Menneisyyden haamujako täällä edes kuvitelmissa haalitaan
Kysyin Wahlilta tänään pelissä ulkobaarista, kun käveli ohi, oletko tulossa tänne. Mies kysyi, että tarjoatko oluen. Pakko oli peukkua nostaa. Hieno kryptinen vastaus. No pakkohan se niin on tulkita, että on tulossa Jomaan.
Tuskin lähtee sivistyksen parista susirajalle.Kysyin Wahlilta tänään pelissä ulkobaarista, kun käveli ohi, oletko tulossa tänne. Mies kysyi, että tarjoatko oluen. Pakko oli peukkua nostaa. Hieno kryptinen vastaus. No pakkohan se niin on tulkita, että on tulossa Jomaan.
Tuskin lähtee sivistyksen parista susirajalle.
Tuskin lähtee sivistyksen parista susirajalle.
Mitä tekemistä pienellä kyläkaupunki Hyvinkäällä on sivistyksen kanssa?
Siirtoasioista puheen ollen.
On huhuttu KiPan Topi Hurskaisen tulosta JoMaan nrolle 2. Nämä Vimpelin pelit olivat Topilta kyllä lievästi sanoen haastavan huonoja että kovasti on matkaa JoMan nrolle 2 jos siis Jussila lähtee. Koppariksi kyllä kelpaa.
Prosentit ovat rehellisempiä kuin mielikuvat.Yhtään ottamatta kantaa huhuihin niin pelkkää tilastoa katsomalla olen yllättynyt miten ero haastavan huonon ja huippuhyvän suorituksen välille syntyy. Tiukka on seula JoMan kärkeen.
Hurskainen pelasi ykkösvaihtoa kolmessa ottelussa tehoilla 10/14 ja Jussila 17/23 - prosentit molemmilla yli 70 Jussilla pari prosenttiyksikköä parempi jos katsoin oikein. En pitäisi eroa valtavana kun huomioi, että Hurskainen vaihtoi ViVen ulkopeliä ja Jussila Tahkon ulkopeliä vastaan. Hurskainen joutui aika paljon menemään myös tyhjään kenttään 8/11 ja kaksi viimeistä 7/8.
Ja runkosarjassakin tilastot lähes identtiset.Yhtään ottamatta kantaa huhuihin niin pelkkää tilastoa katsomalla olen yllättynyt miten ero haastavan huonon ja huippuhyvän suorituksen välille syntyy. Tiukka on seula JoMan kärkeen.
Hurskainen pelasi ykkösvaihtoa kolmessa ottelussa tehoilla 10/14 ja Jussila 17/23 - prosentit molemmilla yli 70 Jussilla pari prosenttiyksikköä parempi jos katsoin oikein. En pitäisi eroa valtavana kun huomioi, että Hurskainen vaihtoi ViVen ulkopeliä ja Jussila Tahkon ulkopeliä vastaan. Hurskainen joutui aika paljon menemään myös tyhjään kenttään 8/11 ja kaksi viimeistä 7/8.
Ja runkosarjassakin tilastot lähes identtiset.
Mutta mille paikalle istuu Piironen, Topihan on varmuudella koppari.No selvähän tämä. Topi on JoMan uusi Jussila. Tervetuloa!
Kivisen paikalle. Kivinen ottaa Jokerilyöjän tehtävät tai ei jatka. Paikat ei kestä pelata täysillä numerolla.(veikkaus)Mutta mille paikalle istuu Piironen, Topihan on varmuudella koppari.
Minä olen käsittänyt että muuttaa tyttöystävän mukana etelään päin ja huhuttu Mansea tai Tahkoa mihin Myllyniemi olisi menossa.Paljon on huhuttu Myllyniemen siirrosta Manseen. Pieniä huhuja on liikkunut myös Vimpelin suuntaan? Tarkoittaisi käytännössä Vimpeli siirto Haapakosken lopettamista/Pattijoelle siirtymistä! Kysymykset näihin. Manse=alakastin taistelua vimpeli=menestyksen nälkä! Miten siviilielämä? Käsittänyt että Seinäjoella!?