Ei KPL mitään myyjää hakenut. Sen puolen hoitaa Pyöriä ja nyt hänelle jää siihen enemmän aikaa. Lisäksi tj tuo siihen lisäresurssin. KPL on pärjännyt pitkään hallituksen jäsenten työpanoksilla, mutta ei loputtomiin. He ansaitsevat ahkeroinnistaan isot kiitokset.
Jos ei tunne henkilöä, ei pidä lähteä etukäteen tuomitsemaan. Luulisi Lehdon tietävän, mitä töitä hallituksen jäseniltä ja muiltakin siirtyy Toivolalle. Luulisi myös, että Toivolan kyvykkyyksiä on monella tavoin mietitty. Itse ajattelen niin, että KPL:n hallituksen jäsen ja Koplassa erittäin menestyksekkäästi tj:nä toiminut KTM Jari Vesanen monipuolisine yritystaustoineen osaa arvioida, millainen henkilö tj:nä voi pärjätä.
Tottakai hänen tärkein tehtävänsä on tehdä seuralle rahaa. Tämän kokoisessa seurassa ei ole varaa pitää palkallisena mitään johtajia, jotka eivät itse tienaa omaa palkkaansa ja mielellään useampaan kertaan.
Pyöriän Simon jatkaminen ei ole mikään itsestäänselvyys ja itse en ainakaan jatkaisi, jos tulisi tällainen jääkiekkovalmentaja esimieheksi.