmaan luoda oma ketjunsa, jotta tältä voidaam välttyä.

Sä unohdit nyt kiukunpuuskassasi vastata tuohon mun ensimmäiseen kysymykseen. Kysymyksiin vastataan vastauksella, vastakysymykset voi esittää vasta sitten. Kuuluu ihan normaaleihin keskustelu-/argumentointisääntöihin.
Toimii ihan hyvin. Isä-Puputin poismenoa oli epäilty jo ennen LBC:n viestiä Henrin poissaolon syyksi, jolloin se kuolema siltä kantilta liittyi siten Mansen tämän kauden esityksiin.

Sitä en ymmärrä miten 87-vuotiaan pelaajan (joka itseasiassa ei ole ikinä pelannut peliäkään Superpesistä) liittyy Superpesis 2024 topikkiin. Sä kaivat nyt itsellesi taas sellaista kuoppaa mistä ulospääsy ei ole vaikeaa, vaan mahdotonta.

Ja aika idiootteina tunnut pitävän ylläpitoa, jos luulet että he ”varmuuden vuoksi” avaavat uuden topikin, etten minä vaan kiroilisi ja meuhkaisi… Mulla on sen verran rujo kurinpitohistoria että mä lähden melko pitkälle sapatille jos sellaista teen.

Sä unohdit nyt kiukunpuuskassasi vastata tuohon mun ensimmäiseen kysymykseen. Kysymyksiin vastataan vastauksella, vastakysymykset voi esittää vasta sitten. Kuuluu ihan normaaleihin keskustelu-/argumentointisääntöihin.

Toimii ihan hyvin. Isä-Puputin poismenoa oli epäilty jo ennen LBC:n viestiä Henrin poissaolon syyksi, jolloin se kuolema siltä kantilta liittyi siten Mansen tämän kauden esityksiin.

Sitä en ymmärrä miten 87-vuotiaan pelaajan (joka itseasiassa ei ole ikinä pelannut peliäkään Superpesistä) liittyy Superpesis 2024 topikkiin. Sä kaivat nyt itsellesi taas sellaista kuoppaa mistä ulospääsy ei ole vaikeaa, vaan mahdotonta.

Ja aika idiootteina tunnut pitävän ylläpitoa, jos luulet että he ”varmuuden vuoksi” avaavat uuden topikin, etten minä vaan kiroilisi ja meuhkaisi… Mulla on sen verran rujo kurinpitohistoria että mä lähden melko pitkälle sapatille jos sellaista teen.
Mun tietääkseni Henryllä ollaan epäilty ensin hänen jalkojaan Vimpelin reissun jälkeen, kunnes joku käyttäjä sano ettei niissä mitää ongelmia ookkaa ollu. Mut joo antaa olla, kyllä mäki oon kiinnittäny huomiota, että säkään et oo isoja alkukirjaimina noudattanut, eikä moni muukaa oo vastannut kysymykseen saati perustellut vastauksia, vaan yrittäjyt paeta, vaikka olisi kiva tietää vastaus miksi ensi vuonna ykköspesiksestä on vaikeampi nousta.

Omasta mielestäni minulla ei kiukku puuskaa ihan rauhassa kaffeta juon täs.

Ja en aliarvioi ylläpitoa, vaan pohdin mihin suurella todennäköisyydellä tuo tilanne tuosta olisi johtanut jos tuota ketjua ei olisi luotu. Vai olisitko muka jättänyt asia siihen vastaamatta ja käyttmättä tilaisuutta hyödyksi ja vastannut niihin näekystysreagtioihin.

Mut antaa olla tällä menolla me molemmat kohta saadaan varotus ku täällä chätätään täällä. Mut lopetetaan tää tähän. Jos oltais politiikkoja eri puolueista, uskoisin että saatais hyvä ja kiivas debatti aikaseks ja varmasti keskustelu rullais aika kivasti. Mut hauskat päivän jatkot tampereelle.

LBC

Laitetaanpa kiitokset modeille että loivat nekrologeille oman topikkinsa.
Jees tuo on paikallaan, toivottavasti muistetaan myös käyttää. Keskusteluhistoriassahan on paljon lyhyitä muisteloita siellä täällä, tämä kokoaisi ne hyvin.

