Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2016

Elk

Viestejä
922
Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Näin pelin. Tehojen lisäksi Keron kotiutukset olivat tosi kauniita. On huomattavasti monipuolisempi lyöjä kuin mikä käsitys hänestä oli etukäteen. Korhosen osalta tilastot antavat vähän väärän kuvan. Oli useampi ajolähdön kotiutustilanne, josta tuloksena kaksi paloa, ja jaksoilla tulleet kaksi kotiutustakin hieman avustettuja. Pientä tuskastunista oli havaitavissa paitsi Korhosessa itsessään myös kanssapelaajissa. Mutta pelinjohdon luotto on rajaton - aina ensimmäisenä kotiutustilanteisiin. Supervuorossa tuli sitten palkinto, kun puolittaisella läpilyönnilllä tärkeä tasoitus, jonka Kero sitten kaunisteli voitoksi. Puhtimäki oli erinomainen lukkaripelissä, ja toki lyöntipelissäkin.

Kopla tehtaiili varsinkin toisella jaksolla pompulla tilanteita kuin liukuhihnalta. Silloin kotiutuksiinkin tuli hetken hurmos mutta kokonaisuutena jäi heistä kaksijakoinen kuva: kärki erinomainen ja pomppupeli tosiaan sujuu vähän jo yksitoikkuusuuteenkin asti mutta kotiutukset tuntuvat Meriläistä lukuun ottamatta tökkivän.
 

Nuori sossu

Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Elk sanoi:
Näin pelin. Tehojen lisäksi Keron kotiutukset olivat tosi kauniita. On huomattavasti monipuolisempi lyöjä kuin mikä käsitys hänestä oli etukäteen. Korhosen osalta tilastot antavat vähän väärän kuvan. Oli useampi ajolähdön kotiutustilanne, josta tuloksena kaksi paloa, ja jaksoilla tulleet kaksi kotiutustakin hieman avustettuja. Pientä tuskastunista oli havaitavissa paitsi Korhosessa itsessään myös kanssapelaajissa. Mutta pelinjohdon luotto on rajaton - aina ensimmäisenä kotiutustilanteisiin. Supervuorossa tuli sitten palkinto, kun puolittaisella läpilyönnilllä tärkeä tasoitus, jonka Kero sitten kaunisteli voitoksi. Puhtimäki oli erinomainen lukkaripelissä, ja toki lyöntipelissäkin.

Kopla tehtaiili varsinkin toisella jaksolla pompulla tilanteita kuin liukuhihnalta. Silloin kotiutuksiinkin tuli hetken hurmos mutta kokonaisuutena jäi heistä kaksijakoinen kuva: kärki erinomainen ja pomppupeli tosiaan sujuu vähän jo yksitoikkuusuuteenkin asti mutta kotiutukset tuntuvat Meriläistä lukuun ottamatta tökkivän.

Kiitos Elk tiivistetystä ja hyvästä analyysistä. Jos pomppu on joukkueen ainoa lyöntimuoto, niin se käy katsojille yksitoikkoiseksi. Mutta Kero on pelannut itsensä minun ja monen muunkin katsojan sydämiin. Kero muistuttaa fyysiseltä habitukseltaan Timo Rantatorikkaa. Molemmat harteikkaita miehiä, tosin Rantatorikka vielä massiivisempi. Jokerien lyöntijärjestystä voisi kyllä vaihtaa.

Tahkon peli rullaa paremmin kuin vuosiin.

Kaikki paikalle sunnuntaina Pihkalaan!
 
Viestejä
3,701
Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Ottelu ratkesi pelkistetysti kolmeen pointtiin: kotiutuksissa Kero 5/5 ja Toikka 1/5, Koplalla enemmän hölmöilyjä sekä sisällä että ulkona ja lukkareissa iso ero. Puhtimäki juuri nyt kokonaissuorituksiltaan maan paras lukkari. Sisäpeli tietenkin kiitettävää, mutta myös lukkaripeli erinomaista: ei vääriä juurikaan kärkietenijöille, tolpat tosi korkeita etenkin viimeiselle lyönnille ja niistä Koplalle useita kopinnostopaloja jne... Koplan Eskelinen pelasi/ pelaa turhan varovaisesti: syötöt helppoja lyöjille, ei juurikaan vääriä, muttei korkeata tolppaakaan.
 
