Olin juuri laittamassa että artsi oli väärässä, miesten näkyy. Hyvä kun laitoit.Ei näy naisten ottelu jimiltä
Olin juuri laittamassa että artsi oli väärässä, miesten näkyy. Hyvä kun laitoit.Ei näy naisten ottelu jimiltä
Olin juuri laittamassa että artsi oli väärässä, miesten näkyy. Hyvä kun laitoit.
Postaushetkellä myös naisten ottelun grafiikassa näkyi Jimin logo ja oli myös ohjelmakartassa. Jostain syystä tullut muutos.
??? Siis eiks sulla oo sitä ollu vielä. Mulla se on ollu ties kuinka kauan. Mutta miten sitten niin hyvin tiedät jussien vieraspelien otteluiden kuluista jos ei kerta ruutua ole ollut.Ihan hyvä muutos heidän kannaltaan, tilasin nimittäin juuri Ruutu+
??? Siis eiks sulla oo sitä ollu vielä. Mulla se on ollu ties kuinka kauan. Mutta miten sitten niin hyvin tiedät jussien vieraspelien otteluiden kuluista jos ei kerta ruutua ole ollut.
Mut miks se pitää talveks perua ruutu tilaus eiks se oo järkevää pitää koko aika tilauksena.Öö se on talvella vähän huonosti noita pesispelejä.
Mut miks se pitää talveks perua ruutu tilaus eiks se oo järkevää pitää koko aika tilauksena.
No miten sä sitten tiedät jussien vieraspeleistä jos et katso. Lisäks valehtelit eli et ole tilannut. Juones ei oikein pysy kasas.Öö, kun ei sitä katso niin miksi pitäisi tilata.
No miks? Koko aika tilaus on paljon järkevämpi. Ei ole mitään järkeä purkaa ja ostaa. Se on sama asia kun ei osta koko tilausta.Ei mulla ole Ruutu tilattuna kuin kesällä, ja talven hallipeleissä.
Onko tietoa, tuleeko kuvanlaatuun tarkennusta ensi kesäksi? Aiempiin keskustelujen viitaten Ruudun tarjontaan on joidenkin lähetysten osalta tullut lisää terävyyttä.
Fugelähetyksiin ei ainakaan tullut mitään parannusta, joudun olemaan pessimistinen asian suhteen..
Tosiaan NBA-pelit sieltä Ruudusta tulee ihan sujuvasti 1080p-resoluutiolla joten palvelun osalta kyvykkyys pitäisi olla jo olemassa jos olisi vain tahtotila nostaa laatua pesiksen osalta.
Kyselin Eroselta asiasta ja hän vastasi:
”Pesistä on kuvattu vuosikaudet Full HD -laadulla. Ongelmana on se, että Ruutuun nuo lähetykset ajetaan vain 720p-tarkkuudella. Tähän asiaan on tulossa vihdoin muutos ja tänä kesänä lähetyksistä päästään nauttimaan 1080p:nä, toivottavasti jo toukokuussa. Etenkin pesiksen kaltaiselle lajille se on loistava juttu, kun peliväline on pieni.”
Eli tulossa on, vihdoin…
Mahtavaa. Kauan sitä odotettiin.Kyselin Eroselta asiasta ja hän vastasi:
”Pesistä on kuvattu vuosikaudet Full HD -laadulla. Ongelmana on se, että Ruutuun nuo lähetykset ajetaan vain 720p-tarkkuudella. Tähän asiaan on tulossa vihdoin muutos ja tänä kesänä lähetyksistä päästään nauttimaan 1080p:nä, toivottavasti jo toukokuussa. Etenkin pesiksen kaltaiselle lajille se on loistava juttu, kun peliväline on pieni.”
Eli tulossa on, vihdoin…