Olen samaa mieltä siitä että Siipen materiaali oli selvästi parempi ja tilanteita luotiin selvästi enemmän kuin edellisenä kesänä ja pisteitä olisi ollut otettavissa huomattavasti enemmän...mutta mikä meni pieleen? Peluuttamisen kaavamaisuus ja helkkarin huono kotiuttaminen...Siipellä ei ollut missään vaiheessa kautta pelaajaa ketä olisi voinut kutsua PÄÄkotiuttajaksi. Jos sellaista pelaajaa ei ole niin pelinjohdon tehtävä on keksiä muita keinoja ja muuttaa pelaamista rohkeammaksi eikä kaivaa nenäänsä silloin kun kaivataan johtamista, mutta mitään ei tapahtunut koko helvetin kesän aikana, joten olen Lautaskammion kanssa samoilla linjoilla siitä ettei Westersund ole Superin tason pelinjohtaja. Paremmalla pelinjohdolla Siipe olisi taistellut viime kesän materiaalilla pudotuspelipaikasta. Nyt ollaan tilanteessa , että kaikki parhaat palaajat ovat jo joukkueen jättäneet. Rahaa ei ole uusien hankintaan tai ne eivät nykytilanteessa riitä yhdenkään hyvätasoisen pelaajan hankintaan, mitään positiivisia uutisia ei ole kuulunut, joten tarvitaan ihme , että vuonna 2022 Siilinjärvellä pelataan miesten Superia. Minun mielestä kaikki kulminoituu tämän kesän paskaan pelinjohtoon...