Ja olet huutanut törkyjä kurkku suorana ??
Ja hävennyt kin??
Ja hävennyt kin??
Madisiini pitää huolta vain omista huuteluistaan. Minä huudan mitä haluan silloin kun haluan, jos ostan lipun ja menen katsomaan peliä. En tarvitse siihen neuvoja.Ja olet huutanut törkyjä kurkku suorana ??
Ja hävennyt kin??
Kyllä ne olivat "Pekan" ja selvityksiä vaatineen AYS:n aikaan saamia.Jos nuo 10 poliisia ja 30järjetysmiestä puten aikaan saamia.olis aika pistää räpylä naulaan
Sun neuvoja ei kukaan oo kysynytOlen minäkin nuorempana huudellut, en milloinkaan törkyjä tai mollaavia
Sellaisiin ei ole ollut tarvetta. 👍
Niin ja hei, jos neuvot ovat hyviä, saattaa kantsia kuunnellakin!
Yhyn yhyEn niitä sinullekaan tarkoittanut, lepo vaan!
Jos tuo on se, mitä sinulla on antaa tähän asialliseen ja tärkeään keskusteluun, parempi kun olisit hiljaa.Yhyn yhy
Eikös AYS ole suoran palkkalistoilla? Selvityspyynnön oli tehnyt Tahko Superpesis ryKyllä ne olivat "Pekan" ja selvityksiä vaatineen AYS:n aikaan saamia.
TV uutisissa urkkatapauksessa huppupäiset miehet sytyttivät suuren lipun palamaan ja katsomossa paloivat punaiset soihdut. Kenttä täynnä poliiseja sekä ottelu keskeytettiin. Eipä tänne kannattaisi lapsia viedä tai edes näyttää telkusta!? - Kyseessä tietty kotomainen potkupallo.”Täällä alkaa olla niin todellisuudesta irtautuneita kirjoituksia, ettei mitään rajaa. Jos joku huutelee, siitä vaan. Omapa on häpeänsä. Niinhän se on aina ollut. Ei tähän(kään) mitään sometuomioistuinta tarvita.”
Ei se ole vaan oma häpeänsä, jo ympärillä olevien pikkulasten ja juniorien ym. vuoksi pitäisi olla ymmärrystä oletettavasti aikuisella ja täysjärkisellä mitä huutelee!
Eikä sellaista ole muidenkaan lippunsa maksaneiden tarvi sietää, joten rajansa kaikella!
- - Vai meinaatko että kun on aina ennenkin huudeltu, niin tehdään sitä vaikka hautaan asti??? Näkemys se on tuokin, tosin säälittävä sellainen.
Olen itse ollut sadoissa urkkatapahtumissa, joten jotain todellisuuspohjaa ja käsitystä asian suhteen olen kokenut.
Anyway, onneksi törkeimmät katsomohuudot ovat paljon siistiytyneet,
mutta ainahan joku häpeätön örvelö voi olla paikalla ja julkituoda itseään.
Eihän sun oo pakko tätä palstaa lukea? Vai onko?Jos tuo on se, mitä sinulla on antaa tähän asialliseen ja tärkeään keskusteluun, parempi kun olisit hiljaa.
Saa huutaa. Oletan että sai tänään huutaa Pihkalassa, paljonkin. Kymmenet Tahko-kannattajat saivat huutaa, niin paljon kuin sielu sieti, Kaupissa lauantaina.Jos maksava katsoja ei saa mitään huutaa pelissä.menee homma Ivan hanuriin.etenkin Mansen pelaajilla heikko hipiä.ehkä se häviää Savo joessa
Jos nuo 10 poliisia ja 30järjetysmiestä puten aikaan saamia.olis aika pistää räpylä naulaan
Ainakin pelin jälkeen Putella meni kentällä puolituntia nimmareita ja kuvia fanit halusivat ottaa siihen ei järkkäreitä eikä poliisia tarvittuJos nuo 10 poliisia ja 30järjetysmiestä puten aikaan saamia.olis aika pistää räpylä naulaan