Puran peliä pienissä osissa, oma mielide ottelusta. 2 pojoa, vaikka 3 tarjolla, silti erittäin hyvä 2 tappion jälkeen! Nyt lyötiin rajoille ja hyviä asioita tapahtui. Rouhiaisen syöttelystä ed. kanssa samaa mieltä, tempon vaihto ei tarkoita sitä, että 1 vuoro hidastellaan ja toinen pelataan nopeasti. Täytyy elää tilanteen mukaan, jos vastustaja sekoilee, heti kova tempo päälle, jos vastustaja saa ”hengen” päälle, pannaan peli parkkiin. Ehkä kokemus auttaa, mutta takana on kokemusta(RR), miksei kuunnella? Tolpat, matalat vääriin paikkoihin ja taktisissa väärissä ei aina järki mukana, siinäkin uskon Rantasen neuvovan, mutta jostain syystä ei mene perille.Haimin pelinjohdosta sen verran,että olen monesti kuullut Rantasen neuvovan, millä kuviolla nyt pelataan. Myös jokerien käytöstä olen monesti eri mieltä, en sano, että olisin pelannut paremmin, mutta kylläkin eri lailla. Takamiesten ainakin pitäisi porrastaa ja toinen on hakeva ja toinen varmistava koppari, Nikkasen pitäisi kai olla se hakeva, mutta ei kuitenkaan ole läheskään aina uskaltanut. Tämä jaksojen lopun sulaminen johtuu mielestäni siitä, että kopparit jäätyvät takarajalle varmistamaan, ettei lyödä yli ja väliin jää iso tila, johon on helppo lyödä, koska linjakin varmistaa, ettei tule läpäreitä. Rouhiainen 2 kertaa kentälle itse ja kerta vapaalla, ei mairittele kärkietenijää, Hokkanen vähän petti ja Vierimaan käsi ei riitä. Kokonaisuus oli posin puolella ja kyllä Rantasen olo työpaikallaan on hyvin tärkeää, ehkä jopa Haimia tärkeämpi joukkueelle, heti tuli ainakin eloa kaarelle ja väärät rääkyi pääasiassa Rantanen, myös entisenä huippulukkarina otti asennot ja syöttöliikkeet pois. Nyt on ainakin helpompi lähteä KaMaa vastaan, mutta täytyy kuitenkin pitää tiukasti mielessä, että helppoja pisteitä ei ole olemassa, joka piste täytyy ansaita😎 Eiköhän nähdä Pihkalassa taas ja ehkä 2000 muutakin on paikalla😉