Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2025

Runkosarjassa joma ja Kipa peräkkäin viime kaudella. Kipa vahvistunut ja joma heikentynyt viime kaudesta. En kovin isosti ainakaan sinuna laittaisi roposia kiinni tästä veikkauksesta.
”ainakaan sinuna”
Totta

Ei köyhän kannata vetoa lyödä, ei edes omien puolesta.

Tulen muistamaan nämä ohjeet.

Se on vaikeata kirjastoapulaiselle "nieleksiä",että maakunnan eteläisempi joukkue on ajanut taitotason eron lähes olemattomaksi.
Joensuun Maila on hyvä ammattilaisseura,mutta muutamalle kannattajille , apulainen etunenässä,on vaikea myöntää nykytodellisuutta.
Mitään merkitystä mitä meijän JoMan alapuolella tapahtuu, sillä on mitä yläpuolella.

Ja mitäs te sanoitte itse naapuriseuran ketjuun kirjoittelusta. Eikös se pitänyt olla ettei saa mitään negatiivista laittaa. Pidetään sitten puolin ja toisin samat säännöt.

Totta…En kauheasti ihmettelisi jos tietäjä99n ip-osoitteen fyysinen paikka löytyisi 82500 alueelta.
Syntymäpaikka on kyllä kitee, mutta joensuulainen jo noin 20v. Molempien joukkueiden kausikortit ovat olleet vuosia. En osaa vihata kumpaakaan joukkuetta enkä näe tarvetta moiseen. Harmittaa vaan joman puolesta tämä nykyinen suunta.

Saisinko kysyä sinulta kaksi kysymystä @tietäjä99 ? Mikä tekee sinut niin varmaksi siitä, että Juha Puhtimäki ei ole tulossa Joensuun Mailaan? Toinen kysymys. Mistä nämä sinun tietosi kaikista sopimuksista ja lähdöistä on oikein revitty?

Saisinko kysyä sinulta kaksi kysymystä @tietäjä99 ? Mikä tekee sinut niin varmaksi siitä, että Juha Puhtimäki ei ole tulossa Joensuun Mailaan? Toinen kysymys. Mistä nämä sinun tietosi kaikista sopimuksista ja lähdöistä on oikein revitty?
Saat kysyä, tietenkään en voi antaa täysin tarkkaa vastausta asiaan. Olen lajin parissa ollut niin pelaajana kun taustahenkilönä ja näin tunnen paljon lajin sisältä ihmisiä. Puhtimäen Siirto kariutui pitkälti pelinjohdollisiin syihin. Minä olen tainnut kertoa Nokkalan Jatkosopimuksen, ja Kuosan paluun jomaan liittyvinä asioina.

Syntymäpaikka on kyllä kitee, mutta joensuulainen jo noin 20v. Molempien joukkueiden kausikortit ovat olleet vuosia. En osaa vihata kumpaakaan joukkuetta enkä näe tarvetta moiseen. Harmittaa vaan joman puolesta tämä nykyinen suunta.
Mitä sitä harmittelet, kannatat sitä kovemmin Kiteetä jos siellä paremmat lähtökohdat kauteen.

Anna meidän muiden luottaa JoMaan. Syksyllä 2025 nähdään miten se sitten meni.

Mitä sitä harmittelet, kannatat sitä kovemmin Kiteetä jos siellä paremmat lähtökohdat kauteen.

Anna meidän muiden luottaa JoMaan. Syksyllä 2025 nähdään miten se sitten meni.
Saan kai minä kannattaa molempia joukkueita, kuten sanoin vaikka olenkin kiteellä syntynyt niin 20v joensuussa on tuonut myös joman sydänmeen. Osaan nauttia molempien joukkueiden menestyksestä tasavertaisesti. Tietenkin saat luottaa, mutta realisti pitää olla silti. Pystyn katsomaan asioita ilman värilaseja ja näen kyllä mihin suuntiin seurat ovat menossa.

Mikko kemppainen mainittu!! 2010 luvun paras kulma pelaaja yhdessä Haapakosken kanssa. Mahdollisti Jussilan rohkean pelaamisen välipelaajana, se oli taidetta!!
Kemppaisen vahvuus oli myös sisäpelissä se, että pystyi pelaamaan roolia kun roolia välillä oli ykköstä hihassa ja välillä nelostakin. Kasperi Hämäläinen voi olla joskus seuraava "kemppainen".

Mitään merkitystä mitä meijän JoMan alapuolella tapahtuu, sillä on mitä yläpuolella.

Ja mitäs te sanoitte itse naapuriseuran ketjuun kirjoittelusta. Eikös se pitänyt olla ettei saa mitään negatiivista laittaa. Pidetään sitten puolin ja toisin samat säännöt.
Miehän kehuinkin Jomaa seurana ja organisaationa....

Kemppaisen vahvuus oli myös sisäpelissä se, että pystyi pelaamaan roolia kun roolia välillä oli ykköstä hihassa ja välillä nelostakin. Kasperi Hämäläinen voi olla joskus seuraava "kemppainen".
Ei valitettavasti ole pelin ymmärrys ja pelipää samalla seinällä Kemppaisen kanssa.

Vuodet kyllä opettaa kyseesssä on 2001 syntynyt pelaaja. Prime time tulee vasta vuosien päästä.
Toki kokemus tuo apuja tuohon hommaan, mutta pelipää tulee ihan jo syntymä lahjana . Kehittää sitä voi ja pitää muistaa että oikein valmennettuna pelaajista saa kaivettua asioita esiin mitä pelaaja ei edes tiennyt osaavansa. Pennasen aikana mm Kemppainen nousi sille tasolle millä pelasi parhaat kautensa ja samaan lasken myös Litmasen . Mutta toivotaan että Kassu ottaa ne askeleet, fysiikka miehellä kyllä riittää.

Saikos sitä nimimerkin henkilöllisyyttä täällä vihjailla ja arvuutella?
Meikäläiselle rävähti paljon pienemmästä arvuuttelusta viikon huili kesällä 2024...
82500 meinannee yli 5000 ihmistä?
Mutta en tiijjä, en ole tuomarina täällä enkä kyllä ole sulle huileja pyytänyt tai tuominnut?

Sen voisi aiheuttaa vain Rytkönen.
Pahoittelut kun kaivelen menneitä, mutta tässä sinun vastauksesi minulle kahden vuoden takaa, kun sanoin jättäväni kausarin ostamatta Rytkösen sopimuksen takia:
Nyt on kyllä aika heecee meininkiä jos yhden pelaajan takia pitää olla kolme vuotta ulkona.
Itsellä ei tule ketään sellaista pelaajaa mieleen jonka takia en jomaa seuraisi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.