Kumma että koplan tasosella joukkueella ei löydy striimi vehkeitä tähän matsiin.
Niitä Top 5 -seuroja voitettiin jo viime kaudella. Yllättävän monelta tuntuu se ennakoissa unohtuneen. Esimerkiksi Veikkauksen videossa todettiin, että JoMan voittaminen voi olla vielä liian vaikeaa (tarkoitettiin vissiin pudotuspelejä toki) No, viime kaudella JoMa voitettiin useampaan otteeseen.Tahkon joukkue näyttää laadukkaan urheilulliselta. Pihkalassa tulee voittamaan top5 seuroja kun jokerit lyö palloa maisemaan. Toivotaan hyviä kelejä että pallo kulkee.
Edelleen sanon, että Tahkon suurin kysymysmerkki on AY-S. Mulla on muistikuva hänestä kentällä kaverina, jolle mikään tuomio ei hirveästi maistu ja antaa sen kuulla. Sillä on sitten seurauksensa, joihin ei olisi varaa tulevalla kaudella. No, Vantaajoessa on noista ajoista paljon vettä virrannut ja uskon kyllä, että hän on nykyään valmis noihin hommiin ja takuulla niin analyyttinen kaveri videoiden ja muiden apuvälineiden kanssa kuin vaan voi olla. Polttolinja-podcastin kuuntelu viime kesänä avasi paljon Antin ajattelua.
Suuri vaihtuvuus on suuri mahdollisuus, mutta myös haaste. Tästä kesästä lähtee liikkeelle uusi projekti, jonka isoimmat palkkiot voidaan kerätä vasta parin vuoden päästä. Hitsautuminen kestää aikansa. Mutta se missä Arffman on täysin oikeassa ja mikä esimerkiksi tuli esiin sekä Ruudun ennakossa että vaikkapa Puhtimäki-Erosessa eilen, on että surkea (kyllä, surkea) loppusijoitus viime syksynä oli herättelynä sille, että entisellä linjalla ei voida jatkaa. Puolivälierien ulkopuolelle jääminen tai edes siellä 3-0 lauluun lähteminen ei ole se, mitä Hyvinkäällä voidaan hyväksyä. On pakko ottaa steppi kovempaan pelaajamateriaaliin, kun kovat olivat menetyksetkin. Jos niitä oltaisiin jääty itkemään, niin voisi ennakoida ihan samankaltaista sijoitusta kuin viime syksynä, tai huonompaa. Nyt ei itketty, vaan pistettiin tohinaksi. Siksi osa noista asiantuntijoista pitää Tahkoa nyt välieräjoukkueena, vaikkei sitä ääneen vielä uskaltaisi sanoakaan.
Tulee mielenkiintoinen kesä.
No, minä kuulin kyseen olevan nimenomaan rahasta ja oy:n omistajapoolin henkilökemioistaKuulin kyllä aivan toisen tarinan kakkos pelinjohtajasta.siinä ei rahalla tekemistä ole
Mä olen samaa mieltä. Ei missään lue, että semmoinen olisi joukkueella välttämättä oltava. 2pj on vallan tuore keksintö kuitenkin, johon on vain viime vuosina totuttu. Siitä on tullut normaali, vaikka rohkenisin epäillä osan heistä tekemisiä viime vuosina, suurin saavutus ulkopuolelta katsoen kun näyttäisi olevan saapua kentälle.Tahkolla on lajivalmentaja, videovalmentaja, pelaajat hoitaa mailamiehen hommat ei kait siinä 2pj:tä enää tarvita.
Mä olen samaa mieltä. Ei missään lue, että semmoinen olisi joukkueella välttämättä oltava. 2pj on vallan tuore keksintö kuitenkin, johon on vain viime vuosina totuttu. Siitä on tullut normaali, vaikka rohkenisin epäillä osan heistä tekemisiä viime vuosina, suurin saavutus ulkopuolelta katsoen kun näyttäisi olevan saapua kentälle.
Tyypillinen rivikatsojan kommentti ulkopuolelta katsoen. Tai ehkä Hyvinkäällä on ollut tuollaisia kakkospelinjohtajia. Jos siinä onkin vika, miksi ei ole pärjätty?Mä olen samaa mieltä. Ei missään lue, että semmoinen olisi joukkueella välttämättä oltava. 2pj on vallan tuore keksintö kuitenkin, johon on vain viime vuosina totuttu. Siitä on tullut normaali, vaikka rohkenisin epäillä osan heistä tekemisiä viime vuosina, suurin saavutus ulkopuolelta katsoen kun näyttäisi olevan saapua kentälle.