Jukkiksen pitää ratkaista muutama mestaruus ensin, palataan sen jälkeen tähän!Ehdotan ensi kaudelle, että selostajat valitsevat uudeksi sieltä-voi-tulla-ihan-mitä-vain-Roopeksi Vainionpään.
Jukkiksen pitää ratkaista muutama mestaruus ensin, palataan sen jälkeen tähän!Ehdotan ensi kaudelle, että selostajat valitsevat uudeksi sieltä-voi-tulla-ihan-mitä-vain-Roopeksi Vainionpään.
Lyöjän potentiaalisen vaarallisuuden ratkaisee hänen senhetkinen kuntonsa. Ei Vainionpää siitä paremmaksi ensi vuonna muutu, vaikka Vimpeli sattuisi mestaruuden voittamaan.Jukkiksen pitää ratkaista muutama mestaruus ensin, palataan sen jälkeen tähän!
Eikai se Ritarin ihastuksen kohde nyt noin vain Mikko Robertista muuksi muutu.Katselin hiukan tilastoja. Viimeisen kymmenen kauden aikana JP on ollut lyöjäkuningas kuudesti, Janne Mäkelä kahdesti ja Ossi Meriläinen ja Roope Korhonen molemmat kerran.
Ehdotan ensi kaudelle, että selostajat valitsevat uudeksi sieltä-voi-tulla-ihan-mitä-vain-Roopeksi Vainionpään.
Sen voi kokea miten huvittaa mutta jutut Roopesta tulee pudotuspeleistä. Pudotuspelien lyöjäkuninkuuksia voisi vaikka tarkistella kuten myös finaalisaldoja. Sitten saattaa aueta miksi se on Roope eikä Jukkis. Ja kyllä Jukkiskin lyö kovaa mutta vielä ei ole näyttöjä isojen pelien ratkomisista.Lyöjän potentiaalisen vaarallisuuden ratkaisee hänen senhetkinen kuntonsa. Ei Vainionpää siitä paremmaksi ensi vuonna muutu, vaikka Vimpeli sattuisi mestaruuden voittamaan.
Minulla ei ole mitään syytä eikä tarvetta vähätellä Korhosen uraa. Koen kuitenkin selostajien loputtoman ylistyksen kiusaannuttavana.
Fribaa heittää ja penkkitulos kohdillaan. Kyllä se juoksee ja lyönytkin on. Hyvin vaikee sanoa missä kohtaa tulee joukkueen mukaan, vai tuleeko lainkaan. Toivottavasti tulisi.Onkohan Kanalasta uutta tiedustelutietoa?
Fribaa heittää ja penkkitulos kohdillaan. Kyllä se juoksee ja lyönytkin on. Hyvin vaikee sanoa missä kohtaa tulee joukkueen mukaan, vai tuleeko lainkaan. Toivottavasti tulisi.
No sitä asiaa ei tarvi onneks itse murehtia.Kysymys kuuluu, mahtuuko mukaan ja mihin rooliin, lähes koko kesän poissaolon jälkeen?
No sitä asiaa ei tarvi onneks itse murehtia.
Kysymys kuuluu, mahtuuko mukaan ja mihin rooliin, lähes koko kesän poissaolon jälkeen?