Tanat tunarit ja hyeenat. Nyt vaaditaan Kanista erotettavaksi, että saisivat itse heittää verkot vetehen. EI ! Ei se niin mee.
Minä olen harvoin nähnyt raitista hyvää pelinjohtajaa, oli sitten kyse koriksesta, pesäpallosta tai potkupallosta puhumattakaan. Hyvä pelinjohtaja on niin kuin hyvä pelaajakin " vähän" viinaanmenevä. Siinä se on lahjakkuuden alku aakkoset. Silti jos sen koulun jälkeen heittäytyy raittiuteen, se on miehen työ.
Näillä foorumeilla on nyt puhuttu paljon paskaa. Tärkein asia on se, että Kanis on itse tunnustanut sairautensa. Se on suuri ja ensimmäinen tärkeä askel tervehtymiseen. Nyt kaikki tuki Mikolle. Pelaaminen on hyvää terapiaa ja mahdollisimman nopeasti.
Jos ajaa autoa "nauttineena" ja jää siitä kiinni, niin rangaistuksen siitä antaa oikeusistuin, ei somettajat. Jos kaikki autoa nauttineena ajaneet olisi sanottu työstään irti, olisi työttömiä Suomessa tuplamäärät. Miten lienee totuus olevan urheilijoidenkin kohdalla. Täällä tuntuu olevan eniten äänessä ne onnelliset, jotka eivät itse ole jääneet kiinni.
Lopuksi Mikko sinulle jaksamista ja voimia. Paita päälle ja pelaamaan. Sitä me, viime pelin 3100 katsojaa toivomme. 100 taitaa jäädä ne viimepelin vääräleuat ja selkäänpuukottajat. 100 selkäänpuukottajalla ja putipuhtailla ei katsomoa täytetä. Ei vaikka niiden mukana menisi joku vähäinen tukimarkkakin.