Supervuoro Verkkolehti »

ViVe - KeKi, puolivälierä 2024

Ottelusarjan voittaja?

  • Vimpelin Veto

    Ääniä: 25 75.8%
  • Kempeleen Kiri

    Ääniä: 8 24.2%

  • Äänestäjiä
    33
  • Poll closed .
Viestejä
611
Vieläkö selostamossa ihmetellään miksi KeKi jätti toisen jakson kaksi viimeistä sisävuoroa pelaamatta? Asiantuntijat?
En ole asiantuntija, mutta kauden aikana tullut muutaman kerran mieleen, että superin tasolla pitäisi jättää useamminkin pelaamatta jakson pari viimeistä vuoroa. Juoksueron kurominen on melko toivotonta. Varsinkin, jos on loukkaantumisia ja kova pelikuorma, niin realismia ja viisautta se on.
 
Viestejä
443
En ole asiantuntija, mutta kauden aikana tullut muutaman kerran mieleen, että superin tasolla pitäisi jättää useamminkin pelaamatta jakson pari viimeistä vuoroa. Juoksueron kurominen on melko toivotonta. Varsinkin, jos on loukkaantumisia ja kova pelikuorma, niin realismia ja viisautta se on.
Eipä oikein kuulosta ammattilaisurheilulta.
Ainakin minä lopettaisin tuossa tilanteessa aika nopeasti katsomossa käymisen.
 
Viestejä
611
Eipä oikein kuulosta ammattilaisurheilulta.
Ainakin minä lopettaisin tuossa tilanteessa aika nopeasti katsomossa käymisen.
Ihan vapaasti, jos tuo on ammattilaisuuden määritelmä. Itse en jaksa aina katsoa sitä läpsyttelyä supervuoroa odottellessa.
 
Viestejä
610
Juu kyllä tämä oli Kekin "finaali". Ei tosiaan mitään palaa mansea vastaan.


En laittaisi Mansea mitenkää hirveän selvästi Finaaliin. Manse ”läpsytellyt” ja lomaillut viikon verran kun taas Keki kehittänyt omaa peliään timanttiseksi viimeisen viikon ajan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös