Vs: Sotkamon Jymy 2017
Huoh mitä keskustelua täällä.
Ensiksikin, haukutte toisia (Sotkamon vaihtopenkin, pelaajat, jymyn organisaation ja jossain tainnut nousta esille koko Kainuun kansakin) typeriksi, muita kunnioittamattomiksi jne. JA silti omasta mielestänne on täysin asiallista ja fiksua kirjoitella täällä jonkin ihmisen äidistä, tehdä pilkkaa ja tuomita, että "no siinä on kyllä kasvatus mennyt pieleen..". Toivottavasti itse käyttäydytte täällä ja muussakin elämässänne niin, että omat Äitinne olisivat teistä ylpeitä.
Toiseksi, torstain ottelussa tapahtui tuomarivirhe. Käsi ylös sellainen kilpaurheilua harrastanut, joka ei olisi nostanut tätä tilannetta esille (=Kuosmasen "itkeminen" tuomareille). Tuomari teki virheen, mikä on inhimillistä, ja sen jälkeen edettiin täysin sääntöjen mukaisesti. Ehdottamanne uusintaottelu mm. ei todellakaan olisi sitä. Ja turha on sanoa sen pelin siihen ratkenneen, kun joensuulaiset itse möhlivät sen tilanteen, josta olisivat sen voittojuoksun saaneet, eli Jussilan läpilyönti viimeisen tasoittavalla. Vai menikö sekin tuomarin, jymyn tai jopa jymyn vaihtopenkin piikkiin?
Kolmanneksi. Onko täällä purnaamassa joku pelaaja vai onko teille "faneille" tullut joku jotain huutelemaan? Näistä jutuista ymmärrän, että kyse on ollut pelaajien tai joukkueeseen kuuluvien henkilöiden välisestä kanssakäymisestä, joten miksi pahoittaa mielensä siitä itse niin pahasti, että tekee mieli mennä haukkumaan jopa jonkun äiti. Pelaajat itse tietävät, että osa tuosta kuuluu peliin ja sitä tulee kyllä ihan joka joukkueelta. Se, mennäänkö joskus asiattomuuksiin, on eri asia, mutta
Mitä se katsomossa olijoiden tunteisiin niin pahasti menee? Pelaajat itse jättävät sen yleensäkin pelikentälle, niin miksi täällä pitää yökaudet roikkua nurisemassa tuommoisista. Otetaan esimerkiksi tämä Syyrian lapset episodi- tilanne käsiteltiin pelaajien itsensä toimesta heti pelin jälkeen ja asiat sovittiin ja kenellekään ei asiasta sen suurempia traumoja jäänyt. Sen sijaan, katsojat ja silloin jopa media tästä mielensä pahoittivat ja ilmeisesti asian kaivelee yhä. En ymmärrä.
Neljänneksi. Jos ette ole jymyn kannattajia tai edes siedä heitä niin mitä hyödyttää täällä roikkua itkemässä ihan jokaisesta asiasta ja haukkua ihmisiä, joita ette oikeasti edes tunne, vaan olette
Mielikuvanne muodostaneet jonkin erittäin ohuen (pesäpallo- otteluiden) kosketuspinnan kautta? Jos tekee
Mieli parkua, valittaa, marista, haukkua ja purnata niin menkää keskusteluun Joensuun Maila 2017, sen joukkueen pelinjohtajakaksikko on tietoisesti ottanut omaksi asiakseen muitten pahuudesta itkemisen etenkin tänä vuonna jopa mediassa asti. Joten sieltä varmaan saa sympatiaa nuille poruille ja mielensä pahoittamisille! Tsemppiä, elämä tuntuu riipivän ja pahasti.