Supervuoro Verkkolehti »

Mikko Kanalan tapaus - alkoholi ja rattijuoppous

Kanalan pelillisten suoritusten kovuutta ongelmista huolimatta näköjään keskusteltiin pari sivua sitten.

Mutta mutta. Itse olen sitä mieltä, että Kanala ei enää viime kaudella ollut niin ylimaallisen loistava esim. Sotkamoa vastaan kuin joskus aiemmin. Sama juttu tänä kesänä. Hyvä pelaaja, erittäin hyvä jatkuvasti, mutta itse ajattelin, että loukkaantumiset olisivat vieneet parasta loistoa. Ehkä kuitenkin nämä muut syyt sitten.

Jeesustelua vaatia seuraa sanomaan sopimus irti. Rattijuoppouden voi tuomita muutenkin. Vaatia esimerkiksi Kanalaa tuen vastineeksi tekemään nuorisotyötä liikennekoulutuksen parissa tms.

Suurissa kaupungeissa on ollut esimerkiksi HIFK ja eräs Jere K.
Ilmeisesti huumekäryt eivät ole siis junttiutta.
Joten toista kirjoittajaa kompaten: Miten suuret kaupungit liittyvät tähän tapaukseen?

Alkoholismi tai huumekäryt eivät ole junttiutta varmaan kenenkään mielestä, eikä vastaavat asiat tee kenestään huonompaa ihmistä.

Kanalan tapauksessa on kyseessä rattijuopumus ja sen nopea hyväksyminen seuran taholta. Se ei ole suomalaisessa urheilukulttuurissa ollut hyväksyttävää pitkiin aikoihin.

Ja Jere K sai muuten potkut about jokaisesta seurasta jossa esiintyi. Ihan pelkän päihteiden käytön vuoksi.

Miten on Viuhkamies , Goldhammer ja muut jotka epäilivät esim. Popedaa ja muita väärien tietojen levittämisestä ja vaativat ylläpidon puuttumista asiaan jne. niin kalvaako mieltä , hävettääkö , kaduttaako tai muuten vituttaako mitä tuli sanottua esim. Pobedalle ?
Kannattaisiko katsoa peiliin ja pyytää julkisesti sekä nöyrästi anteeksi perättömiä asioita mitä tuli sanottua esim. Pobedalle ?
Eikö hävetä yhtään , eikö ?

Kerro nyt vihdoin miten seura on hyväksynyt rattijuopumuksen.

Oletko kuullut hiljaisesta hyväksynnästä?

Seura on kerennyt toivottaa pelaajan takaisin kokoonpanoon ja osoittamaan hänelle julkisen tuen, ennen kuin on tuominnut tekoa, tai edes tiedottanut itse mitään.

Jokaisella toki oma käsityksensä siitä, kuinka kyseiseen rikokseen tulisi suhtautua. Mulla se on tämä ja olen ennenkaikkea puhunut siitä kuinka suuri yleisö tähän suhtautuu. Toivottavasti ei tarvitse vääntää tästä enää.

Nyt meidän kaikkien pitää tukea Kania kuten puheenjohtaja sanoi. Antakaa pojalle Firman auto ”Isoilla” Vimpeli logoilla ja 1000e edestä drinkkilippuja Pub Applejackiin! Mun mielestä toi on paras tuki mitä
Voidaan tällä
Hetkellä antaa Kanille. Kannattaa kysyä Superpesistä mukaan rahoittajaksi tähän.

Vimpelin Vedon lisäksi katseet ovat liitossa ja mitä tapahtuu Itä-Lännen suhteen. Onko rattijuopumukseen tuorekseltaan syyllistynyt pelaaja oikeutettu edustamaan lajin parhaimmistoa liiton tapahtumassa?

Joe

Pitää vissiin toistaa. Kun tunnet alkoholisteja niin mitä ehdotat?
Pitää vissiin toistaa. Kun tunnet alkoholisteja niin mitä ehdotat? Meneekö ilman tavuuviivoja.
Varmasti jokaisella yrityksellä on omat toimintamallit erilaisiin tilanteisiin mietittynä. Ei riitä minulla viisaus tuon asian hoitoon.

Miehekkäästi muokattu👌🏻, pakko arvostaa.

Onkohan ylläpito antanut Viuhkalle eston lukuisista asiattomista valituksista??

Miten on Viuhkamies , Goldhammer ja muut jotka epäilivät esim. Popedaa ja muita väärien tietojen levittämisestä ja vaativat ylläpidon puuttumista asiaan jne. niin kalvaako mieltä , hävettääkö , kaduttaako tai muuten vituttaako mitä tuli sanottua esim. Pobedalle ?
Kannattaisiko katsoa peiliin ja pyytää julkisesti sekä nöyrästi anteeksi perättömiä asioita mitä tuli sanottua esim. Pobedalle ?
Eikö hävetä yhtään , eikö ?
[/QUOTE]

olihansepalo

Pertun huhuttu siirto Manseen näyttäytyy nyt tämän uutisen jälkeen aivan uudessa valossa.

Seura on kerennyt toivottaa pelaajan takaisin kokoonpanoon ja osoittamaan hänelle julkisen tuen, ennen kuin on tuominnut tekoa, tai edes tiedottanut itse mitään.
Eli sinun mielestä seuran olisi teilattava pelaaja. Tuossa sinun oikeinkirjoituksessa on jonkin verran puutteita. En ole ihan varma mitä tarkoitat ja ymmärsinkö oikein.

Jokaisella toki oma käsityksensä siitä, kuinka kyseiseen rikokseen tulisi suhtautua. Mulla se on tämä ja olen ennenkaikkea puhunut siitä kuinka suuri yleisö tähän suhtautuu. Toivottavasti ei tarvitse vääntää tästä enää.

Eiköhän rikokseen suhtautuminen ole täällä kaikilla sama? Sinä oletat kertovasi suuren yleisön mielipiteen? OMG

Nyt meidän kaikkien pitää tukea Kania kuten puheenjohtaja sanoi. Antakaa pojalle Firman auto ”Isoilla” Vimpeli logoilla ja 1000e edestä drinkkilippuja Pub Applejackiin! Mun mielestä toi on paras tuki mitä
Voidaan tällä
Hetkellä antaa Kanille. Kannattaa kysyä Superpesistä mukaan rahoittajaksi tähän.
🤦‍♂️

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.