Totta, kirjoitin asiattoman kommentin.Tuota noin niin... Kun näitä tuotoksia lukee, ei voi olla ehdottamatta Viuhkamiehelle, että kannattaa silti ehkä mieluummin nukkua öisin. Pysyy laikat paremmin järjestyksessä.
Jep, olipa minulta typerä kommentti, jonka poistin.Kyllä on surullista, että jollain voi olla näin mauton tapa tuoda mielipiteitään julki. Rinnastus yhteen maailmanhistorian häpeällisimpiin asoihin ei käy minkäänlaisesta huumoristakaan. Keskustelun taso alenee näillä foorumeilla huolestuttavasti. Suomi24 on saanut kilpailijan...
Minulta pääsi tulemaan tuollainen aivopieru, jota pahoittelen. Poistin typerän kommenttini.Jos ei @Ylläpito tuohon puutu, niin osoittavat olevansa täysiä turhakkeita.
Kuten Kolmosvara jo sanoikin niin tuolla asialla, jonka väittäisin olevan maailmanhistorian suurin häpeäpilkku ainakaan muutamaan sataan vuoteen, vitsailu on jotain niin idioottimaista ja mautonta, ettei oikein läydy sanoja.
Hyvä että kirjoittaja itse tajusi kommenttinsa poistaa. Ylläpito editoi myös noita lainauksia muiden viesteissä, missä tämä toistui. Tämä oli sen verran selvästi erittäin mauton viesti, että jälkikäteen katuminen ei @Viuhkamies varoitukselta välty. Ja tämän tapaisten toistuessa emme usko, että kyseeseen enää tulisivat vain viikon-parin kirjoituskiellot.
Siinä sitten seuraava....voisitteko jättää tuollaiset kommentit pois. Ymmärrän vahingonilon useilla tahoilla mutta nyt on oikeasti yksi Suomen suurimmista kasvattajaseuroista isoissa vaikeuksissa ja sillä mässäileminen olis varmaan fiksua lopettaa...sopiiko kaikille?...Siipen kasvattamia pelaajia ja pesistoimijoita vaikuttaa ympäri Suomea ja toivottavasti myös tulevaisuudessa on näin.
Ei varmasti ole olleet ja olet Pera siinä aivan oikeassa ja tunnustan , että olen kritisoinut asioita matkan varrella paljonkin johtuen siitä , että olen ollut tietoinen, miten huonosti asiat ovat olleet jo vuosia ja nyt sitten tultiin matkan päähän. Nyt ollaan kuitenkin tilanteessa, mikä on ollut näkyvissä jo pitkään ja Siipessä eletään aikalailla kovia aikoja. Seuraa on johdettu Kejosen ja Heikkisen jälkeisenä aikana todella huonosti amatöörimaisesti ja nyt nähdään sen seuraukset. Toivottavasti nyt nykyiset johtohenkilöt menevät peilin eteen ja tekevät sen mitä täytyykin...Kiisken Seppo vois ottaa seuran johdon haltuun..siinä on sellainen osaaja jota ei voi korvata millään ...