Kannata nyt muistaa että Heikkalaa on huhuttu kekiin ens kaudeks. Erikoista juhlimista.O HEIKKALA PESISKOULUUN 😂😂😂
Eletään hetkessä! Murehditaan sitten ensi kaudella kun joukkue taitaa muutenkin heikentyä.Kannata nyt muistaa että Heikkalaa on huhuttu kekiin ens kaudeks. Erikoista juhlimista.
Saanko kysyä, auttavatko tällaiset kommentit häviön hetkellä? Jos näillä yritetään Kempeleen kannattajia jotenkin provosoida, voin tuottaa pettymyksen. Tällaiset kommentit tekevät kirjoittajista vain naurunalaisia. Aina ei kannata kirjoittaa heti häviön jälkeen.Juu kyllä tämä oli Kekin "finaali". Ei tosiaan mitään palaa mansea vastaan.
Eivät kannattajat tässä hetkessä mieti, missä kukakin ensi kaudella pelaa. Tämä kausi pelataan näillä joukkueilla.Kannata nyt muistaa että Heikkalaa on huhuttu kekiin ens kaudeks. Erikoista juhlimista.
Tiedän, mutta kunhan sanoin että minun mielestäni tuntuu erikoiselta lällättää pelaajalle joka pelaa kekissä ensi kaudella. Mutta kukin tyylillään enkä ymmärrä miks pitää ottaa joku pelaaja tikuksi. Huvinsa kullakin.Eivät kannattajat tässä hetkessä mieti, missä kukakin ensi kaudella pelaa. Tämä kausi pelataan näillä joukkueilla.
No kyllähän Heikkala itse toimii sillä tavalla kentällä että varmasti kuittia tappion hetkellä tulee. Otetaan nyt vaikka tämän päivän Perttu Ollia päin tuulettelu ja kontaktin ottaminen esimerkiksi. Ensi kausi pelataan ensi kaudella. Silloin ollaan samassa paidassa. Nyt oltiin verivihollisia. Niin se vain urheilussa menee.Tiedän, mutta kunhan sanoin että minun mielestäni tuntuu erikoiselta lällättää pelaajalle joka pelaa kekissä ensi kaudella. Mutta kukin tyylillään enkä ymmärrä miks pitää ottaa joku pelaaja tikuksi. Huvinsa kullakin.
Kyllä, KeKiin. ONNEA!O HEIKKALA PESISKOULUUN 😂😂😂
EI MITÄÄN PALAA!Kyllä minun mielestä KeKillä on mahdollisuus kammeta Manse pronssipeliin.
On pohatalla raskas sunnuntai-ilta edessäEI MITÄÄN PALAA!
Ihan yhtä paljon tässä näyttää hölmöilyä olevan voiton (tai Vimpelin tappion) hetkellä...Saanko kysyä, auttavatko tällaiset kommentit häviön hetkellä? Jos näillä yritetään Kempeleen kannattajia jotenkin provosoida, voin tuottaa pettymyksen. Tällaiset kommentit tekevät kirjoittajista vain naurunalaisia. Aina ei kannata kirjoittaa heti häviön jälkeen.
No joo totta. Aika lapsellista touhua ja kun ottaa ottelun lopputuloksen huomioon, niin ei tota olis tarvinnu tehä. Et harmi et viimeisessä veto pelissä halus antaa ittestään tollasen kuvan.No kyllähän Heikkala itse toimii sillä tavalla kentällä että varmasti kuittia tappion hetkellä tulee. Otetaan nyt vaikka tämän päivän Perttu Ollia päin tuulettelu ja kontaktin ottaminen esimerkiksi. Ensi kausi pelataan ensi kaudella. Silloin ollaan samassa paidassa. Nyt oltiin verivihollisia. Niin se vain urheilussa menee.
Olli Heikkala haluaa olla todella provosoiva pelaaja, kuten tänäänkin nähtiin, ja aivan varmasti odottaa olevansa vastustajan fanien silmätikkuna.Tiedän, mutta kunhan sanoin että minun mielestäni tuntuu erikoiselta lällättää pelaajalle joka pelaa kekissä ensi kaudella. Mutta kukin tyylillään enkä ymmärrä miks pitää ottaa joku pelaaja tikuksi. Huvinsa kullakin.
Ja mitä v****a se sinua liikuttaa?On pohatalla raskas sunnuntai-ilta edessä