Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2022

Elk

Ihan turha minunkin mielestäni nostaa Lehtolaa tikunnokkaan. Virheitä tulee kaikille - taisi Mansekin antaa vastaavanlaisesta lyönnistä Pihkalassa juoksun ja jopa Jussila päästi siellä helposti juoksun ja Myllyniemi useamman (jos juoksuja siis aletaan aina ulkopelaajien piikkiin pistää). Nyt noita tuli Lehtolalle peräjälkeen useampia ja siksi pisti silmään ja jäi kommentoijien mieleen. Kokonaisuutena Lehtola on pelannut ihan hyvän kauden ulkona ja tehnyt paljon myös erinomaisia suorituksia.

Tahkon kauden positiivisia asioita voidaan summailla pelien päätyttyä, mutta yksi niistä on se, että pelaajat saavat nyt kovista pudotuspeleistä Koplaa ja Mansea vastaan kokemusta (onnistumisineen, virheineen, paineineen ja muineen), josta on varmasti paljon hyötyä tulevina vuosina.

Lehtola ollut tän kauden ehdottomia onnistumisia ja nuori kaveri suorittanu pitkin kautta tosi hyvin etukentällä. Varsinki Kouvolaa vastaan ja 2. välieräpelissä, nuori kasvava pelaaja. Virheet tuli kieltämättä pahassa paikassa mutta sellaista se on

Kysymys: miten Hyvinkäällä toimitaan kun on ennakkolippu? Mennäänkö eriportista ja onko selkeästi erillinen meno vai pitääkö jonottaa lippukassalle vai miten? Kiitos avusta.

Jatkan em. linjalla ja kysyn olosuhteista, eli jos on auton kanssa mestoilla huomenna 16.40 niin saako siellä auton parkkiin jotenkin järkevälle etäisyydelle? Kun valitettavasti tiukka aikataulu niin mietin etten halua kävellä huitsin kuusesta ja olla jonossa puolta eka jaksosta, eli että onko toiveita olla ajoissa stadionilla. Pahoittelut näistä ulkopelillisistä kysymyksistä tässä.

Jatkan em. linjalla ja kysyn olosuhteista, eli jos on auton kanssa mestoilla huomenna 16.40 niin saako siellä auton parkkiin jotenkin järkevälle etäisyydelle? Kun valitettavasti tiukka aikataulu niin mietin etten halua kävellä huitsin kuusesta ja olla jonossa puolta eka jaksosta, eli että onko toiveita olla ajoissa stadionilla. Pahoittelut näistä ulkopelillisistä kysymyksistä tässä.
Ainakin terveyskeskuksen parkkipaikalla lienee tuohon aikaan tilaa. Parkkiin ajetaan Urheilukadulta ja siitä on kentälle matkaa 400-500m.

Ihan lähistölle tuskin enää tuossa vaiheessa autoa saa jätettyä, mutta ehkä parin-kolmensadan metrin säteelle kadunvarsiparkkiin Erkylänkadulle lähelle K-Market Munckinkatua tai jollekin Erkylänkadun poikkikadulle (esim. Vantaankatu, Kalattomankatu tai Marjamäenkatu) voi auton saada.

Taitaa olla Rasmus Paananen Kama

Nämä kasvattajaseurat menevät vähän hassusti. Rasmus on virallisesti Mansen kasvatti joo (pelasi 13-vuotiaana Mansessa) mutta käytännössä on Sotkamon Jymyn juniori kun lähti 15-vuotiaana Sotkamoon urheilulukioon. Vastaavasti Alanen ja Lehtola ovat liiton papereissa Ruoveden Pirkkojen kasvatteja mutta pelasivat jo C-pojissa Mansessa. Jokainen voi sitten sydämessään miettiä, miten näitä arvostaa.

Kasvattajaseura on 2003 ja sän jälkeen syntyineille se, mihin on maksettu ensimmäinen kilpailulisenssi. Vanhemmilla d-ikäisenä maksettu lisenssi.
Idea on tukea juniorityötä tekeviä seuroja. Hyvä systeemi, myös pienet seurat hyötyy.

Sieppaa tämä katsomohuutelukeissi. Kaljakatsomossa on loppukesästä ollut aika monta kertaa ylilyöntejä huutelussa. Yleensä istun kauempana, mutta muutaman viime pelin olen ollut siinä vieressä. Nämä huutelijat tuntuvat kuvittelevan, että vastustajan homottelu ja huorittelu kuuluu katsomoon. Ihan käsittämätöntä ja pilaa muidenkin maineen.

