Joo oli kyllä kaamee aloitus🤦♂️🤦♂️🤦♂️Jäi alku näkemättä työkiireiden takia. Jaksovoitto hyvä juttu, mutta heikkoa sisäpeliä loppujakso. Pitää parantaa.
Mutta olipas kerta kaikkiaan kaamea harhaheitto. #vainolliheikkalajutut
Joo oli kyllä kaamee aloitus🤦♂️🤦♂️🤦♂️Jäi alku näkemättä työkiireiden takia. Jaksovoitto hyvä juttu, mutta heikkoa sisäpeliä loppujakso. Pitää parantaa.
Mutta olipas kerta kaikkiaan kaamea harhaheitto. #vainolliheikkalajutut
Joo nii onki. Ja minä oon petri nyyyqååårdHeikkala tehnyt sopimuksen Jomaan ja pelaa niiden pussiin. Samalla tavalla kuin Rytkönen
En lähde anonyymipalstalla sun henkilöllisyyttä koskevaan keskusteluun.Joo nii onki. Ja minä oon petri nyyyqååård
En lähde anonyymipalstalla sun henkilöllisyyttä koskevaan keskusteluun.
Pelikieltoon siihen saakka. Täytyykö jonkun oikeasti vammautua ennenkuin asiaan herätäänJotta tuolla kentällä vielä saataisiin jatkaa niin ehtona pitäisi olla että joka vitun murikka pois tuolta kentän vierestä.
Hulluja nämä nykyajan kopparit. Pikkuisen malttia ja itsesuojeluvaistoa pitäisi olla.Jotta tuolla kentällä vielä saataisiin jatkaa niin ehtona pitäisi olla että joka vitun murikka pois tuolta kentän vierestä.
Älä ole tyhmä. Jos ei osaa varoa, ei voi mitään. Ymmärrän toki, että tappio harmittaa.Pelikieltoon siihen saakka. Täytyykö jonkun oikeasti vammautua ennenkuin asiaan herätään
Älä ole tyhmä. Jos ei osaa varoa, ei voi mitään. Ymmärrän toki, että tappio harmittaa.
Tässä ei ole voitolla tai tappiolla mitään väliä jos joku pelaaja vammautuu kenttäolosuhteiden takia. Pelaajat keskittyvät ensisijaisesti pelisuoritusten tekemiseen ja kyllähän se huono on jos kenttä ei anna myöten tehdä suoritusta turvallisesti.Älä ole tyhmä. Jos ei osaa varoa, ei voi mitään. Ymmärrän toki, että tappio harmittaa.
No alkaa kyllä nämä Vedon kannattajien kommentit olemaan aika idioottimaista tasoa.Onhan siellä kenttien laidoilla puita ja rakennuksia. Niitä pitää vain varoa.
kiitos! Sarkasmi on siitä vaikea laji, että sitä ei kaikki ymmärrä.
Sarkasmia ei juurikaan kannata harrastaa kirjoitetussa viestinnässä, ellei viestin vastaanottajalla jo ole käsitystä ajattelustasi/huumorintajustasi. Paljon tulkinnan kannalta olennaisia vihjeitä jää huomiotta, kuten ilmeet ja äänensävy. Ihan vinkkinä jatkoa ajatellen. Todennäköisesti tulee väärinymmärretyksi, eikä vika ole lukijassa, kun ajatuksia ei kukaan osaa lukea.kiitos! Sarkasmi on siitä vaikea laji, että sitä ei kaikki ymmärrä.
Ei kun ihan oikeasti. Joen kanssa pitää olla varovainen. Ei ole joen syy, jos pelaaja hyppää sinne.No alkaa kyllä nämä Vedon kannattajien kommentit olemaan aika idioottimaista tasoa.