Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2022

Kanalahan huilasi myös tälle alkukautta muutaman pelin, jonka jälkeen tuli ruutupaidan kautta rosteriin sisään. Kyllä tuolloin Mikolla otti 1-2 peliä ennen kuin lyönti alkoi käymään. Joten siis niin hyvä ja käänteentekevä pelaaja kuin Kanala parhaimmillaan onkin, niin ei hänkään välttämättä tuollaisen tauon jälkeen heti missään loistovireessä ole! Ehkä saamme tähän lisää vastauksia jo huomenna..

@nastafiilis ei ole Lassila varmasti ollut varsinaisesti ongelma, mutta kyllähän Kanala siihen aika paljon toisi vielä lisää. Iso läpilyöntiuhka (ratkaisee välillä jaksoja itse), vielä varmemmat vaihdot ja nopeammat jalat, nämä nyt ainakin. Ja lisäksi Aleksin tasoinen kaveri vapautuisi kakkoskärjen käyttöön.

Sen vaan sanon, että Kanalan Mikko alkaa enempi ja enempi vaikuttamaan riippakiveltä. Vaikka olen Kipa-fani, ja yksi suosikki pelaaja itselle on kanala, niin tulee liikaa mieleen yksi hyvin tunnettu walesilainen (Bale) jalkapalloilija. Potentiaalia olisi olla jopa Suomen paras, mutta ei vaan pysy ehjänä. Onko kiinni harjoittelusta, omasta motivaatiosta, tekemisen laadusta? Milloin kanala on viimeksi oikeasti pelannut ehjän kauden, ja ollut erityisesti syksyllä merkittävässä roolissa? Milloin vimpelille alkaa riittämään, eikä enää välttämättä lasketa kovinkaan paljoa kanalan varaan? Ainoa kärsiä tässä yhtälössä on vedon junnut, jotka pelaavat hyvin koko kauden, ja pudotuspeleissä kanala tulee ja ottaa paikan toiselta.
Kuullostaa katkeralta, mut tätä mieltä itse olen.

Sen vaan sanon, että Kanalan Mikko alkaa enempi ja enempi vaikuttamaan riippakiveltä. Vaikka olen Kipa-fani, ja yksi suosikki pelaaja itselle on kanala, niin tulee liikaa mieleen yksi hyvin tunnettu walesilainen (Bale) jalkapalloilija. Potentiaalia olisi olla jopa Suomen paras, mutta ei vaan pysy ehjänä. Onko kiinni harjoittelusta, omasta motivaatiosta, tekemisen laadusta? Milloin kanala on viimeksi oikeasti pelannut ehjän kauden, ja ollut erityisesti syksyllä merkittävässä roolissa? Milloin vimpelille alkaa riittämään, eikä enää välttämättä lasketa kovinkaan paljoa kanalan varaan? Ainoa kärsiä tässä yhtälössä on vedon junnut, jotka pelaavat hyvin koko kauden, ja pudotuspeleissä kanala tulee ja ottaa paikan toiselta.
???

Oletko sä ollenkaan seurannut Kanalan viime vuosia ja sitä, mitä hän on käynyt läpi. Ehkä historiasta löytyy syy, miksi aiemmat vuodet ovat menneet niin kuin ovat menneet. Ja niistä tekemättä jättämisistä (lihashuolto ja palautuminen) hän maksaa nyt hintaa, kun paikat eivät kestä. Kanis näyttää treenaavan äärettömän kovaa.

Ja mitä Vimpelin junnuihin tulee, eiköhän ne junnut ole olleet tänäkin kesänä voiton puolella, kun ovat saaneet tärkeän vastuullisen roolin runkosarjassa ja ainakin pudotuspelien avauksessa.

Nimimerkki El tio. . . on Kanalan innokas fani. Fanitus pysyy kuitenkin kohtuuden rajoissa. Ei hän Mikkoa terveeksikään oletettua sentään pelaamaan päästäisi .

Tottakai Kanala on saatava pelikuntoon viimeistään finaaliin. Mitä täällä oikein höpistään.
Tottakai Kanala olisi kokoonpanossa mikäli olisi kunnossa, selvä asia. Tuolloin vedolla olisi 2 kovaa kärkeä. Se että ig on videoita ei tarkoita suoraan sitä että on pelikunnossa.

Aleksi Lassilalle ja Lauri Vihriälälle tänään neljäs ottelu viiteen päivään. Eilinen ottelu kesti vielä melkein 3,5 tuntia. Eiköhän hiukkasen tunnu kropassa. Tietysti vielä matkustelut päälle.

Viimeksi muokattu:

olihansepalo

Ei varmasti ole 100% juoksukunnossa, se on totta. Lyömään näyttää pystyvän jo täysipainoisesti.
Jos juoksu ei onnistu niin jokerina ei mitään tekoa. Vedolla kun noi lyöjäpuolen kaverit taitaa olla aikas kovia ruutupaidoissa. Onko näin ikävästi että ruodussa ei miestä enää tänä syksynä siis nähdä.

Jos juoksu ei onnistu niin jokerina ei mitään tekoa. Vedolla kun noi lyöjäpuolen kaverit taitaa olla aikas kovia ruutupaidoissa. Onko näin ikävästi että ruodussa ei miestä enää tänä syksynä siis nähdä.
On se ainakin jo parisen viikkoa sitten kovavauhtisia juoksuharjoituksia tehnyt.
Mutta se ei tietenkään ole vielä sama kuin peli- ja nopeuskestävyyskunto.

No mites, vieläkö täällä on paniikkinappula pohjassa vedon suhteen?:D Tekisi mieli lainata tämän päivän pelin selostajaa vai komentaattoria ”kun Vedolla alkaa kotona kulkea, ei siellä pärjää kukaan”

Jäi mieleen eilisen Pekkisen Kinnuseen kohdistuneet tönimiset pelin ratkettua. Uskoisin, että äijät käyttää nämä nimenomaan positiivisena voimavarana ja näillä on ViVe viimeistään herätetty pelille!
Nyt oli munakasta toimintaa äijiltä pelin alkuun ja ilme jo aivan eri. Tätä peräänkuulutettiin!
Peli tottakai vielä nuori, mutta alku/ilme hyvä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.