Viestejä
661
Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Nyt meni habitusten vertailu sossulta pieleen. Kero on tasalaatuinen tasaleveä vanttera voimapussi. Rantatorikka oli viime vuosinaan kerännyt kyllä sitä massaa ja samalla kangistunut muttei massassa mitenkään Kerolle pärjää. Mut mitä välii, hämmästyttävintä Tahkon kaudessa on sijoitus ja pistemäärä 13 pelin jälkeen kun kuitenkin on päästetty huimasti 108 eli noin 8 joka matsissa. Missä täällä on muuten se Puhtimäen parjaaja. Lienee jossain häpeämässä, ja aiheesta.
 

Nuori sossu

Vs: Hyvinkään Tahko 2016

"Nyt meni habitusten vertailu sossulta pieleen. Kero on tasalaatuinen tasaleveä vanttera voimapussi. Rantatorikka oli viime vuosinaan kerännyt kyllä sitä massaa ja samalla kangistunut muttei massassa mitenkään Kerolle pärjää. Mut mitä välii, hämmästyttävintä Tahkon kaudessa on sijoitus ja pistemäärä 13 pelin jälkeen kun kuitenkin on päästetty huimasti 108 eli noin 8 joka matsissa. Missä täällä on muuten se Puhtimäen parjaaja. Lienee jossain häpeämässä, ja aiheesta."

Otetaan korjaus nöyrästi vastaan. Niin tai näin, niin Kero on ollut kyllä huikea! Ei voi muuta sanoa. Upeasti Tahko on pelannut! Puhtimäkeä kutsuttiin Alajärven Ankkureiden kotisivuilla "Tahkon pelin sieluksi" ja sitä hän on kyllä ollutkin! Ottelusta toiseen johtaa joukkuetta esimerkillä, niin kuin pitääkin. Taitaa tällä Puhtimäen parjaajalla olla nyt vitsit vähissä.

Puhkaiseeko Kero 70 lyödyn rajan tällä kaudella?

Kaikki huomenna Pihkalaan!
 

M.P

Vs: Hyvinkään Tahko 2016

rehaaja sanoi:
Nyt meni habitusten vertailu sossulta pieleen. Kero on tasalaatuinen tasaleveä vanttera voimapussi. Rantatorikka oli viime vuosinaan kerännyt kyllä sitä massaa ja samalla kangistunut muttei massassa mitenkään Kerolle pärjää. Mut mitä välii, hämmästyttävintä Tahkon kaudessa on sijoitus ja pistemäärä 13 pelin jälkeen kun kuitenkin on päästetty huimasti 108 eli noin 8 joka matsissa. Missä täällä on muuten se Puhtimäen parjaaja. Lienee jossain häpeämässä, ja aiheesta.
Huomenna viimeistään jos Rantanen pelaa saadaan kuulla asiantuntevaa kommentointia kaverilta, johan se ehti kumoamaan Rikun mokan pattu ottelun kotarissa.
 

Murheen ryyni

Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Vähä ehkä kaveri joutu samalla uhraamaan uskottavuuttaan Rantasen puolustamisen alttarille
 
Viestejä
440
Vs: Hyvinkään Tahko 2016

En häpeä, ei ole aihetta!! En ole "parjannut" ketään, ei ole tarvetta, mutta olen edelleekin sitä mieltä, että Puhtimäki ei ollut viime vuonna parhaimmillaan, ei myöskään tänä keväänä, mutta on sen jälkeen parantanut, syöttö ruvennut kulkemaan, hyvä niin, olen sen myös sanonut. Lähes joka kerta olen myös sanonut Puhtimäen olevan huippuvaihtaja, on edelleenkin. Olin väärässä Wahlin ja Keron sisäpelin suhteen, parempia kuin odotin, myöskin Korhosen huonot pelit ovat yllätys, muista en nyt lähde tarkempia analyysejä tekemään, ei kehitystä, mutta ei takapakkiakaan. Nuorelle sossulle sanoisin, että Rantanen on luultavasti ollut tänä kesänäkin enemmän Pihkalassa kuin Sinä koko ikänäsi, se siitä lämpimästä kotiin paluusta ja keksisit jotain muuta sanottavaa, kuin edelliset, olisit voinut keksiä esim. "parjaaja"-sanan synonyymiksi vaikka "herjaaja" ei sekään olisi ollut totta, mutta kuitenkin jotain omintakeista, vai oliko liian vaikeaa? Murheen ryyni päättäköön itse uskottavuuteni, mutta jos ko. tilannetta pelataan ainakin 2 eri tavalla, jos olen toisen kannalla, olenko sittenkin väärässä? Minulla ei ole mitään tarvetta puolustella ketään, kerron vain OMAN mielipiteeni, en matki muita!! Jos joku on loukkaantunut sanoistani, olen TODELLA pahoillani. Huomenna, pelaako Rantanen tai ei, annan kuitenkin joitain näkökulmiani pelistä, ei välttämättä kaikki ole samaa mielä, mutta pitääkö ollakaan? Ne eivät välttämättä ole asiantuntevia, mutta OMIANI. Onko muuten M.P. jostain tuttu, vähän haiskahtaa....
 
