Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Viestejä
859
Kävipäs tuuri. Elisalta tuli viesti. Elisaviihteen kylkeen 2 vuotta Ruutu+ urheilu ilman mainoksia 3,70e/kk.
Just loppuu edellinen tilaus. Talvella näkee Korisliigan ja talvisuperin. Kesäsin tietysti superpesiksen.
Sama tarjous tuli myös minulle. Eli Ruudun-sopimuksen irtisanoin ja tämä tilalle heinäkuun alusta. Vähän oli hankaluuksia tunnusten kanssa, mutta muutaman puhelun jälkeen sain Elisaviihde-tarjouksen toimimaan.
 
Viestejä
543
Sama tarjous tuli myös minulle. Eli Ruudun-sopimuksen irtisanoin ja tämä tilalle heinäkuun alusta. Vähän oli hankaluuksia tunnusten kanssa, mutta muutaman puhelun jälkeen sain Elisaviihde-tarjouksen toimimaan.
Paljonko kuukausihinta tällä tilauksella? Elisan sivuilla on Elisaviihde Plus & Ruutu+ urheilu 32,99€.
Pelkkä Ruutu+ ilman mainoksia ja urheilulla on suoraan Sanomalta ostettuna 17,99€ ja sillä näkee myös Elisa viihteen sarjatarjontaa, en tiedä näkeekö kaikkea.
 
Viestejä
859
Paljonko kuukausihinta tällä tilauksella? Elisan sivuilla on Elisaviihde Plus & Ruutu+ urheilu 32,99€.
Pelkkä Ruutu+ ilman mainoksia ja urheilulla on suoraan Sanomalta ostettuna 17,99€ ja sillä näkee myös Elisa viihteen sarjatarjontaa, en tiedä näkeekö kaikkea.
Kuukausihinta tällä paketilla meille on 28,29€ (sis.Ruutu+ ilman mainoksia). Aiemmin maksettiin erikseen Elisa/Elisaviihde Premium palvelusta 24,90€ ja Sanomalle Ruutu+:sta tuo 17,99€ per kk, joten onhan tuossa siihen nähden kohtuullinen alennus. En sitten tiedä onko tämä tarjous kaikille saatavilla, itse olemme olleet Elisan/Elisaviihteen pitkäaikaisia asiakkaita.
 
Viestejä
543
Kuukausihinta tällä paketilla meille on 28,29€ (sis.Ruutu+ ilman mainoksia). Aiemmin maksettiin erikseen Elisa/Elisaviihde Premium palvelusta 24,90€ ja Sanomalle Ruutu+:sta tuo 17,99€ per kk, joten onhan tuossa siihen nähden kohtuullinen alennus. En sitten tiedä onko tämä tarjous kaikille saatavilla, itse olemme olleet Elisan/Elisaviihteen pitkäaikaisia asiakkaita.
Avaatko vielä että mikä näistä paketeista sulla on? Tuossa keskimmäisessä näkyy näköjään Ruutu+ urheilu.

elisa.jpg
 
Viestejä
798
Kannattaa tutustua esim. HS+kaikki eli kaikki Sanoman digisisällöt ja kylkeen Ruutu, lisämaksusta urheilu. Kesäksi kovin kattava paketti pesiksen ystäville, kun samalla rahalla saa Aamulehden ja Satakunnan Kansan sisällöt.
 
Viestejä
859
Sulla on pelkkä Elisa viihde, ei Elisa Viihde Plus. Siinä on erilainen boksi ja jotain muitakin eroja ehkä.

En tiedä myykö ne uusille asiakkaille sitä vanhaa boksia enää.
Niin meillä se on Elisaviihde Premium -nimellä.
  • Tallentava 4K-digiboksi
  • Elisa Viihde -sovelluksen jolla katsot ja tallennat lempiohjelmasi missä ja milloin haluat.
Lisäksi katsottavissa on Elisaviihteen alkuperäissarjoja, urheilua (taisi olla mm. Saksan ja Espanjan koripalloa yms.

En tiedä sitten muuta mitä tuo Elisaviihde Plus pitää sisällään tuohon päälle.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös