Pelaajayhdistys ajaa jäsentensä asiaa, ei kai se ole mikään uutinen?Jääkiekon pelaajayhdistykselle on kaikkein tärkeintä huolehtia rikolliseksi tuomitun palkanmaksun jatkuvuudesta. Mielenkiintoista.
Pelaajayhdistys ajaa jäsentensä asiaa, ei kai se ole mikään uutinen?Jääkiekon pelaajayhdistykselle on kaikkein tärkeintä huolehtia rikolliseksi tuomitun palkanmaksun jatkuvuudesta. Mielenkiintoista.
Maksumuurin takana. Miksi jakaa tänne juttuja, joita ei voi lukea?JoMassa pelanneen Joni Rytkösen viestittelyjen ajankohdat täsmentyivät – häirintätapaukset olivat kahdessa vaiheessa
Urheilun eettinen kurinpitolautakunta käsittelee parhaillaan Joensuun Mailasta viime toukokuussa hyllytetyn Joni Rytkösen, 30, häirintätapausta.www.karjalainen.fi
Suek on näköjään korjannut aiempia sanomisiaan. Viestittely Joni Rytkösen asiassa ei ole kestänytkään puolta vuotta, kuten Suek syyskuun lopussa tiedotti.
Jutun ydinsisältö on se, että Suekin kurinpitovaatimuksen esittäjä Juha-Mikko Hämäläinen kertoo, että Suekin tutkittavana oleva viestittely ei olekaan kestänyt puolta vuotta.Maksumuurin takana. Miksi jakaa tänne juttuja, joita ei voi lukea?
Marraskuun alusta huhtikuun loppuun on käsittääkseni... puoli vuotta. Ehkä Rytkösen porukoilla niin eri ajatusmaailma, että kalenterikin on erilainen....toiminta on kestänyt noin puolen vuoden ajan,...
Jutun mukaan tammikuun alun ja huhtikuun lopun välillä ei ole ollut viestittelyä. Suek oli laskenut tämän ajan mukaan.Marraskuun alusta huhtikuun loppuun on käsittääkseni... puoli vuotta. Ehkä Rytkösen porukoilla niin eri ajatusmaailma, että kalenterikin on erilainen.
Eli jos olen tuttuun yhteydessä nyt ja sitten taas vuonna 2033, jos hengissä olen, niin yhteydenpitoni on jatkunut jo kymmenen vuotta.Marraskuun alusta huhtikuun loppuun on käsittääkseni... puoli vuotta. Ehkä Rytkösen porukoilla niin eri ajatusmaailma, että kalenterikin on erilainen.
Näin ainakin Suek oli asian ajatellut.Eli jos olen tuttuun yhteydessä nyt ja sitten taas vuonna 2033, jos hengissä olen, niin yhteydenpitoni on jatkunut jo kymmenen vuotta.
Korjannut tai ei mutta jos tapahtumat lasketaan minä aikana niin ensimmäiset loka- tammi ja toinen huhtikuussa, on yhteensä puoli vuotta ts. Ei ottanut ensimmäisestä opikseen.JoMassa pelanneen Joni Rytkösen viestittelyjen ajankohdat täsmentyivät – häirintätapaukset olivat kahdessa vaiheessa
Urheilun eettinen kurinpitolautakunta käsittelee parhaillaan Joensuun Mailasta viime toukokuussa hyllytetyn Joni Rytkösen, 30, häirintätapausta.www.karjalainen.fi
Suek on näköjään korjannut aiempia sanomisiaan. Viestittely Joni Rytkösen asiassa ei ole kestänytkään puolta vuotta, kuten Suek syyskuun lopussa tiedotti.
Jos olet yhteen tuttuusi yhteydessä säännöllisesti seuraavat pari vuotta, toiseen tuttuun myöhemmin ja yleisesti pidät yhteyttä tuttuihisi kymmenen vuoden aikana, niin kyllä, tuttuihin yhteydessä olemisesi on jatkunut 10 vuotta.Eli jos olen tuttuun yhteydessä nyt ja sitten taas vuonna 2033, jos hengissä olen, niin yhteydenpitoni on jatkunut jo kymmenen vuotta.
Tuo @Jippo n kommentti liittyi kyseiseen uutiseen, joten on asiallista laittaa lähde mukaan.Maksumuurin takana. Miksi jakaa tänne juttuja, joita ei voi lukea?
Minä ihmettelen vieläkin, koska sitä ei voi kyseisestä linkistä lukea.Tuo @Jippo n kommentti liittyi kyseiseen uutiseen, joten on asiallista laittaa lähde mukaan.
Jos saman kommentin olisi laittanut ilman linkkiä lehtijuttuun, oltaisiin ihmetelty, mistä tieto on peräisin.
Minä tietysti JoMan seuraajana oletan, että aika monella JoMan asioista kiinnostuneella tällä foorumilla on Karjalaisen lukuoikeus. Niille, joilla ei ole tunnuksia, juttu ei tietenkään avaudu.Minä ihmettelen vieläkin, koska sitä ei voi kyseisestä linkistä lukea.
Selvä homma, jatkossa viittaukset maksumuurin takana oleviin uutisiin on pannassa!Minä ihmettelen vieläkin, koska sitä ei voi kyseisestä linkistä lukea.
Itse kun olen näitä maksumuurin juttuja jakanut, niin olen referoinut niistä oleellisimmat aiheet. Näin saa yleensä käsityksen mitä se pitää sisällään.Selvä homma, jatkossa viittaukset maksumuurin takana oleviin uutisiin on pannassa!
Referointia toki pitäisikin vaatia, ylipäätään linkattaessa ulkopuolelle.Itse kun olen näitä maksumuurin juttuja jakanut, niin olen referoinut niistä oleellisimmat aiheet. Näin saa yleensä käsityksen mitä se pitää sisällään.
Ok otetaan opiksi. Tässä jutussa ei ollut muuta referoitavaa kuin se, että viestittely oli tapahtunut kahdessa osassa, ensin parin kuukauden aikana viime vuoden lopussa ja toisen kerran lyhyen aikaa huhtikuun lopussa.Referointia toki pitäisikin vaatia, ylipäätään linkattaessa ulkopuolelle.