@kirjastoapulaine on kyllä onnistunut repimään itsensä juuriltaan irti paremmin kuin kukaan muu!
No huh huh.Totta…En kauheasti ihmettelisi jos tietäjä99n ip-osoitteen fyysinen paikka löytyisi 82500 alueelta.
En osaa sanoa miten nämä tarkalleen ajoittui 2 vuotta sitten, mutta JoMan siirtäessä Rytkösen ulos en kokenut syytä olla hankkimatta seuraavan kauden korttia. Jos Rytkönen pelaisi, niin sitten tilanne voisi olla eri.Pahoittelut kun kaivelen menneitä, mutta tässä sinun vastauksesi minulle kahden vuoden takaa, kun sanoin jättäväni kausarin ostamatta Rytkösen sopimuksen takia:
Tietämättä onko faktaa vai ei, niin asiaton kommentti/juoru jaettavaksi palstallalainaus poistettu t. Ylläpito
Mä taas sanoisin, että pitää olla melkoinen "sherlocki", joka viittii tuollaisia yksityiselämän tietoja levitellä. Ja tekee sitä varten ihan uuden nimimerkin. Erikoista🙈Lainaus poistettu t. Ylläpito
Upea teksti, upealta uudelta käyttäjältä. 10 pistettä ja papukaijamerkki. Jatkossa voit kirjoittaa sillä omalla tunnuksella eikä tarvitse luoda uusia käyttäjiä.Lainaus poistettu t. Ylläpito
Jos Huhta ei osallistu pelaaja-asioihin, niin miksi hän kuitenkin JoMan tiedotteessa kommentoi Miia Vuodin siirtoa?Täällä on puhuttu kiekkomiehelle potkuja liittyen osaamattomuudesta rakentaa joukkue. Selvennetään sen verran että kiekkomies ei osallistu millään tavalla joukkueen rakennukseen vaan sen hoitaa Nousiainen. Kiekkomies hoitaa rahankeräykseen liityvät asiat yms.
Jos Huhta ei osallistu pelaaja-asioihin, niin miksi hän kuitenkin JoMan tiedotteessa kommentoi Miia Vuodin siirtoa?
Eli Huhta kommentoi viran puolesta asiaa, jossa hän ei ole itse ollut mukana?Jonkunhan sekin pitää Kommentoida ja Huhta firman kokoaikainen työntekijä joten miksi ei.
Mikä ongelma on siinä, jos Huhta kommentoi?Eli Huhta kommentoi viran puolesta asiaa, jossa hän ei ole itse ollut mukana?
Eikö Nousiaisen pitäisi kommentoida, jos ne ovat hänen suunnittelemiaan ne siirrot?
Mikä ongelma on siinä, jos Huhta kommentoi?
Ihan normaali käytäntö. Ei kommentoijan tarvitse olla se joka päättää siirroista, ja en ymmärrä mikä tuossa nyt on se suuri ongelma.
Joma-faneilla nyt vaan on se ongelma, että kun ei oo ongelmaa, niin kehitellään kaiken maailman teorioita🙈Mikä ongelma on siinä, jos Huhta kommentoi?
Ihan normaali käytäntö. Ei kommentoijan tarvitse olla se joka päättää siirroista, ja en ymmärrä mikä tuossa nyt on se suuri ongelma.
Joma-faneilla nyt vaan on se ongelma, että kun ei oo ongelmaa, niin kehitellään kaiken maailman teorioita🙈