Tanttuhan oli kai mukana, koska Kyhyräinen oli armeijassa. Kyllä mun mielestä armeijasta pitäisi aina Superin peleihin saada AINA vapaata. Kore sanoi Tampereella pelin jälkeen (en tiedä oliko kyse tästä KeKi-pelistä), että Samu joutuu olemaan jostain pelistä pois koska on "varusteiden palautuspäivä". "Ihan liian kiltti", totesi Kore. 😇
Harmillinen peli eilen. En oo jaksanut/ehtinyt analysoida fanikamerasta vielä. Kaikki nollasta kolmeen pistettä oli mahdollisia, ja KeKi koetti auttaa harhaheitoilla ja häpläyksillä. Ei silti riittänyt.
Se asia, joka mun ajatuksissa yhdistää Elmoa ja esimerkiksi Erosen kommentteja Hutunkeittäjissä on, että Tahkon peli on aikamoista "hallittua ja hallitsematonta kaaosta". Pisteitä napsuu, ja lähellä se oli eilenkin. Mutta mikään otteissa ei varsinaisesti vakuuta. Jos jäädään kaksi juoksua tappiolle, mulla katsojana ei ole ollenkaan luottavainen olo siihen, että pystytään kimmertämään seuraavassa vuorossa tasoihin, saati ohi. Pienetkin juoksuerot laittaa jännittämään, että näinkö tämä jakso hävittiin. Ihan tällaista en muista olleen pitkään aikaan, vaan kyllä mulla on aiemmin aina ollut luottoa, että pienet erot voidaan kääntää voitoksi, no problem.