Supervuoro Verkkolehti »

Sotkamon Jymy 2017

Hotti

Vs: Sotkamon Jymy 2017

Ehkä sinun ei tarvitse siitä oikein kantaa huolta. Huollat vaan hampaasi ja tulevat sukupolvet.
 

Hiukkahikeä

Vs: Sotkamon Jymy 2017

Veikko1 sanoi:
https://yle.fi/uutiset/3-9837412

Tällä kertaa Jani Komulainen on varma, että hän tarttuu mailaan Superpesiksessä viimeistä kertaa. Pelaajatähti aikoo ottaa siitä kaiken irti.

Uskoo ken haluaa. Jani Komulaisen historia totuuden puhumisessa ei ole hirveän vakuuttava

12 Suomenmestaruutta, ei mulla muuta.
 

Holappi

Vs: Sotkamon Jymy 2017

Jos Tanskanen haluaisi niin se kokoaisi rahalla joukkueen jota ei voitettaisi.Ilmeisesti haluaa kuitenin pidättäytyä toisin kuin eräät seurat mihin esim. kuosmanen on viitannut tai Vimpeli josta nyky porukan miehet ovat "kaikki omia poikia" hik....
 
Viestejä
657
Vs: Sotkamon Jymy 2017

Hiukkahikeä sanoi:
Veikko1 sanoi:
https://yle.fi/uutiset/3-9837412

Tällä kertaa Jani Komulainen on varma, että hän tarttuu mailaan Superpesiksessä viimeistä kertaa. Pelaajatähti aikoo ottaa siitä kaiken irti.

Uskoo ken haluaa. Jani Komulaisen historia totuuden puhumisessa ei ole hirveän vakuuttava

12 Suomenmestaruutta, ei mulla muuta.

Rikollista toimintaa , valehtelua , politikointia. Ei mulla muuta
 
Viestejä
1,247
Vs: Sotkamon Jymy 2017

Lehdessä oli juttua miten Sotkamo menettänyt mahdollisuutensa kun eivät saa enää vittuilla kotipesässä ja kuudes tuomari valvoo.
Puputti tuomitsi sotkamolaiset siitä, etteivät kunnioita sääntöjä.

Ehkä se sitten menee noin kuten lehti kertoo.
 

Kaakkoisraja

Vs: Sotkamon Jymy 2017

Rönkön Lauri ei ainakaa vielä oo muuttanu Sotkamoon. Nähty tänää lenkillä Imatran kaduilla.
 

Kärki

Vs: Sotkamon Jymy 2017

Peli on peliä mutta Korkko toimii liiton kouluttajana , se ei ole hyvä juttu.
 

Hiukkahikeä

Vs: Sotkamon Jymy 2017

Hopea on hävitty mitali. Kuitenkin, jos katsoo kesän pelillistä esitystä niin onhan tuokin otettu mitali.
 
Viestejä
12,179
Vs: Sotkamon Jymy 2017

Onnittelut Jymylle ja sen kannattajille hopeasta.
 

törppö

Vs: Sotkamon Jymy 2017

--Peli on peliä mutta Korkko toimii liiton kouluttajana , se ei ole hyvä juttu.--
Jos on samaa tasoa koulutuksessa kuin oli Jyväskylän aikoinaan niin onpa taso tosi huono.
Suu kyllä käy mutta tulosta ei näy...
Ei ole poju kehittynyt sitten noiden aikojen lainkaan.
 

Katsomossa 35v

Vs: Sotkamon Jymy 2017

Pesäpalloa olen seurannut, koska laji on aina profiloitunut herrasmiesurheiluksi. Jääkiekon katsomisen lopetin, kun poliisijärjestelmät, koodisto ja mielipuoliset taklaukset valtasivat tilan taitopeliltä. Tämän syksyn uutisotsikoista on voinut todeta, että piripäät ovat jälleen aloittaneet kautensa. Sielläpähän haisevat keskenään, en tule senttiäkään kyseiseen bisnekseen kantamaan.

Sotkamon Jymy näyttää haluavan viedä pesäpalloa samaan suuntaan. Jätän mieluusti tämänkin lajin, jos white trash alkaa olla sen pääkohderyhmä. Junttius on eri asia kuin henkinen alaluokkaisuus.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös