Niemi ja Kivinen tuleevat jatkamaan Joensuussa👍Niemi suuntaa Joensuusta Kouvolaan.
Niemi ja Kivinen tuleevat jatkamaan Joensuussa👍Niemi suuntaa Joensuusta Kouvolaan.
Niemi ja Kivinen tuleevat jatkamaan Joensuussa👍
Allu laittaa pelivehkeet nurkkaan, Niemen Jussi jatkaa ja Jussila jatkaa matkaansa. Joma ens kaudella yhden lyöjäjokerin joukkue.
Itse ajattelin virheellisesti heti että tällä tarkoitettiin pelimiehiä. Toki ynnämuut ryhmän pelaajia varmaan onkin tyrkyllä, kuten mihin tahansa superin porukkaan.
Konsta on eniten omaa tasoaan nostanut Joman pelaaja tällä kaudella. On monipuolisilla lyönneillä röyhkeästi kentälle pyrkivä etenijä. Kopparipelissä vielä puutteita suoritusvarmuudessa. Uskoisin pysyvän Joman riveissä.
Hännisestä olis ainesta esim Siipelle tuomaan ryhtiä linjaa, sekä kotiutusvoimaa.
Mutta mille paikalle istuu Piironen, Topihan on varmuudella koppari.
Riippuen ketä kaikkia JoMaan 2020 tulee ja miten halutaan peluuttaa, niin 1-2 pelaajaa toki voisi hakea peliaikaa jostakin joukkueesta, jossa he olisivat merkittävä vahvistus, kuten esim Kipa, mutta ehdottomasti niin, että JoMan mukana talvikauden valmennus ja soppari niin, että tarvittaessa saadaan takaisin jos tulee tarve. Ja loppukaudesta syytä laadukkaat reservit taustalla, kun mitaleista mitellään. Jokaisen panos on tärkeä siinä kohtaa, myös varamiesten.Piirosen rooli kuitenkin pudonnee jonkin verran ensi kaudella kun Hurskainen tulee ja Kettunen kuntoutuu. Jos kopparipari on Hurskainen ja Kivinen ja Kettunen mahdollisesti ottaa taas kärkimiehen paikan niin kiinnostaako Piirosta etenijäjokerin hommat
Joni Tervo ko?Kiteelle menee superpesispelaaja, joka piti 2019 välivuoden pesiksestä.
Ei ei...mutta ei nyt käydä arvailemaan, ei niitä niin montaa ole kuitenkaan, etteikö turhan äkkiä löydy. Olen luvannut, etten sano nimeä..Joni Tervo ko?
Ei ei...mutta ei nyt käydä arvailemaan, ei niitä niin montaa ole kuitenkaan, etteikö turhan äkkiä löydy. Olen luvannut, etten sano nimeä..
Piirosen rooli kuitenkin pudonnee jonkin verran ensi kaudella kun Hurskainen tulee ja Kettunen kuntoutuu. Jos kopparipari on Hurskainen ja Kivinen ja Kettunen mahdollisesti ottaa taas kärkimiehen paikan niin kiinnostaako Piirosta etenijäjokerin hommat
Miten Eetu Hämäläinen Tahkosta. Oisko palaamassa kehiin ?Onhan noita, Leppälä, Kaartokallio jo pelkästään HP:sta tämän kauden väliin jättäneitä.
Saku HakkarainenEi ei...mutta ei nyt käydä arvailemaan, ei niitä niin montaa ole kuitenkaan, etteikö turhan äkkiä löydy. Olen luvannut, etten sano nimeä..