Supervuoro Verkkolehti »

Joni Rytkösen häirintätapaus

Viestejä
2,108
Toisekseen onko JR pelitaidot enää riittävät Superin kärkipäätä ajatellen?
Riskit ovat merkittävät jos joku haalii Ryden riveihinsä.
Mies on jo hyvän matkaa toisen kauden alkua pelaamatta.
 
Viestejä
11
Sellaiselle seksuaalirikolliselle, joka vähättelee omia tekojaan, vierittää syitä uhrien niskoille ja tekee uhreista rikosilmoituksia, ei ole minun silmissäni paikkaa pesäpallokentillä!

Sellainen seura, joka tällaisen pelaajan palkkaa, menee suorinta tietä minun boikottilistalle.
Sama. Näin Mansen miehenä, yhtään peliä en menisi katsomaan, jos tämä jätkä palkataan riveihin.

Toivotaan, että huhut täysin perättömiä.
 
Viestejä
1,585
ElmoTV:n tietojen mukaan Rytkösestä on kiinnostunut useampikin miesten Superpesiksen seura. Rytkösen siirtyminen uuteen seuraan ei ole kuitenkaan ongelmatonta, sillä hänellä on Joensuun kanssa edelleen voimassa oleva kolmivuotinen sopimus, joka kattaa myös ensi kauden. Joensuu on itse päättänyt, ettei se ota Rytköstä takaisin joukkueeseen
Elmon mukaan siis useampi seura Mansen lisäksi olisi Rytkösen perässä, vaikea kyllä uskoa käsittelyn ollessa kesken

Elmolla kyllä jutut alkaa olla aika säälittävällä tasolla. Ensinnäkin Komulaisen ja Rytkösen välit on niin huonot ettei tuo tule tapahtumaan ja toiseksi tuollainen ongelma pelaaja ei mahdu yhteenkään kärkiseuraan.
 
Viestejä
1,095
Mansen jokin julkilausuma taannoin pelaajien suusta oli että "kaikki haluaa vihata meitä". Näin on sanonut ainakin Putte ja Kalle-Tapio Hyvinkäältä lähdön jälkeen.

Itse en ihan hirveästi vihaa Mansea sen enempää kuin muitakaan vastustajia, mutta jos ne tämän tekevät, niin silloin viha kyllä eskaloituu aivan uusille tasoille ja uusiin muotoihin. Luulen, että sponsoreillakin on tosiaan sanansa sanottavana, ja muutama vetäytyminen tulisi, aivan kuin tuli Kaijansinkon tapauksessa.

Että tuskin ottavat tuon "haluamisen vihata" ihan noin kirjaimellisesti sloganikseen. Ei tällä voi olla mitään totuuspohjaa.
 
Viestejä
1,369

Manse PP:n hallituksen jäsen Harri Lamminen tyrmää ElmoTV:n skuupin täysin. Hänen mukaansa tamperelaisseura ei ole käynyt keskusteluja Rytkösen kanssa, eikä siis ole hankkimassa pelaajaa.

Sai Pekka klikkejä ainakin. (Ja vähän Aamulehtikin kylkiäisenä.)
 
Viestejä
1,585
Tuolta pohjalta voi sitten sitä Puhtimäki-JoMa-uutistakin arvioida...




Täytyy kyllä ihmetellä miten näin huonosti keksivät näitä juttuja. Itse pidän Rytkösen siirtoa Manseen ehkä epätodennäköisempänä kaikista superin seuroista ihan Jani Komulaisen ja Rytkösen välien takia.
 

ARG

Viestejä
138
Vittu tää junttilandia jaksaa jatkaa. Tääkin topikki on Rytkösen häirinnälle omistettu, mutta täällä puhutaan Puhtimäen asioista. Hyi helvetti.
 

ARG

Viestejä
138
Ylläpito antoi kehittää useita kanavia keskusteluille missä Joni Rytkönen oli aiheena. Siis aivan sairasta.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,627
Nippu viestejä siirretty tästä ketjusta Siirtohuhut-ketjuun. Raportoi-toiminnolla voi parhaiten ilmoittaa meille, jos koette tarvetta toimiin tai sääntöjenvastaisia viestejä.

Nimimerkki @ARG yksi viesti poistettu välistä, koska se oli erittäin laiton. Tästä myös seurauksena kahden kuukauden huili foorumilta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös