Supervuoro Verkkolehti »

ViVe - KeKi, puolivälierä 2024

Ottelusarjan voittaja?

  • Vimpelin Veto

    Ääniä: 25 75.8%
  • Kempeleen Kiri

    Ääniä: 8 24.2%

  • Äänestäjiä
    33
  • Poll closed .
Viestejä
171
Kaikki kunnia Kekille, joka jollain ilveellä voiton kaivoi, mutta kyllähän Vimpeli taisi varmistaa tällä suorituksella vuoden floppi -palkinnon. Erikoista, että sama pari vuotta sitten täysin dominoinut joukkue oli nyt henkisesti noin heikko. Harmi kuitenkin, että nyt joutuu tuota yhtä punakoituvaa puuhamiestä katselemaan ottelulähetyksissä vielä lisää.
 
Viestejä
76
No, KeKille hattua, että noin vaan nollasivat tilanteen toka jakson jälkeen. Mä hiukan jännitin, kun jättivät nuo sisävuorot käyttämättä ja Veto valitsi ulkovuoron superiin, että näin saattaa käydä. Olisin Vedon saappaissa valinnut kuitenkin sisävuoron ja yrittänyt jatkaa sitä sisäpelihurmosta, mitä tokalla jaksolla oli. Helpompaa lähteä tekemään juoksuja 0-0 -tilanteessa kuin 0-5. Ja, jos niitä juoksuja olisi sisällä tullut, olisi Kempeleellä ollut se isompi paine tehdä juoksuja ja Vedolla toisaalta mahdollinen hurmos onnistuneesta sisävuorosta. No. Se meni, miten meni. Ja tällä kertaa näin. Olisin mää silti katsonut Vedon pelejä vielä tänä syksynä.
 
Viestejä
3,347
Eivät kannattajat tässä hetkessä mieti, missä kukakin ensi kaudella pelaa. Tämä kausi pelataan näillä joukkueilla.
Tiedän, mutta kunhan sanoin että minun mielestäni tuntuu erikoiselta lällättää pelaajalle joka pelaa kekissä ensi kaudella. Mutta kukin tyylillään enkä ymmärrä miks pitää ottaa joku pelaaja tikuksi. Huvinsa kullakin.
 
Viestejä
23
Tiedän, mutta kunhan sanoin että minun mielestäni tuntuu erikoiselta lällättää pelaajalle joka pelaa kekissä ensi kaudella. Mutta kukin tyylillään enkä ymmärrä miks pitää ottaa joku pelaaja tikuksi. Huvinsa kullakin.
No kyllähän Heikkala itse toimii sillä tavalla kentällä että varmasti kuittia tappion hetkellä tulee. Otetaan nyt vaikka tämän päivän Perttu Ollia päin tuulettelu ja kontaktin ottaminen esimerkiksi. Ensi kausi pelataan ensi kaudella. Silloin ollaan samassa paidassa. Nyt oltiin verivihollisia. Niin se vain urheilussa menee.
 
Viestejä
1,348
Saanko kysyä, auttavatko tällaiset kommentit häviön hetkellä? Jos näillä yritetään Kempeleen kannattajia jotenkin provosoida, voin tuottaa pettymyksen. Tällaiset kommentit tekevät kirjoittajista vain naurunalaisia. Aina ei kannata kirjoittaa heti häviön jälkeen.
Ihan yhtä paljon tässä näyttää hölmöilyä olevan voiton (tai Vimpelin tappion) hetkellä...
 
Viestejä
3,347
No kyllähän Heikkala itse toimii sillä tavalla kentällä että varmasti kuittia tappion hetkellä tulee. Otetaan nyt vaikka tämän päivän Perttu Ollia päin tuulettelu ja kontaktin ottaminen esimerkiksi. Ensi kausi pelataan ensi kaudella. Silloin ollaan samassa paidassa. Nyt oltiin verivihollisia. Niin se vain urheilussa menee.
No joo totta. Aika lapsellista touhua ja kun ottaa ottelun lopputuloksen huomioon, niin ei tota olis tarvinnu tehä. Et harmi et viimeisessä veto pelissä halus antaa ittestään tollasen kuvan.

Mutta pulinat pois keki voitti ja onnittelut siitä. Parempi menee yleensä jatkoon. Samanlaisen tunne tason kun saa Mansea vastaan, nii mahdollisuudet on tapella loppuottelu paikasta.
 
Viestejä
1,691
Tiedän, mutta kunhan sanoin että minun mielestäni tuntuu erikoiselta lällättää pelaajalle joka pelaa kekissä ensi kaudella. Mutta kukin tyylillään enkä ymmärrä miks pitää ottaa joku pelaaja tikuksi. Huvinsa kullakin.
Olli Heikkala haluaa olla todella provosoiva pelaaja, kuten tänäänkin nähtiin, ja aivan varmasti odottaa olevansa vastustajan fanien silmätikkuna.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös