Vs: Vimpelin Veto 2016
Onneksi et ole Vedon kannattaja. Me Vetolaiset emme aseta tavoitteita joukkueelle, eikä meille todellakaan ole maailmanloppu vaikka sitä mestaruutta ei tulisi ensi kesänäkään. Seisomme joukkueen takana kävi miten kävi. Se pesäpallo kaikkine ilmiöneen kauden mittaan on se juttu josta varmaan ulkopuolisen on vaikea saada mitään käsitystä.
Joopa joo sanoi:Minä en tiedä Vimpelin seurana asettamaa virallista tavoitetta kaudelle 2016, minä tiedän tänne kirjoittelevien Vimpelin kannattajien mielipiteet ja minä arvioin noiden kannattajien mielipiteitä. Minä en Vimpelin kannattajana hyväksyisi viiden perättäisen finaalitappion jälkeen muuta tavoitetta kuin Suomen mestaruus. Mentaalipuolen asioilla on suuri vaikutus lopputulokseen ja jos ajopuuna lähdetään katsomaan mihin virta vie niin tulos on taas senmukainen.
Onneksi et ole Vedon kannattaja. Me Vetolaiset emme aseta tavoitteita joukkueelle, eikä meille todellakaan ole maailmanloppu vaikka sitä mestaruutta ei tulisi ensi kesänäkään. Seisomme joukkueen takana kävi miten kävi. Se pesäpallo kaikkine ilmiöneen kauden mittaan on se juttu josta varmaan ulkopuolisen on vaikea saada mitään käsitystä.