Viestejä
183
Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Boltsi hallussa sanoi:
No nyt on kansa herännyt, ei Puhtimäellä ole tolppaa, puhumattakaan varmasta tolpasta, ei lautasen käyttöä eikä oikein muutakaan, jolla voisi lyöjää vaikeuttaa, ei edes puolikorkea ole siinä varmuudessa, että se olisi vaikeuttava tekijä. Jos Harju menee taakse, ei kai sitten muuta voi kuin ottaa osaa, toivottavasti se edes tarkoittaisi, että Virto tulisi lautaselle, ei häviä heitossa ja kaikki muu osaaminen on jo plussaa. Puhtimäkeä ja Korhosta tarvitaan jokruina, että voisi edes toivoa, että sisäpelissäkin olisi ehkä jonkinlainen mahdollisuus tehdä tilanteita. Joku heitti Keron lyövän 40-60 pinnaa, en ikinä usko sitä, puolet siitä ehkä voi toteutua, mutta silloin täytyy tilanteita olla paljon ja se taas vaatii, että Wahl tai joku muu onnistuu vaihdoissa. Paras vaihtaja on Puhtimäki, mutta jos epäonnistuu, voi melkein laskea vuoron pelatuksi, sillä seuraava vaihtaja on Korhonen ja jostain täytyisi kaivaa niitä etenijöitäkin kentälle. Ei pidä tuudittautua Koplan peleihin liikaa, koska silloin, kun pelataan pisteistä, on tilanne aivan toinen. On mielenkiintoista nähdä, miten ulkopeli toimii, linja ja takakenttä tullee olemaan vaikeuksissa ja tietyllä tavalla myös etukenttää painostetaan lyhyillä ja ohituksilla. Ulkopelistä puuttuu johtaja, ja sisällä taidetaan olla liikaa parin pelaajan varassa, taakka voi osoittautua pitkässä sarjassa erittäin raskaaksi ja silloin tarvittaisiin kokemusta kentälle, jota Tahkolla ei ole Korhosta enempää, en pidä valitettavasti Puhtimäkeä millään lailla henkisenä johtajana, paremminkin joutuu kasaamaan itseään joka peliin, ei siinä tilanteessa voi toisia tukea. Nyt sarja kuitenkin alkaa ja sen myötä myös pelien seuraaminen ja myötäeläminen niin huonoina kuin hyvinäkin hetkinä, kuulin nuo viimeiset sanat joskus aikoinaan papilta, ainakin vielä on toiminut!!

Ja sitä rataa!!!!!
 

Nuori sossu

Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Joka tapauksessa olen iloinen Tahkon menestyksestä! Sitähän jokainen fani haluaa.
 

M.P

Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Boltsi hallussa sanoi:
En häpeä, ei ole aihetta!! En ole "parjannut" ketään, ei ole tarvetta, mutta olen edelleekin sitä mieltä, että Puhtimäki ei ollut viime vuonna parhaimmillaan, ei myöskään tänä keväänä, mutta on sen jälkeen parantanut, syöttö ruvennut kulkemaan, hyvä niin, olen sen myös sanonut. Lähes joka kerta olen myös sanonut Puhtimäen olevan huippuvaihtaja, on edelleenkin. Olin väärässä Wahlin ja Keron sisäpelin suhteen, parempia kuin odotin, myöskin Korhosen huonot pelit ovat yllätys, muista en nyt lähde tarkempia analyysejä tekemään, ei kehitystä, mutta ei takapakkiakaan. Nuorelle sossulle sanoisin, että Rantanen on luultavasti ollut tänä kesänäkin enemmän Pihkalassa kuin Sinä koko ikänäsi, se siitä lämpimästä kotiin paluusta ja keksisit jotain muuta sanottavaa, kuin edelliset, olisit voinut keksiä esim. "parjaaja"-sanan synonyymiksi vaikka "herjaaja" ei sekään olisi ollut totta, mutta kuitenkin jotain omintakeista, vai oliko liian vaikeaa? Murheen ryyni päättäköön itse uskottavuuteni, mutta jos ko. tilannetta pelataan ainakin 2 eri tavalla, jos olen toisen kannalla, olenko sittenkin väärässä? Minulla ei ole mitään tarvetta puolustella ketään, kerron vain OMAN mielipiteeni, en matki muita!! Jos joku on loukkaantunut sanoistani, olen TODELLA pahoillani. Huomenna, pelaako Rantanen tai ei, annan kuitenkin joitain näkökulmiani pelistä, ei välttämättä kaikki ole samaa mielä, mutta pitääkö ollakaan? Ne eivät välttämättä ole asiantuntevia, mutta OMIANI. Onko muuten M.P. jostain tuttu, vähän haiskahtaa....
M.P nimimerkki voi olla tuttu, olen nimittäin seurannut Tahkon pelejä 80- luvulta lähtien, muutaman pelin olen siis nähnyt mutten koskaan ole nähnyt vastaavaa yhden pelaajan mollaamista mitä olet tehnyt.
 

Nuori sossu

Vs: Hyvinkään Tahko 2016

M.P sanoi:
Boltsi hallussa sanoi:
En häpeä, ei ole aihetta!! En ole "parjannut" ketään, ei ole tarvetta, mutta olen edelleekin sitä mieltä, että Puhtimäki ei ollut viime vuonna parhaimmillaan, ei myöskään tänä keväänä, mutta on sen jälkeen parantanut, syöttö ruvennut kulkemaan, hyvä niin, olen sen myös sanonut. Lähes joka kerta olen myös sanonut Puhtimäen olevan huippuvaihtaja, on edelleenkin. Olin väärässä Wahlin ja Keron sisäpelin suhteen, parempia kuin odotin, myöskin Korhosen huonot pelit ovat yllätys, muista en nyt lähde tarkempia analyysejä tekemään, ei kehitystä, mutta ei takapakkiakaan. Nuorelle sossulle sanoisin, että Rantanen on luultavasti ollut tänä kesänäkin enemmän Pihkalassa kuin Sinä koko ikänäsi, se siitä lämpimästä kotiin paluusta ja keksisit jotain muuta sanottavaa, kuin edelliset, olisit voinut keksiä esim. "parjaaja"-sanan synonyymiksi vaikka "herjaaja" ei sekään olisi ollut totta, mutta kuitenkin jotain omintakeista, vai oliko liian vaikeaa? Murheen ryyni päättäköön itse uskottavuuteni, mutta jos ko. tilannetta pelataan ainakin 2 eri tavalla, jos olen toisen kannalla, olenko sittenkin väärässä? Minulla ei ole mitään tarvetta puolustella ketään, kerron vain OMAN mielipiteeni, en matki muita!! Jos joku on loukkaantunut sanoistani, olen TODELLA pahoillani. Huomenna, pelaako Rantanen tai ei, annan kuitenkin joitain näkökulmiani pelistä, ei välttämättä kaikki ole samaa mielä, mutta pitääkö ollakaan? Ne eivät välttämättä ole asiantuntevia, mutta OMIANI. Onko muuten M.P. jostain tuttu, vähän haiskahtaa....
M.P nimimerkki voi olla tuttu, olen nimittäin seurannut Tahkon pelejä 80- luvulta lähtien, muutaman pelin olen siis nähnyt mutten koskaan ole nähnyt vastaavaa yhden pelaajan mollaamista mitä olet tehnyt.

Hyvä M.P.! Pelaajia pitää kunnioittaa! Ihmistä ei saa mollata tai parjata. Se on yksinkertaisesti väärin.
 
Viestejä
440
Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Pelaajia pitää kunnioittaa, yleisömäärä on yksi tapa kunnioittaa pelaajia, olen ,ihmetellyt vähäistä yleisömäärää, minua ja mielipiteitäni on mollattu ja taas vihjaat minua parjaajaksi(ei vieläkään uutta sanaa keksittynä) ja M.P. lukisitko juttuni tarkemmin, olen kehunut Puhtimäkeä aivan tarpeeksi, silloin kun syötöt ei pysy, ei voi myöskään kehua, vaihtoja silti pystyy kehumaan, on siirtynyt Korhosen paikalle joukkueen 1-pelaajaksi, onko tämäkin "parjaamista" ?
 