Onko siis niin että sinun mielestäsi on parempi asia postailla kuolinilmoituksia kausitopikkiin aina silloin tällöin kuin se että niille kuolinilmoituksille on oma topikkinsa johon niitä voi huoletta postailla?
No näin tosiaan on ollut, kun ei ole kukaan ole tullut perustaneeksi. Nyt tuo uusi topikki alkoi vähän riitaisissa merkeissä, joka ei ole paras mahdollinen aloitus sen kaltaiselle langalle.
Korostan sitä, että arvostan @KeisariKatsomon Eturivi tietämystäsi ja kommenttejasi Tampereen pesäpallosta (ja muustakin pesikseen liittyvästä), erityisesti siksi, että se on niin monipuolisesti junnu-nais- ja miespesiksestä ja taustoista. Sellaiset on yksi syy olla täällä foorumilla, oma tietämykseni on melko ohutta.

Mutta joskus vois miettiä, saisiko asioita eteenpäin vähän toisillakin sävyillä. Tai vaikka itse tekemällä? Suora kirjoitustyylihän on vallan jees ja virkistävää, varsinkin kun se liittyy "peliin".

Jees tuo on paikallaan, toivottavasti muistetaan myös käyttää. Keskusteluhistoriassahan on paljon lyhyitä muisteloita siellä täällä, tämä kokoaisi ne hyvin.

No näin tosiaan on ollut, kun ei ole kukaan ole tullut perustaneeksi. Nyt tuo uusi topikki alkoi vähän riitaisissa merkeissä, joka ei ole paras mahdollinen aloitus sen kaltaiselle langalle.
Korostan sitä, että arvostan @KeisariKatsomon Eturivi tietämystäsi ja kommenttejasi Tampereen pesäpallosta (ja muustakin pesikseen liittyvästä), erityisesti siksi, että se on niin monipuolisesti junnu-nais- ja miespesiksestä ja taustoista. Sellaiset on yksi syy olla täällä foorumilla, oma tietämykseni on melko ohutta.

Mutta joskus vois miettiä, saisiko asioita eteenpäin vähän toisillakin sävyillä. Tai vaikka itse tekemällä? Suora kirjoitustyylihän on vallan jees ja virkistävää, varsinkin kun se liittyy "peliin".
Se ei oo kyllä ikinä hyvä. Mutta jos riitelyltä haluaa välttyä, miksi sitten kirjoitit manse palstalle vittuilu viestin kipa pelin jälkeen, johon keisari vastasi ja merkkiviuhka hyvin vastasi, että kun tulit vittuilemaan. Miksi ylipäätään manse ketjussa tuota pitää harrastaa, eikö tostakin vois päästä jo yli suhtautua seuraan niinkuin muihin.

No, nyt on ketju sille ja sinne voi linkata noita. Itse en ole nähnyt asialle ongelmaa, kun en jaksa noin vakavasti suhtautua asiaan ja alkaa halkoa hiuksia tollasesta. Mutta hyvä, että sellainen nyt on luotu.

Nyt aion keskustelu päätä tähän. Halusin vain vastata tähän vielä kerran.

LBC

miksi sitten kirjoitit manse palstalle vittuilu viestin

No en lähtenyt seuraavana päivänä selittelemään moista, kun luin kirjoittamani uudelleen, mutta kun puheeksi tuli:

Me "kymenlaaksolaiset" kommentoidaan ahkerasti jokaista peliä, vaikka peli itsessään olisikin ns välipeli tai tapahtumaköyhä.
Nostin hattua Mansen fanien tyyneydelle ottaa vastaan rutiininomainen kliininen voitto ilman sen suurempaa hötkyilyä, ei onnistuisi meiltä.
Tuo olisi pitänyt olla paremmin ensimmäisessä tekstissäni, tai minun olisi pitänyt se kertaamalla lukea jo heti, kun sain ensimmäisen palautteen. huonoa tekstiä alun perin, siitä pahoittelut Mansen faneille.

