Pyydän anteeksi, jos loukkasin Keisarin tunteita. Me kouvolalaisethan olemme kaikki kusipäitä ja sikoja.
Lainaaminen ei sinällään ole väärin tai kiellettyä. Se vaan potentiaalisesti lisää ylläpidon työtä, jos niitä lainauksia pitää alkuperäisen viestin poistamisen jälkeen käydä siivoamassa monesta muusta viestistä. Lisäksi tietysti riskinä, että emme niitä kaikkia lainauksia huomaa, jolloin se alkuperäinen viesti jää jossakin lainauksessa yhä näkyville ja luettavaksi.Lainatessani kyseistä viestiä en osannut ajatella, että lainaaminen olisi ollut väärin, vaan mietin lähinnä tuon viestin - kuten kerroitte - varsin erikoista, eli törkeää sisältöä.
Me uskomme tasa-arvoiseen ja avoimeen keskusteluun. Mitään tällaista jakoa ei siis ole tulossa.Olisiko syytä jakaa Supervuoron rekisteröityneet kirjoittajat eri tasoille/foorumeille hieman kuten itse pelissä: parhaat Superiin, ookoot divariin, ja siitä alaspäin niin että mentäisiin ihan sinne maakuntasarjaan ja rupusakkeihin saakka?
Olisiko mahdollista?
Eli uhriuduit.Anteeksi. Toistin vain asioita, joita täällä on sanottu yleensä kouvolalaisista (sikamaisia) ja omasta pesoonastani (kusipää).
@toiseksiviimeinenlyöjä lähti viikon huilille.
Erittäin poikkeuksellisesti törkeitä vihjailuja sisältänyt viesti on myös poistettu näkyviltä. Ja älkää, kiitos, lainatko tuollaisia viestejä, niin on ylläpidolla vähemmän tehtävää.
Kuuluu ilmeisesti päivän kirjoitteluun, kun jo toinen samanlainen syytös meitä kohtaan vuorokauden sisään. Se että jokin viesti on esillä, ja siihen ei näin pe-la-yönä ole tunnissa reagoitu, EI tarkoita että sillä on meidän hyväksyntämme.
Lainaaminen ei sinällään ole väärin tai kiellettyä. Se vaan potentiaalisesti lisää ylläpidon työtä, jos niitä lainauksia pitää alkuperäisen viestin poistamisen jälkeen käydä siivoamassa monesta muusta viestistä. Lisäksi tietysti riskinä, että emme niitä kaikkia lainauksia huomaa, jolloin se alkuperäinen viesti jää jossakin lainauksessa yhä näkyville ja luettavaksi.
Kiitos erittäin hyvästä palautteesta ja pohdiskelusta!
Ja hyvä vertaus kakunsyöjistä.
Mikähän tässä oli provoa? Selkeästi meni pelaaja provosoimaan. Samaten pelinjohtaja ja joku tunnistamaton vaihtopenkin "miesoletettu".Kuka oli tuo mansen naisten pelaaja joka pelin päätyttyä meni provosoimaan ja vinoilemaan iholle kirittärien pelaajalle kotipesän edustalla ja jonka tuomari sittten keskeytti?
pesiskulttuuria ?
Aiheesta oli keskusteltu jo parin sivun verran koko sarjan kausiketjussa. Nimimerkkiä oli erikseen jo varoitettu viikonlopun aikana ja kehotettu petraamaan lyhyen foorumiuransa antia pikaisesti. Tuon Mansen ketjun sisääntulon tarkoitus oli selvästi provosoiva, ja aiempi varoitus ei ollut selvästikään mennyt perille. Toivottavasti ei tarvitse ryhtyä seuraaviin toimiin.Mikähän tässä oli provoa? Selkeästi meni pelaaja provosoimaan. Samaten pelinjohtaja ja joku tunnistamaton vaihtopenkin "miesoletettu".
Nöyrin kiitos kauniista sanoista. Sen verran vähän oikaistava että olen kyllä avoimesti täällä kertonut kuka olen ja että kuulun KPL:n johtokuntaan. Eli sielä ollaan pyöreän pöydän ääressä vetämässä kampaviinereitä 🙂 Mutta kaikki mitä tänne kirjoitan edustaa vain ja ainoastaan minun mielipiteitäni, ei seuran tai kenekään muun.Samalla arvostuksella tekee mieli mainita Kouvolan ketjun symppis @Vince , joka läpinäkyvästi on tehnyt tiettäväksi, että omien tehtävien takia tuntee ja tietää Koplan järjestökulttuuria pikkuisen sisältäkin päin, vaikkei missään kabineteissa istukaan tai varsinaisesti organisaatioon kuulukaan.
Ah, no niin, olin hieman pihalla. Mikä johtuu vain siitä, että seuraan Koplan ketjua vähän epäjohdonmukaisesti. Kiitos kuitenkin tarkennuksesta, hieno ja esimerkillisen ryhdikäs homma.Nöyrin kiitos kauniista sanoista. Sen verran vähän oikaistava että olen kyllä avoimesti täällä kertonut kuka olen ja että kuulun KPL:n johtokuntaan. Eli sielä ollaan pyöreän pöydän ääressä vetämässä kampaviinereitä 🙂 Mutta kaikki mitä tänne kirjoitan edustaa vain ja ainoastaan minun mielipiteitäni, ei seuran tai kenekään muun.
Tavallaan ihan samaa mieltä. Nää sun jutut on ihan hauskoja, jos ne ottaa viihteen kannalta, miksi ne kai on ihan hyväntahtoisesti tarkoitettu, ja kyllä minä Kanaria-heitollekin ihan makeasti nauroin. Mutta jotenkin olen aiempien vuosien perusteella tulkinnut, että pleijarien aikaan pienikin naljailu vieras/vastustajajoukkueen ketjussa tulkitaan provoksi, koska siitä usein alkaa lumipalloefekti ja tilanne riistäytyy lapasista. Sen sijaan ottelusarja-ketjussa filtteri on pikkuisen armollisempi (mutta ehkä vain vähän??). Vai mitä sanoo arvon @Ylläpito ?Anteeksi nyt vaan arvon palstaveljet ja sisaret mutta mikä tässä on provosoivaa?
Onko provokaatiota ennustaa SoJyn voittoa puolivälieräsarjasta?
"Möttöset" huumori nimitystä viljelee täällä alvariinsa yksi sun toinen.
Ja Jymy on hakenut Kaupista vierasvoiton. Onko sen toteaminen provo?
On tää vähän kummallista kun meikäläisen kaikki sanomiset tulkitaan provoksi ja vittuiluksi.
Kaikki hyvin, lepo vaan. Mutta nyt me ollaan pesiydytty väärään ketjuun, siis tänne Manseen. Hm. Vaikeaa tämä foorumielämä ainakin välillä Jaha, meidät jo ehdittiin siirtää... tänne Moderointiin. ..Mennään nukkumaan!Ei mulla ole Joensuun Maila vastaan todellakaan mitään. Päinvastoin arvostan JoMan tekemää työtä.
Tuo Las Palmasin heitto oli tarkoitettu hyväntahtoiseksi vitsiksi mutta ilmeisesti kaikki ei ihan vitsiä hiffannu.
Ei ollut tarkoitus loukata ketään. Arvio perustui ihan omaan subjektiiviseen tilanne arvioon. Mulla ei sinänsä ole penniäkään kiinni Jymyssäkään. Kunhan ennustelin aikani kuluksi.