Nuori sossu

Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Peli Hyvinkään Tahko-Alajärven ankkurit on juuri päättynyt numeroihin 2-0 (5-3,7-1). Ottelun hahmo/mahtisonni oli Juha Korhonen, joka merkkautti vaatimattomat numerot 1+6/2! Se on siinä! Nyt Juha Korhonen on yksin kunnaritilaston kärkimies. Onnea Juha! Pesiskansa kiittää ja kumartaa! Hyvää tulitukea antoi taistelupari Teemu Nikkanen numeroilla 1+2/3.

Miinusta tulee alhaisesta väkimäärästä, vain 930 katsojaa. Sääli.

Tahkon peli rullaa!
 
Viestejä
790
Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Ainakin palkintoraati muisti Rippeä II-palkinnolla. Vanhaan tyylin vaihtelevia syöttöjä, ei häkäisevää, mutta onnistui aika ajoin vähän Tahkon lyöntipeliä sotkemaan. Ainakin Keron sai kiinni ja pari palon arvoista irroitusta. Päästi sitten vastavuoroisesti kärkietenijän 7 kertaa vapaalla kentälle. Lyöntipuolella jäi aika vähälle vastuulle.
 
Viestejä
464
Vs: Hyvinkään Tahko 2016

Sivustaseuraaja sanoi:
Ainakin palkintoraati muisti Rippeä II-palkinnolla. Vanhaan tyylin vaihtelevia syöttöjä, ei häkäisevää, mutta onnistui aika ajoin vähän Tahkon lyöntipeliä sotkemaan. Ainakin Keron sai kiinni ja pari palon arvoista irroitusta. Päästi sitten vastavuoroisesti kärkietenijän 7 kertaa vapaalla kentälle. Lyöntipuolella jäi aika vähälle vastuulle.

Näytti muuten juttu luistavan puolin ja toisin pelin aikana. Ei varmasti mitään törkeyksiä, vaan pientä piikkiä ja hyvää huulta. Oli kaikinpuolin hauska nähdä Risto vielä Pihkalassa lautasen äärellä, varsinkin kun Tahkossa tontille ei ole mitään asiaa - se nähtiin jo tänään, sillä Putte vei tennistermein erävoitot 6-1. Yksi pinna Rikulle noista hemmetin ärsyttävistä vempuloista. Pari kertaa ajoissa antoi syötön, jossa lähti selvästi liikkeelle jo ennen syötön nousua, kummallakin kerralla vähemmän yllättäen ajojen kolmas lyönti. Edelleen 80% syötöistä lähtee lautasen ulkopuolelta, mutta kaari ei pysynyt mukana tai halunnut tuosta asiasta haastaa syöttötuomaria/Rantasta. Jotain Ripen nykytasosta kertoo, että Wahl vaihtoi kaksi kertaa puhtaalla hudilla, joista toinen ei ollut edes mikään älynväläys, vaan tyylipuhdas nöyryytys.

Sitä ihmettelen, ettei Rantanen saanut Korea kuriin alkuunkaan. Kore teki aivan mitä tahtoi ja oli kuin olisi syöttökoneen helpolla asetuksella paukutellut pitkin kenttää. Tänään vielä kävi kohtalaisen hyvin keppiin, kun aika oli. Vapaat Korella oli tänään ihme tussautuksia. Joku pakkomielle yrittää pakottaa kumuraa, kun se ei koskaan ole ollut mikään vahvuus. Pääasia kuitenkin, että Karra jäi taakse ja nyt voi kääntää uuden sivun kohti uusia kunnareita. Myönsi kuitenkin sen olleen takaraivossa, ja se on ollut myös nähtävissä.

En muuten ymmärrä, mistä kumpuaa se kitinä Puhtimäen otteista. En tiedä onko sama hahmo, kuin täällä itkemässä, mutta päivän paras kommentti tuli toisen jakson neljännen aloittavalla, kun Puhtimäki epäonnistui ensimmäistä kertaa kärjen siirtämisessä. Takaa kuului "taas se epäonnistu". Tosin, tuskin kyseessä oli kukaan tämän foorumin kirjoittelijoista, kun sama jannu haukkui Puhtimäen, kun ei nostanut syöttöä yhden tahkolaisen ollessa kentän rajojen ulkopuolella laittoman jälkeen.