Mun tietääkseni Henryllä ollaan epäilty ensin hänen jalkojaan Vimpelin reissun jälkeen, kunnes joku käyttäjä sano ettei niissä mitää ongelmia ookkaa ollu. Mut joo antaa olla, kyllä mäki oon kiinnittäny huomiota, että säkään et oo isoja alkukirjaimina noudattanut, eikä moni muukaa oo vastannut kysymykseen saati perustellut vastauksia, vaan yrittäjyt paeta, vaikka olisi kiva tietää vastaus miksi ensi vuonna ykköspesiksestä on vaikeampi nousta.

Omasta mielestäni minulla ei kiukku puuskaa ihan rauhassa kaffeta juon täs.

Ja en aliarvioi ylläpitoa, vaan pohdin mihin suurella todennäköisyydellä tuo tilanne tuosta olisi johtanut jos tuota ketjua ei olisi luotu. Vai olisitko muka jättänyt asia siihen vastaamatta ja käyttmättä tilaisuutta hyödyksi ja vastannut niihin näekystysreagtioihin.

Mut antaa olla tällä menolla me molemmat kohta saadaan varotus ku täällä chätätään täällä. Mut lopetetaan tää tähän. Jos oltais politiikkoja eri puolueista, uskoisin että saatais hyvä ja kiivas debatti aikaseks ja varmasti keskustelu rullais aika kivasti. Mut hauskat päivän jatkot tampereelle.
Paljon tekstiä, ilman sitä tärkeintä. Vastausta ei tullut siihen kysymykseen minkä esitin, sen sijaan aika paljon keskityit taas kirjoittamaan mitä minä olen kirjoittanut tai tehnyt tai jättänyt tekemättä. Tai olisin ehkä jopa saattanut tehdä…

Sä arvailet täysin päättömästi mitä mä olisin saattanut tehdä. Mitä en kuitenkaan ole tehnyt tai edes harkinnut tekeväni. Sun mielestä mä vaan olisin sen tehnyt, niin olet nyt päättänyt. Aikamoinen Nostradamus tunnut olevan…

Omalta osaltani päätän siihen että olen tyytyväinen ylläpidon toimintaan tämän asian suhteen, nyt on edesmenneille pesäpalloilijoille oma ketju jossa heitä voi muistella. Hyvä että yritetään pitää topikin niissä aiheissa mitä otsikko sanoo.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Pakko kysyä, vaikka ei omaa viestiä koske, että mistä tuossa annatte varoituksen?
Provosoinnista, vieläpä 100 % tarkoituksellisesta. Kun aivan uunituore kirjoittaja ensin saman viestin KeKin kausiketjuun ja sitten Vedon kauden päättymisen hetkellä tulee kirjoittamaan sen Vedon kausiketjuun, tärähtää siitä vähintään provosointivaroitus aina.

Provosoinnista, vieläpä 100 % tarkoituksellisesta. Kun aivan uunituore kirjoittaja ensin saman viestin KeKin kausiketjuun ja sitten Vedon kauden päättymisen hetkellä tulee kirjoittamaan sen Vedon kausiketjuun, tärähtää siitä vähintään provosointivaroitus aina.
Nyt täytyy kyllä sanoa, että varoitus ei ollut aiheellinen. Kyllä pitää saada toistaa sama, minkä pelaaja kaikkien kuullen lähetyksessä sanoo.

Sitä voi myös yrittää olla provosoimatta kaiken maailman kommentteihin :D

Ookke

Näkeekö mistään listausta ns. pelikielloista?

Lähinnä tietäisi, että milloin on täysin turhaa vastata jollekin nimimerkille ajankohtaiseen asiaan liittyen, jos kyseinen nimimerkki sattuu olemaan vaikka kahden viikon tai kahden kuukauden huililla.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Näkeekö mistään listausta ns. pelikielloista?

Lähinnä tietäisi, että milloin on täysin turhaa vastata jollekin nimimerkille ajankohtaiseen asiaan liittyen, jos kyseinen nimimerkki sattuu olemaan vaikka kahden viikon tai kahden kuukauden huililla.
Nimimerkki on viestien yhteydessä yliviivattuna, jos on kakku kärsinnässä.

Nimimerkki on viestien yhteydessä yliviivattuna, jos on kakku kärsinnässä.
Hmm. En näe esim. tässä sellaista.

Voitteko tarkentaa missä se yliviivaus on? :unsure:

Liitteet

• Screenshot.png
    Screenshot.png
    68.9 KB · kertaa luettu: 40
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.