Vs: Superpesiksen tulevaisuus
Niin, en mä nyt pitäny painoarvoa sillä lasketaanko nuo pummit katsojalukemaan sinänsä, vaan siis ylipäätään se että ollaan kovasti muka "seuraa ja lajia tukemassa", mut silti samaan aikaan vinkumassa vapareita yms yms. Jos siis saitte kiinni, mitä tarkotin? Jätetään pelit katsomatta, jos ei vapaata pääsyä saada jne jne jne.
Toki jos joku mullekin väkisin tyrkyttää vihkosen vapareita, niin kait sen vastaan ottaa...
Mutta ilman saivarteluja, siis tuo periaate ylipäätään ketuttaa?
Olen meinaan nähny kun mun edellä lippuluukulle tuli pari henkilöä. Sitte jäivätkin siihen norkoilemaan, kunnes paikalle tuli tuttu stevari, joka viittas nää sisälle, ilman minkäänmoista tikettia. Eivät ainakaan näyttäneet mitään, eivätkä käsittääkseni olleet kutsuvieraitakaan.. Tapahtui muuten Kankaanpässä. Surkeeta toimintaa kyllä stevareiltakin, jos näin tehdään. Ja kyllähän näin tehdään!
Ehkä vähän menee vars. asiasta ohi, muttei siinä mielessä, että tämmösellä pummailulla ainakaan seuraa eikä lajia kyllä tueta!
Ja mitä JJJussin kommenttiin tulee, niin totta vie kahveet kuuluu aina peliin! Kuppi tai muutama, joskus kaljookin
Ja jos jälkikasvua mukana, niin niille sipsit, karkit, jätskit, limut tai muut, tilanteen mukaan