Eihän Putte täydellinen ole. Sisällä lähentelee kyllä täydellistä kutakuinkin niin paljon, kuin nyt kukaan Superin vaihtaja. Lukkarina puutteet ovat ilmeisiä, mutta kyllä tällä hetkellä nähdään Tahko-ajan parasta Puhtimäkeä myös lautasella. Syöttöteknisesti, osittain myös taktisesti kaukana kärjestä. Puolikorkea on kyllä tällä kaudella useammin aseena, mutta ei mikään pelote. Pienissä Putte on tällä kaudella keskimäärin hyvin mukana. Nukahduksia tulee, mutta harvoin. Pienistä poltetaan armotta, jos epäonnistuu yhtään. Jos jätetään Kohonen-Kosonen-Väisänen pois, niin ei siellä kukaan nöyryytä Puttea lautasella. Juuri Kivipelto olisi mennyt vielä Puhtimäen edelle, mutta eivät nämä Huuskoset, Hautalat, Tervot tai Itävalot esitä mitään sen kummallisempaa, kuin Putte. Tosin Itävalolla on vielä tuntuma vähän hukassa, joten kapasiteettia on.

Mulla on muuten pieni man-crush tuohon Paunaan. Todella röyhkeää tekemistä, näkee että itseluottamus on pysynyt Pöytyällä kunnossa ja yhtään "tyhjää" lyöntiä ei tule, jokaisella on tarkoitus haastaa ulkokenttää ja todella usein vielä onnistuu. Samaa on tosin pakko sanoa Vierimaasta, mä sitten nautin tämän kaksikon tekemisestä. Jos pienet otetaan pois, Late lyö pystärin väliin ja toisinpäin.

Kuka muuten olisi viime talvena uskonut, että sisäpelissä Kero ja Wahl lyövät täysin vertailukelpoisen tuloksen kaksikolle Pelkonen - Ikonen? Siihen päälle vielä Paunalta tosiaan hienoa pelaamista etenijäjokerina. Kenellä ylipäätään on enää ikävä Ikosta? Ja mikähän on miehen itsensä fiilis tällä hetkellä, kun Kouvolassa tarjolla on ollut kisaturistin rooli miehen vahvimmalla osa-alueella (sisäpeli)? Toki, tällä hetkellä kun miettii, niin kyllähän Ikosella olisi Tahkossa täysi työ mahtua jengiin, joten parempi oli lähteä hakemaan peliaikaa "mitalisuosikista".

Ulkopelissä on vielä työtä tehtävänä. Hokkasella on liian iso tontti kannettavana, eikä loistavista ulkopelitaidoistaan huolimatta ole pystynyt ottamaan harppausta pelipaikkansa eliittiin Superin tasolla. Arvo-ottelun arvoisia ulkopelaajia jengissä on tasan yksi, Ipi Kuosa oli tänään taas aivan käsittämättömän kovassa vireessä. Nollatilanteessa etulukijana antaisi Hokkaselle mahdollisuuden pelata syvemmällä koppareiden edessä, mutta niin vain sieltä löytyi tänään tilaa jatkuvasti kentällemenolyönteihin.

Lauri Vierimaan ulkopeliä arvostelin viime kaudella, en enää. Isoja askelia pallovarmuuden sekä heittojen suhteen. Nyt tulee palloihin paremmassa asennossa, heitot lähtevät sitä kautta terävämmin ja muutenkin koko etukenttä on hyvällä mallilla, suurimmat puutteet koppareiden sekä takalukijan yhteistyössä ja rohkeudessa haastaa lyöjää. Tiettyä rämäpäisyyttä kaipaan takalinjoille, tosin tänään ei kovin montaa kunnaripaikkaa tarjoiltu. Yhden Puputti löi, mutta se ei ollut lyöntinä kyllä ihmeellinen, vaan juuri työnjaon ja kommunikaation puutetta. Hokkanen (?) pudotti pallolle, muttei ehtinyt ja samalla peitti Virron näkökykyä ja pallo lipsahti luvattoman helposti läpi.

Kaikkiaan upea alku kaudelle, tällä hetkellä sijoitus kolmas ja suora pudotuspelipaikka on täysin haarukassa. Toki vaatii tason pitämistä läpi kauden, mutta tuolta kun saadaan vielä vähän ulkopeliä tiivistettyä, niin top6-paikka ei pitäisi olla mahdottomuus. Mitalipuheet edelleen vähän yläkanttiin arvioituja, muttei enää niin pahaa huutonaurua aiheuttavia, kuin vielä pari kuukautta sitten.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös