Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2023

Rinta-aholla ilmeisesti pientä vaivaa, kun on tänään pois. Pikku-Heikkalalla neloset hihoissa. Olisiko M.Vihriälällä myös jotain pientä vaivaa, kun ei vielä tässäkään matsissa tolpat hihoissa viiletä. Onneksi rosterissa on laajuutta. Tänään Lauri pelaa kauden ensimmäisen pelinsä ja Kortehisto jatkaa ulkona.

Viime kaudella Rännärillä otettiin muuten alkukaudesta turpaan..
Ettei vaan kävis nytkin niin :unsure:

Kappas ettei vaan siellä ois mestarijoukkue lähtenyt takki auki rännärille? Sitten alkoikin pohjoisen puhuri puhaltamaan ja pistemenetys nyt ainakin lopsahti. Topi Still vienyt so far lukkaritaiston myös. Noh jaksopeli, ja suattaa vimpula tästä sisuuntuakkin.

Kyllä se vaan Matiaksen poissaolo näkyi tänään ennen kaikkea ulkopelissä.

Toivottavasti viikon päästä päästään parhaalla rykmentillä Koplan kimppuun.

Tää on kyllä aina yhtä järkevää, että keksitään itse päästä juttuja ja sitten tullaan niistä aukomaan päätä muille.
Mitäs tässä nyt oli itse keksittyä? Vimpeliähän on kehuttu maasta taivaaseen ja melkein jo julistettu mestariksi tälläkin kaudella.
Vastassa Pattijoki, joka on häntäpään joukkueita ja ihan pikkuisen oli vaikeata Vedon voittaa... toki mietityttää silloin tuo kehuttu ylivoima.

Mitäs tässä nyt oli itse keksittyä? Vimpeliähän on kehuttu maasta taivaaseen ja melkein jo julistettu mestariksi tälläkin kaudella.
Vastassa Pattijoki, joka on häntäpään joukkueita ja ihan pikkuisen oli vaikeata Vedon voittaa... toki mietityttää silloin tuo kehuttu ylivoima.
On kehuttu ja pidetään yhtenä mestarisuosikkina kyllä, mutta mistään ylivoimasta en itse ole kyllä nähnyt tiedettävän etukäteen missään. Pattu pelasi sunnuntaina todella hyvin mielestäni, ja kun otetaan siihen mukaan Vedon poissaolot ja se että kyseessä oli avausviikonloppu, niin vielä en jaksa verkkareita repiä. Rännärillä meillä on ollut aina pisteet tiukassa muutenkin.

Kuten edellä todettu, alkukauden peli kyseessä eikä kannata liian pitkälle meneviä päätelmiä tehdä tästä. Olin itse aidosti hyvilläni Pattijoen peliesityksestä varsinkin avausjaksolla. Syksyyn on kuitenkin aikaa, taisi Veto hävitä Rännärillä viime vuonnakin alkukaudesta, mutta oli täysin suvereeni välierissä ja finaaleissa.
Katellaan miten kausi tästä kehittyy kaikessa rauhassa.

Joo siis itsekin olin ihan innoissani kuinka raikkaasti PattU pelasi ekalla jaksolla. Se astetta juonikkaampi kärpänen lähestyi jo taidetta. Toisella jaksolla sitten sävel oli toisenlainen.

Omissa kausiveikkauksessani olin nostanutkin Pattijokea ylemmäs kuin keskimäärin ja tuon yhden pelin perusteella väitän, että Rännärillä on muuten kusessa tänä kesänä moni muukin joukkue.

Näytti Vimpelin pallopoika tekevän ison virheen takarajalla puuttumalla läpi menneeseen palloon Ankkurit pelissä viikko sitten josta tulikin mieleen vuosi 2015 finaali Sotkamossa jossa Jymyn pallopoika teki vastaavanlaisen virheen Vimpelin läpilyönnissä takaa josta nousi helvetimmoinen kohu tälläkin palstalla mutta tässä Vimpelin tapauksessa oltiin täysin hiljaa !
Miksi näin , samanlaiset tapaukset kyseessä ?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.