Katsomohuutelusta

Eikö pesispiireissä, jonkinmoisina yhteissopimuksina tai ilman,
voitaisi ajatella katsomosta poistettavan törkyhuutajia.
Perusteena sopimaton käytös tai julkinen herjaaminen.

Nämä tilanteessa jossa huutaja todetaan ja havaitaan tai tunnistetaan.

Viimeksi muokattu:
Katsomohuutelusta

Eikö pesispiireissä, jonkinmoisina yhteissopimuksina, voitaisi ajatella katsomosta poistettavan törkyhuutajia.

Monesta katsomosta tuollaiset huutelijat poistettaisiin ihan lajitoverien toimesta. Häpeäksi koko lajille.

Katsomohuutelusta

Eikö pesispiireissä, jonkinmoisina yhteissopimuksina tai ilman,
voitaisi ajatella katsomosta poistettavan törkyhuutajia.

Täällä alkaa olla niin todellisuudesta irtautuneita kirjoituksia, ettei mitään rajaa. Jos joku huutelee, siitä vaan. Omapa on häpeänsä. Niinhän se on aina ollut. Ei tähän(kään) mitään sometuomioistuinta tarvita.

Täällä alkaa olla niin todellisuudesta irtautuneita kirjoituksia, ettei mitään rajaa. Jos joku huutelee, siitä vaan. Omapa on häpeänsä. Niinhän se on aina ollut. Ei tähän(kään) mitään sometuomioistuinta tarvita.
Tarvitaan. Vannoutunut fani Pekka (nimi muutettu) ratkaisi teoillaan Tahkon keskittymisen karkailun ja Mansen finaalipaikan.

”Täällä alkaa olla niin todellisuudesta irtautuneita kirjoituksia, ettei mitään rajaa. Jos joku huutelee, siitä vaan. Omapa on häpeänsä. Niinhän se on aina ollut. Ei tähän(kään) mitään sometuomioistuinta tarvita.”

Ei se ole vaan oma häpeänsä, jo ympärillä olevien pikkulasten ja juniorien ym. vuoksi pitäisi olla ymmärrystä oletettavasti aikuisella ja täysjärkisellä mitä huutelee!
Eikä sellaista ole muidenkaan lippunsa maksaneiden tarvi sietää, joten rajansa kaikella!
- - Vai meinaatko että kun on aina ennenkin huudeltu, niin tehdään sitä vaikka hautaan asti??? Näkemys se on tuokin, tosin säälittävä sellainen.

Olen itse ollut sadoissa urkkatapahtumissa, joten jotain todellisuuspohjaa ja käsitystä asian suhteen olen kokenut.
Anyway, onneksi törkeimmät katsomohuudot ovat paljon siistiytyneet,
mutta ainahan joku häpeätön örvelö voi olla paikalla ja julkituoda itseään.

”Täällä alkaa olla niin todellisuudesta irtautuneita kirjoituksia, ettei mitään rajaa. Jos joku huutelee, siitä vaan. Omapa on häpeänsä. Niinhän se on aina ollut. Ei tähän(kään) mitään sometuomioistuinta tarvita.”

Ei se ole vaan oma häpeänsä, jo ympärillä olevien pikkulasten ja juniorien ym. vuoksi pitäisi olla ymmärrystä oletettavasti aikuisella ja täysjärkisellä mitä huutelee!
Eikä sellaista ole muidenkaan lippunsa maksaneiden tarvi sietää, joten rajansa kaikella!
- - Vai meinaatko että kun on aina ennenkin huudeltu, niin tehdään sitä vaikka hautaan asti??? Näkemys se on tuokin, tosin säälittävä sellainen.

Olen itse ollut sadoissa urkkatapahtumissa, joten jotain todellisuuspohjaa ja käsitystä asian suhteen olen kokenut.
Anyway, onneksi törkeimmät katsomohuudot ovat paljon siistiytyneet,
mutta ainahan joku häpeätön örvelö voi olla paikalla ja julkituoda itseään.
Mä oon ollut tänä kesänä ihan eka kertaa. :cool: Ja oon ihan eri mieltä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.