Täytyy myöntää että itse mietin hetken aivan samaa🤔🤣🤣🤣No jopas, näinkö on! En kyllä tuosta tunnistanut, kiitos!
Täytyy myöntää että itse mietin hetken aivan samaa🤔🤣🤣🤣No jopas, näinkö on! En kyllä tuosta tunnistanut, kiitos!
Se on tuo totuttua villimpi kampaus kun sekoittaa 😄Täytyy myöntää että itse mietin hetken aivan samaa🤔🤣🤣🤣
Siinä on menty parturin penkkiin ja sanottu että samanlainen kun Matiaksella🤣🤣🤣Se on tuo totuttua villimpi kampaus kun sekoittaa 😄
Onko mitään tietoa miten pelissä kävi?
Huonosti tuntuu näistäkin infoa olevan, kun ei tulospalvelun sivuillakaan ole mitään mainintaa ottelusta.
Maksoiko liput? Minä en huomannut maksaa.Huonoa tiedottamista Vedolta kun tämänpäiväisen 7.5.2023 harjoituspelin (Ankkureita vastaan) ilmoituksista eikä seuran verkkosivuilta käy ilmi lipun hintaa. En todellakaan ole valmis maksamaan täyttä hintaa harjoituspelistä joten jäi peli väliin.
Sen olisi sitten voinut mainita ilmoituksessa.Maksoiko liput? Minä en huomannut maksaa.
Pelasi tänään.Onko Kanala taas loukkaantunut, kun ei pelannut viikonloppuna...
Okei, hienoa! Millä numerolla ja mikä oli ulkopelipaikka?Pelasi tänään.
7 ja kakkosvahti.Okei, hienoa! Millä numerolla ja mikä oli ulkopelipaikka?
Olisi voinut. Ei ollut pakko. Mutta hyvä, ettet tullut.Sen olisi sitten voinut mainita ilmoituksessa.
Olisi voinut. Ei ollut pakko. Mutta hyvä, ettet tullut.
Katsomoon olisi kyllä mahtunut, tietenkin. Harjoitusottelu ja kylmä ilma. Mutta jotenkin tuntui, että tyyppi oli sellainen kaikesta valittaja, ja sellaisia tapaan myös arkielämässä ihan riittävästi.Liikaa yleisöä? Harvinainen tilanne ja vielä harjoituspelissä. Saaressa voi olla sarjapeleissä aika hankala tilanne 😔
En ymmärrä tätä, ettei omaa seuraa tai sen toimintaa kohtaan kestetä yhtään kritiikkiä, ei edes rakentavaa palautetta. Yleensä kun silloin kehittyy parhaiten, mutta ehkä Vimpelissä ollaan niin hyviä kaikessa ettei ole tarve kehittyä 🤷♂️