Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Ja mainoksen pointti siis se, että GoOnilta väkeä ottamalla saat oikeanlaiset tekijät - eikä niin, että lätkäjätkät tulevat lenkkareissa, remmit auki, pesishommiin.
Ei toki tuo pointti mennyt ohi.

Kohdallani nuo klaffivirheet, ovat ne sitten tahallisia tai tahattomia, syövät uskottavuutta "oikeat tekijät hommiin" -viestiltä.

Ari Vallin kuuluu muuten omiin lempikiekkoilijoihini.

Nyt laittaa Ruudun nettisivut kyllä erikoista. Siellä on tuotteen tilaustyrkytys näkyvissä minun kortin numeron kera, napista saisin ilmeisesti tilattua tai jotain, paitsi että minulla on saman tuotteen tilaus voimassa marraskuuhun asti, joten tuosta tilaa Ruutu + Urheilu -napista tuskin edes tapahtuisi mitään sen kummempaa.

Ei ne ole koskaan aiemmin yrittäneet minulle myydä tuotetta josta minulla on voimassa oleva tilaus, eikä siinä mitään järkeä olisikaan.

Ihan sekunnin pisti miettimään, että onko maksun läpimenossa ollut jotain vaikeuksia, mutta kaikki toimii normaalisti, joten eipä ole kyse siitä.

Edit: No, nyt tuo tilaa Ruutu+ Urheilu on sieltä pois. Joku hetkellinen bugi ilmeisesti.

Ihan jees lisä Ruutu+:aan U21-futiksen em-kisat. Oli tänään meinaan tarjontaa, kun tuli pesäpalloa, veikkausliigaa ja illan päätteeksi em-futista. Nyt Jukolaa ylen kanavalta.
Minäkin nyt pari peliä junnujen kisoja katsonut, kun kerran näkyy. Olisi jäänyt muuten katsomatta. Huomisesta Ukraina-pelistä jää kyllä iso osa näkemättä kun olen pesiskatsomossa.

Vieläkin näkyy muuten tuo Tilaa Ruutu+Urheilu ruinaus katsomani lähetyksen alapuolella verkkosivulla. Eikö ne todella tajua että jotta voisin katsoa lähetystä x niin minulla on se jo?

En tiedä, kuinka paljon Ruudun nykyinen tähtiasiantuntija ehtii paneutua tähän työhönsä, mutta tänään ainakin alkustudiossa tuli vasurilla aikamoista höpöhöpöä.

Pariin kertaan toistettu Feran Hakomäki oli nyt vielä jollain tasolla inhimillinen nimierhe, mutta jos asiantuntija on noin kuutamolla etenemisvauhdeista, niin kovin erikoista.

Huippunaiset etenevät kuulemma n. 1,5 metriä kymmenyksessä. Tämäkin kahteen kertaan mainittu. Kova on 54 km/h vauhti, vaikkapa miehillekin. Tokkari sentään korjasi asian myöhemmin.

Aiheena etenemisvauhtien kehitys sekä lyöntivalintojen vertailu olivat toki mielenkiintoisia ja avasivat varmasti monien silmiä.

En tiedä, kuinka paljon Ruudun nykyinen tähtiasiantuntija ehtii paneutua tähän työhönsä, mutta tänään ainakin alkustudiossa tuli vasurilla aikamoista höpöhöpöä.

Pariin kertaan toistettu Feran Hakomäki oli nyt vielä jollain tasolla inhimillinen nimierhe, mutta jos asiantuntija on noin kuutamolla etenemisvauhdeista, niin kovin erikoista.

Huippunaiset etenevät kuulemma n. 1,5 metriä kymmenyksessä. Tämäkin kahteen kertaan mainittu. Kova on 54 km/h vauhti, vaikkapa miehillekin. Tokkari sentään korjasi asian myöhemmin.

Aiheena etenemisvauhtien kehitys sekä lyöntivalintojen vertailu olivat toki mielenkiintoisia ja avasivat varmasti monien silmiä.
Tuota minäkin ihmettelin. Parhaat miespikajuoksijat etenevät n. metrin kymmenyksen aikana.

Tuota minäkin ihmettelin. Parhaat miespikajuoksijat etenevät n. metrin kymmenyksen aikana.
Joo, Boltin ME:ssä eteni kovimmillaan runsaat 1,2 metriä kymmenykseen, kun nopeimmat kympit menivät 0,82 sekuntiin.

Ja ennen fanien vastaiskua täytyy vielä todeta, että luulisi Juhan urallaan pohtineen lukuisia kertoja näitä metrejä sekä kymmenyksiä joukkueensa kanssa miettiessään sijoittumista, lyöntiratkaisuja ym. Toki ihan simppeli matematiikkakin auttaisi asiassa.

Yksi kymmenys on noin yhden askeleen verran, nopeimpien etenijöiden kohdalla ehkä sen 1,5 askeleen mittaa. Ne on nippanappa paloja tai ehtimisiä paljaalla silmällä katsoessa, mutta aika iso ero sekin on.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.