Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Erittäin paljon eri kausiotsikoita koko kauden seuranneena ja provoamista ihmetelleenä olen miettinyt, että jos laittaa raportointi-linkillä viestiä, niin se huomioidaan kyllä.Pelkästään provosoimaan tulleet nimimerkit on hyvinkin helppo bännätä, ja heitä on jonkin verran kauteen mahtunut. Muuten provosoinnin osalta ylläpito uskaltaa väittää seuranneensa keskustelua kokonaisvaltaisemmin kuin todennäköisesti yksikään käyttäjä.
Oli kyllä aihettakin purkaa kirjoituskielto - puhun vain omasta puolestani. Bänni oli täysin käsittämätön, koska kyseessä ei ollut provokaatio, vaan totuuden kertominen seurasta, joka ei kuulu edes samalle sarjatasolle kuin Manse, minkä kannattaja olen.Annamme armon käydä oikeudesta ja näin finaaliviikonloppuna päätämme @Neloskoppari @Viuhkamies ja @KeisariKatsomon Eturivi nimimerkkien voimassaolleet kirjoituskiellot muutaman päivän etuajassa. Toivomme ja odotamme asiallista keskustelua niin heiltä kuin kaikilta muiltakin. Nautitaan huippupesiksestä!
Höpö höpö. Välimuisti tyhjäksi niin kyllä ainakin minä pystyin myös poppariosalto lukemaan foorumia…ei siitä tosiaan mitään hyötyä ennenaikaisesta bannin poistosta ole.
kun bannattuna et pysty lukemaan foorumia ollenkaan.
Höpö höpö. Välimuisti tyhjäksi niin kyllä ainakin minä pystyin myös poppariosalto lukemaan foorumia…
Tämä on sen verran foorumisoftan ytimessä kiinni, että muutoksen vaatima työmäärä olisi muutaman käyttäjän hyötyyn nähden kohtuuton.Sanoisinkin ehdotuksena että edelleen foorumia pystyisi bannattuna selaamaan siis kirjautuneena.
Mitään mute-toimintoako teiltä ei työkalupakista löydy?Tämä on sen verran foorumisoftan ytimessä kiinni, että muutoksen vaatima työmäärä olisi muutaman käyttäjän hyötyyn nähden kohtuuton.
Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat?Mitään mute-toimintoako teiltä ei työkalupakista löydy?
Aika monilla keskustelualustoilla (esim. Discord) on vaihtoehtona laittaa käyttäjä mutelle, jolloin hänellä säilyy lukuoikeus mutta kirjoitusoikeus lähtee. Xenforosta ei ole kokemusta niin en osaa sanoa.Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat?
Jokaisen käyttäjän kohdalla on "Älä huomioi", mistä kuka tahansa saa jonkun tietyn käyttäjän viestit piilotettua.
Mutta alkuperäinen kysymys liittyi bännättyyn käyttäjään. Meidän kannalta sen pääasiallinen tarkoitus on siis se, että jokin käyttäjä ei pääse määräajan verran kirjoittamaan foorumille - ja sitten seurauksena bännätylle käyttäjälle on myös se, että he eivät kirjautuneena pääse myöskään lukemaan foorumia lainkaan. Mistä siis kirjautumalla ulos selviää.