Onhan tuo välillä aika raskas kuunneltava. Nauraa höröttää kuin olisi melko tukevasti kännissä.Ojanperä vaan ei jaksa kuunnella
Toivoisimme että näitä kännijuttuja ei nähtäisi, eikä niin, että ne alkavat kauden ensimmäisen ottelun jälkeen.Onhan tuo välillä aika raskas kuunneltava. Nauraa höröttää kuin olisi melko tukevasti kännissä.
Samoin Heikkalan veljekset oli hyvällä pelipäällä💪Rinta-aho toimitti avauspeliin melkosen mukavasti numerolla. Katsotaan jatkuuko meno mitä hiukan uumoilinkin.
Käväisin tekstisi luettua Vedon nettisivuilla ja voi hyvä luoja mitkä sivut niillä onkaan. Kaikki koripallot, pesäpallot, yleisurheilut, brazilialaiset jujuzut samassa osoitteessa. Suomenmestarilla nettisivut kuin jollakin maakuntasarja joukkueella. Ei luulisi domainien nyt niin kalliita olevan, ettei saisi omaa nettisivua Superinjoukkueelle.Nyt täytyy sanoa että kyllä tuon Vedon Sometiimin tms. tarttis kans pikkuhiljaa heräillä talviuniltaan. Eilisestä pelistä ei mitään raporttia, eikä myöskään lehdistötilaisuudesta mitään tallennetta youtube kanavalla. Kaikki fanit ei pääse saareen tai pysty lukee Ilkkka-Pohjalaista. Näihinkin juttuihin kannattais vaan vähän panostaa, Veto faneja on muuallakin kun E-P:n alueella. Ymmärrän että näitä hommia tehdään paljon talkoopohjalta, mutta luulisi silti seurassa jonkun näitäkin hoitavan.
Juu kyllä mä pidän kans Ojanperää parhaana Ruudun kommentaattorina. Ihmettelen kans vähän näitä kommentteja.On se kumma kun täällä haukutaan Ojanperää. Nimenomaan forumin tällä osastolla luulisi olevan enemmän kunnioitusta. Ojanperä on todella ammattitaitoinen ja sanavalmis kommentaattori. Koko Ruutu-tiimi on aivan loistava. Missä lajissa on parempi? Ei ainakaan fudiksessa. Noh, ehkä lätkässä, mutta se on toki ihan eri luokan rahamäärä mikä siellä pyörii.
Oliko muka kännissä? Itse en huomannut.Toivoisimme että näitä kännijuttuja ei nähtäisi, eikä niin, että ne alkavat kauden ensimmäisen ottelun jälkeen.
Seuraavaksi aletaan jakaa bännejä.Oliko muka kännissä? Itse en huomannut.
Oliko tämä uhkaus kohdistettu siis mulle?Seuraavaksi aletaan jakaa bännejä.
Mistäs kokoonpanot ole nähny?Rinta-aholla ilmeisesti pientä vaivaa, kun on tänään pois. Pikku-Heikkalalla neloset hihoissa. Olisiko M.Vihriälällä myös jotain pientä vaivaa, kun ei vielä tässäkään matsissa tolpat hihoissa viiletä. Onneksi rosterissa on laajuutta. Tänään Lauri pelaa kauden ensimmäisen pelinsä ja Kortehisto jatkaa ulkona.
Viime kaudella Rännärillä otettiin muuten alkukaudesta turpaan..
Mistäs kokoonpanot ole nähny?