Mikko Korhonen ja Sotkamon Jymy proudly presents. Todella vastenmielistä. Hävettääköhän Korhosta yhtään näin jälkikäteen?
Aamun Kainuun Sanomissa aiheesta juttu.Onko tuo jo vahvistettukin Jymyn/Kohosen toimesta?
Mutta jos vaikka lopettaisikin tähän kauteen niin käsittämättömän komea ura. Vaikea uskoa, että tulee koskaan toista yhtä pitkään jatkunutta yhtä korkealla suoristustasolla.
Onko tuo jo vahvistettukin Jymyn/Kohosen toimesta?
Mutta jos vaikka lopettaisikin tähän kauteen niin käsittämättömän komea ura. Vaikea uskoa, että tulee koskaan toista yhtä pitkään jatkunutta yhtä korkealla suoristustasolla.
Tässä juttu netissä. Valitettavasti näkyy vain tilaajille. Vielä kerran Jymy-paidassa Hiukassa - Kainuun SanomatAamun Kainuun Sanomissa aiheesta juttu.
Mikko Korhonen ja Sotkamon Jymy proudly presents. Todella vastenmielistä. Hävettääköhän Korhosta yhtään näin jälkikäteen?
Mua jotenkin jaksaa edelleen hämmästyttää, että edelleen löytyy näitä tynnyrissä asuvia tyyppejä joille tulee ihan täytenä yllätyksenä se, että pesäpallossa psyykataan vastustajaakin. Tätä samaa harrastaa ihan kaikki joukkueet superpesiksessä niin naisissa kuin miehissäkin. Ja kyllä jopa Kouvolassa tehdään näin.
Vastaan omasta puolestani. Ei, ei psyykkaaminen tule yllätyksenä mutta tuon tapainen psyykkaaminen kuulostaa todella idioottimaiselta. Doksa on varsin järkevä ihminen, en tosin tunne, mutta kommentoinneista ja haastatteluista minulle on syntynyt sellainen vaikutelma.
Olen aika varma että tilanne oli tavallaan "lavastettu", mikrofoni kaulaan ja käsky provosoida että saadaan juttua televisioon. Mitä sanovat ne jotka miehen tuntevat?
Pysyyhän tuo silleenkin rehtinä vielä ettei Korhonen mene missään vaiheessa edes henkilökohtaisuuksiin.
Oletko kuuro vai tyhmä? Ekat Korhosen sanat videolla: "No niin Henry..."
Vai tulkitsetko niin ettei etunimen käyttäminen ole henkilökohtaista?
Heitänpä takaisin, että oletko sinä tyhmä? Henkilökohtaisuuksilla tarkoitan sitä että haukutaan ulkonäköä tai että kettuillaan jostain yksityisasiasta mikä ei pelikentille kuulu.
Olen aika varma että tilanne oli tavallaan "lavastettu", mikrofoni kaulaan ja käsky provosoida että saadaan juttua televisioon.
No onhan määritelmä. Sun tulkinta antaa kyllä siimaa, voi vittuilla mitä tahansa kunhan ei liity ulkonäköön tai yksityisasioihin.
Noin yleisesti henkilökohtaisuutena pidetään "vittuilua", joka kohdistuu tiettyyn henkilöön. Se sanakin "henkilökohtainen" antaa pientä vinkkiä.
Toistan vielä tämän:
Tulkitse miten haluat mutta pelikentän ulkopuoliset asiat ovat pelikentän ulkopuolisia asioita, ja niitä ei mielestäni kyseisellä videolla kuulu. Minä taas miellän henkilökohtaisuuden törkeänä solvauksena jolla ei ole mitään tekemistä itse pelin kanssa. Toki pelikentiltä löytyy niitäkin tyyppejä jotka tähän syyllistyy. Mikko Korhosesta on vaikea uskoa, että semmoiseen syyllistyisi ikinä.
Kun aikaa kuluu, niin haikeudella tulee kyllä muisteltua Kohosen vuosia. Kohonen violetti-orassipaidassa, pallo kädessä valmiina syöttämään ja tiikerinkatse porautuu lyöjään. Se katse vei luonnon monelta.
Kaikkien aikojen pesäpalloilija.
KTH siis syöttelee Tahkossa ensi kaudella. Vuokrasopimus on sinettiä vaille valmis. Väliahon soppari Jymyyn myös mainittuna Kainuun sanomissa.