Kumpi ensin muna vai kana ? Hyvä kuitenkin että KeKi voitti, näin säilyi oikeusmurhalta. Lyönti oli selvästi rajalla ja syöttötuomari teki virheen.
Tämän jälkeen ... enpä viitsi kerrata.
Tämän jälkeen ... enpä viitsi kerrata.
Körkkö pyysi jo eilen anteeksi lehdistötilaisuudessa.Körköltä rehti anteeksipyyntö. Oikein.
Tarkoitatko, että ei saa pyytää anteeksi vaan pitää ensin toimia? Eli kun on korjannut käytöksensä ja ollut koko kauden nätisti, niin sitten joulun alla voi pyydellä anteeksi jotain, mitä ei kukaan enää muista. Tässäkin on minun mielestäni jotain pielessä. Kun on tapahtunut ylilyönti, sen jälkeen asianomainen ei voi pyytää anteeksi eikä voi toisaalta olla hiljaakaan. Tietty porukka tuomitsee joka tapauksessa joka käänteessä.Körköltä toivoisi toki niitä näyttöjä / tekojakin sitten, eikä vain sananhelinää. Mieshän on tuon käytöksensä kanssa "kunnostautunut" jo vuosikaudet. Sitä ei yksin paineenalla tehty anteeksipyyntö korjaa. Teot ensin, sitten puheet.
Missäs näin on sanottu ettei tuomareita saisi koskaan kritisoida?Olen jo pidempään ihmetellyt.kun tuomareita aina puolustellaan eikä saisi koskaan kritisoida,
Missäs näin on sanottu ettei tuomareita saisi koskaan kritisoida?
Enhän minä ole väittänyt yhtään mitään, sinä sanoit että "tuomareita aina puolustellaan eikä koskaan saisi kritisoida". Nyt tulikin selväksi että se oli vaan mielikuva. Niitähän riittää.Tälläinen mielikuva itselle on tullut. Sehän on vain minun mielipide. Väitätkö ettei tuomarit ole ikinä tehneet jopa selkeitäkin virheitä? Silti mitään sanktioita heille ei niistä tule. Palkkiot laskutetaan normaalisti ja parin päivän päästä ollaan taas uudessa pelissä. Paikanpäällä nähtynäkin itselläkin kokemusta on tuomareista jotka superissakin tuomitsee ja sitten jossain suomarin peleissä. Niissä välillä sellaista linjattomuutta ja sekoilua ettei uskoisi saman kaverin olevan A-tason tuomari.
Väitätkö ettei tuomarit ole ikinä tehneet jopa selkeitäkin virheitä? Silti mitään sanktioita heille ei niistä tule.
Kritisoida saa.Olen jo pidempään ihmetellyt.kun tuomareita aina puolustellaan eikä saisi koskaan kritisoida, niin unohtaako ihmiset että niillehän maksetaan palkkaa siitä tuomaroinnista.
Käsittääkseni pesäpallossa on tuomaripäällikköä ja -kouluttajaa. Sisäisillä keskusteluilla luultavasti käydään läpi, millainen virhe tuli, miksi virhetuomio tehtiin ja miten vastaavan voisi jatkossa ehkäistä. Samoin kaiketi käydään läpi, mikä meni hyvin.Olen jo pidempään ihmetellyt.kun tuomareita aina puolustellaan eikä saisi koskaan kritisoida, niin unohtaako ihmiset että niillehän maksetaan palkkaa siitä tuomaroinnista. Eivät he mitään talkoita siellä tee. Miesten superpesiksessäkin peli- ja syöttötuomarin lähtöpalkkio on muistaakseni noin 150 euroa per peli ja mahdolliset kokemuslisät vielä päälle. Sitten vielä mahdolliset kilometrikorvaukset ja päivärahat ,niin kyllähän ne aika hyvät rahat sieltä saa. Kaupankassakin saa tehdä useamman päivän töitä samoihin rahoihin.