Kerro toki, mitkä kaikki nimet.Tuosta listasta voi vetää jo varmuudella ainakin kolme nimeä yli.
Arbelius on sikäli mielenkiintoinen, että minkään muun joukkueen ketjuissa Arbeliuksen nimi ei ole noussut esille. Pesäkarhuissa tuskin mahtuisi ulkokentälle ja toinen luonnollinen vaihtoehto Fera on käytännössä jo täynnä.Viimevuotisesta joukkueesta Arbeliuksen, Pirskasen, Toikan, Toivasen ja Pasin jatkoja ei julkaistu. Kai noista kuitenkin melkein kaikki jatkaa, muuten tuo rungon kasassa pysyminen kuulostaa erikoiselta.
Siinähän olisi tarjolla kärkietenijä/koppari ja kotiuttaja.
Katsoin kaikkien näiden Tahkossa lopettavien tilastot. Aika harmaalta massalta näytti, toki varmaan ihan ok rivipelaajia.No, kyllähän pitäisi Valkeejärvi ainakin tietää Kirittärissä kannuakin nostellut. Itse asiassa kävisi järkeen, että Valkeejärvi päätyisi JoMaan.
Täällähän joku sisäpiiriläinen juuri lupaili, että lisää kotiuttajia on luvassa Huotarin ja Roihan jatkoksi. Olisiko sitten Valkeejärvi? Pelipaikaltaan vastaisi Arbeliusta, jonka on täällä huhuiltu lähtevän.Päättynyt kausi ei ollut tietysti yhtä vahva kausi Valkeejärveltä mailan varressa kuin 2021. Mutta juuri siksikin voisi olla JoMan saatavilla. Mielestäni voisi olla hyvä haku noista Tahkon jättävistä pelaajista. Noista kahdesta muusta en sitten olekaan niin varma.
Googlaamalla paljastuu, että Valkeejärven parhaita ominaisuuksia ovat kova heitto ja lyöntivoima. Siinä mielessä vaikuttaisi yksi yhteen Arbeliuksen korvaajalta.Päättynyt kausi ei ollut tietysti yhtä vahva kausi Valkeejärveltä mailan varressa kuin 2021. Mutta juuri siksikin voisi olla JoMan saatavilla. Mielestäni voisi olla hyvä haku noista Tahkon jättävistä pelaajista. Noista kahdesta muusta en sitten olekaan niin varma.
Eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu. Mutta mitä olen kuullut niin viihtyi hyvin kesän Haminassa. Toinen asia on tainnut vetää herneen nenää Jomalle jostain.Koppariksi paras vaihtoehto JoMalle olisi kyllä edelleen oma kasvatti Reetta Juntunen. Jos vaan suostuu enää tulemaan Haminasta takaisin.
En yhtään ihmettele, kun joutui keväällä lähtemään Haminaan Pirskasen tieltä. Nyt olisi oma pelipaikka JoMassa vapaana, mutta kiinnostaako enää, vai jatkaako mieluummin Haminassa?Eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu. Mutta mitä olen kuullut niin viihtyi hyvin kesän Haminassa. Toinen asia on tainnut vetää herneen nenää Jomalle jostain.
Jurvakaisesta ei ihan kaikki pelaajat viime kesänä tykänneet. Pitikö tykätä, sitä en tiedä, Enkä tiedä sitäkään, oliko tämä myös Repan siirron syy.Eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu. Mutta mitä olen kuullut niin viihtyi hyvin kesän Haminassa. Toinen asia on tainnut vetää herneen nenää Jomalle jostain.
Näin olen myös ymmärtänyt. Tämä ilmiö saattaa myös selittää sen, miksi Jurvakaisen sopimukseen kuuluneesta 2 vuoden optiosta "otettiin yhteisymmärryksessä käyttöön yksi vuosi".Jurvakaisesta ei ihan kaikki pelaajat viime kesänä tykänneet. Pitikö tykätä, sitä en tiedä, Enkä tiedä sitäkään, oliko tämä myös Repan siirron syy.
Hyvä, että JoMa pystyy tarjoamaan rinkiinsä kuuluville myös mahdollisuuden pelata Ykkösessä. Se voi lisätä seuran vetovoimaa superin kynnyksellä olevien nuorempien pelaajien kohdalla.Joensuun Maila ja Pesä Ysit farmiyhteistyöhön
Joensuun Mailan ja Lappeenrannan Pesä Ysien farmisopimus tiivistää itäsuomalaisen naispesäpallon yhteistyötä.www.pesaysit.fi
Joensuun Maila ja Pesä Ysit farmiyhteistyöhön
Joensuun Mailan ja Lappeenrannan Pesä Ysien farmisopimus tiivistää itäsuomalaisen naispesäpallon yhteistyötä.www.pesaysit.fi