Kyllä nyt Ukina soittaisin Riku Rantaselle ja pyytäisin häntä auttamaan Huuskon syötön kanssa. Ei siinä mitään hävittäisi. Niin helppoa syöttöä Huusko antoi Kossu ottelussa ettei sillä tulla voittamaan yhtään ottelua jatkossa. Nyt Riku kehiin!
Olen oman analyysini kirjoittanut Huuskon syötöstä, erityisesti KossU-ottelussa, jonka olen nähnyt nyt kolmeen kertaan. Syöttö ei siis ole täydellinen, sitä en missään vaiheessa väitä. Mutta pyysin samalla perusteluja näille väitteille, että "oli niin helppoa syöttöä, ettei sillä voita yhtään ottelua jatkossa". Olisi kiva kuulla vähän perusteluja esimerkiksi lautasen käytöstä - edelleen olen valmis oman näkemykseni pyörtämään, jos siihen on aihetta.
Tiivistettynä: KossUn ensimmäinen lyönti tuli täysin Metun räpylästä, toinen Wahlstenin epäonnistuneella lyönnillä pikkuväärään, kunnari poskiosumalla, neljäs ulkokentän sössimästä kopinnostosta, viides oli huono heitto mutta myös KT:n kiinniottovirhe, Wahlstenin kunnari oli kyllä helppo syöttö mutta myös ulkokenttä nukkui toisen laittoman jälkeen ja ratkaisujuoksu oli suht perussyöttö.
Toisella jaksolla ensimmäinen tuli näpyllä, jonka Vikström pelasi liian syvältä ja toinen oli vastustamaton lyönti perussyöttöön. Kolmas oli sitten Vartaman piikkiin, kun peruutti palloa huutaneen Nikkasen päälle, lyönti ei ollut vastustamaton.
Ymmärrän turhautumisen, mutta jotain perustetta olisi kiva kuulla täysin perättömille väitteille. Tahko olisi voinut voittaa KossUn viime viikon peleissä pistein 6-0 myös Huuskon syötöillä, mikäli ulkokentällä pitäisi räpylä kuten pitäisi. Huusko pelaa alle oman tasonsa, niin tekee koko muukin joukkue.