jjjjussi sanoi:Mammanpojalle tuli äitiä ikävä? Mutta tämähän tiedettiinkin jo valovuosia sitten......
Muistimies sanoi:Lönnihän teki monta vuotta sitten kahden vuoden sopimuksen Kouvolaan, mutta sitten jostain syystä purki sen ja ei lähtenytkään
Lake sanoi:Muistimies sanoi:Lönnihän teki monta vuotta sitten kahden vuoden sopimuksen Kouvolaan, mutta sitten jostain syystä purki sen ja ei lähtenytkään
Tästä on varmaan jo kymmenen vuotta. Lönmarkin sopimus oli tosiaan jo julkaistu, mutta KPL hankki muistaakseni muutama viikko myöhemmin kovassa nosteessa olleen Sami Karjalan. Lönni veti tästä omat johtopäätökset, sopimus purettiin yhteisymmärryksessä ja mies jatkoi Vimpelissä.
Harmi, jos Rinta-aho ei tämän kauempaa pystynyt olemaan poissa mamman helmoista. Iso rooli kaukana Etelässä olisi varmasti kasvattanut Matiasta pelaajana, ja nuori mies olisi voinut palata huippupelaajana kotiin sopimuksen päätyttyä.
Joopa joo sanoi:Toivottavasti Vimpeli saa aikaan todellista tasonnostoa joukkueeseensa. Sotkamo ei kaadu seuraavallakaan kaudella millään toiveajattelulla. Sotkamo oli pelaajiensa suhteen kovilla nyt pelatulla kaudella ja siltikään Vimpeli ei sille pärjännyt. Tuikka, Roope Korhonen ym. kun tervehtyvät niin ei Vimpelin taso edelleenkään riitä vaikka Puputti on mukana.
http://yle.fi/urheilu/jymyn_tahtipelaaja_taysin_romuna_mestariksi_janne_pomppii_sinne_tanne/8318395
Joopa joo sanoi:Vedossa kiinnostaa selittely, jos Puputti olisi ollut terve, jos Haapakoski olisi sitä ja tätä niin sitten. Montako tappiota Vimpeli haluaa peräjälkeen Sotkamolle lisää? Nyt kun Vimpeli ei pystynyt voittamaan rampaa Sotkamoa niin ei se homma ainakaan tästä helpotu jos mitään konkreettista parannusta ei Vimpelin joukkueeseen tule. Voihan sitä Vimpelissä laittaa taas pään pensaaseen ja toivoa ihmettä ilmeisesti entistä huonommalla joukkueella.
Joopa joo sanoi:Analysoikaa nyt hyvät ihmiset Vedon joukkuetta, ei minua eikä Jymyä. Vedolla on alla jo riittävän monta perättäistä finaalitappioita Jymylle, jotain tarttis tehrä! Nykyinen Vedon joukkue ei pärjännyt siipirikkoiselle Jymylle joten minä arvelisin Vedon tarvitsevan useampia kovia uusia pelimiehiä. Pari pelaajaa lopettaa Vedosta joten uusien kovien pelaajien tarve on useampi kappale, ehkä 3-4 pelaajaa tai sitten Vimpelissä laitetaan kädet ristiin ja toivotaan ja uskotaan ja kauden 2016 loputtua taas selitellään.
Joopa joo sanoi:Analysoikaa nyt hyvät ihmiset Vedon joukkuetta, ei minua eikä Jymyä. Vedolla on alla jo riittävän monta perättäistä finaalitappioita Jymylle, jotain tarttis tehrä! Nykyinen Vedon joukkue ei pärjännyt siipirikkoiselle Jymylle joten minä arvelisin Vedon tarvitsevan useampia kovia uusia pelimiehiä. Pari pelaajaa lopettaa Vedosta joten uusien kovien pelaajien tarve on useampi kappale, ehkä 3-4 pelaajaa tai sitten Vimpelissä laitetaan kädet ristiin ja toivotaan ja uskotaan ja kauden 2016 loputtua taas selitellään.
hoh hoijaa sanoi:Joopa joo sanoi:Analysoikaa nyt hyvät ihmiset Vedon joukkuetta, ei minua eikä Jymyä. Vedolla on alla jo riittävän monta perättäistä finaalitappioita Jymylle, jotain tarttis tehrä! Nykyinen Vedon joukkue ei pärjännyt siipirikkoiselle Jymylle joten minä arvelisin Vedon tarvitsevan useampia kovia uusia pelimiehiä. Pari pelaajaa lopettaa Vedosta joten uusien kovien pelaajien tarve on useampi kappale, ehkä 3-4 pelaajaa tai sitten Vimpelissä laitetaan kädet ristiin ja toivotaan ja uskotaan ja kauden 2016 loputtua taas selitellään.
Pari pelaajaa lopettaa ja tilalle on ottaa vaikka joukkueellinen hyviä junioripelaajia. Vedon joukkuetta rakennetaan tällä hetkellä hienosti. Ei ole tarvetta lähteä haalimaan 3-4 pelaajaa ympäri suomea. Tavoitteena kulta, olkoon se sitten mahdollista vaikka ensi vuonna tai viiden vuoden kuluttua. Kiire ei ole mihinkään. Junnuista kasvaa pelimiehiä ennen pitkää.