Nyt näkyy.Ja Pattijoelta ei näy kuvaa. Oi voi.
Noissa seuratuotannoissa (S merkki pelin kohdalla Ruudussa) näyttää olevan useampia kameroita käytössä mutta niiden käyttö ei aina ole ihan priimaa. Samaa mieltä, että Vimpelissä tuntuu kuvakulmat vaihtuvan välillä vähän rauhattomasti.Vimpelin fanikamera. Pitäkää se pääkuva vaan. Kamera vaihtuu nopeemmin kuin ajatus.
Olipa muuten hauska, kun Kopla julkaisi jonkunlaisen fiilistelyvideon Kohosen ajasta Koplassa niin siellä oli jokin kohta jossa pallo kun tippui kenttään niin Ritari ilmoitti saman tien monta juoksua tästä tulee. Joku kritisoi aiemmin siitä asiasta täällä Ritaria ja nyt se otti oman huomioni vaikka vanha klippi olikin.Anssi Ritaria kun kuuntelee, niin pelissä ei mitään muuta tapahdukaan kuin tupelointia jokaisessa pelitilanteessa.
Huomattu on, Kirsi. Anssi Ritaria kun kuuntelee, niin pelissä ei mitään muuta tapahdukaan kuin tupelointia jokaisessa pelitilanteessa.
Olipa muuten hauska, kun Kopla julkaisi jonkunlaisen fiilistelyvideon Kohosen ajasta Koplassa niin siellä oli jokin kohta jossa pallo kun tippui kenttään niin Ritari ilmoitti saman tien monta juoksua tästä tulee. Joku kritisoi aiemmin siitä asiasta täällä Ritaria ja nyt se otti oman huomioni vaikka vanha klippi olikin.
Huomattu on, Kirsi. Anssi Ritaria kun kuuntelee, niin pelissä ei mitään muuta tapahdukaan kuin tupelointia jokaisessa pelitilanteessa.
Ritari näyttää päässeen sun ihon alle oikein kunnolla. Eteläpää on ärsyttävä, mutta Ojanperä on kyllä hyvä asiantuntija sekä Tokkari. Mutta fakta on, että uusia asiantuntijoita ois hyvä saada, jotta tulee uutta näkökulmaa ja uutuden viehätys ei katoa. Ja naisten peleissä vois olla joku, nais selostaja sekä ex huippu naispesäpalloilija vaikka Nina Taipale kommentoimassa.Tämä on ylivoimaisesti ärsyttävintä Ritarissa ja kommentaattoreista samaa harrastaa Eteläpää, joka nyt ehkä muutenkin voisi hankkia muita hommia.
Ritarin puheista päätellen itse olisi täydellinen joko pelaajana tai pelinjohtajana.
Minua Ritarin selostuksissa miellyttää erityisesti hänen taitonsa käyttää suomen kieltä. Hän käyttää sitä elävästi ja monipuolisesti. Siinä kun Eronen, Ärje ja monet muut eri kanavilla nyky muodin mukaisesti Isottelevat,eli joku on Iso pelaaja, tuli Iso juoksu, nyt on Iso peli, osaa Ritari käyttää esimerkiksi sanoja erinomainen, loistava, tärkeä ym. ym. Suomen kieli on erittäin monipuolinen ja osuvia sanoja löytyy joka lähtöön. Nämä nuoret selostajat näköjään pyrkivät kielen köyhdyttämiseen joko tarkoituksella tai osaamattomuuttaan.Tämä on ylivoimaisesti ärsyttävintä Ritarissa ja kommentaattoreista samaa harrastaa Eteläpää, joka nyt ehkä muutenkin voisi hankkia muita hommia.
Ritarin puheista päätellen itse olisi täydellinen joko pelaajana tai pelinjohtajana.
Minä olen kyllä ollut panevinani merkille, että selostajat pyrkivät välttämään huonoista pelisuorituksista kertomista suoraan ja etsivät niihin kiertoilmauksia. Mikähän peli se oli pari viikkoa sitten, jossa hokivat vähän väliä, että olipa "erikoinen tilanne" tai "erikoinen peluutus", kun kyse oli merkkivirheestä tms selvästä töppäyksestä.
Kyse on kuitenkin valtakunnan ylimmästä sarjasta. Kyllä sen tason pelaajien pitäisi kestää myös sitä, jos selostaja suoraan sanoo, että nyt se ja se pelaaja häpläsi tai ei saanut koppilyöntiä kiinni. Katsojaa kyllä kiinnostaa tietää, kuka se oli joka töppäsi.
Ritari näyttää päässeen sun ihon alle oikein kunnolla. Eteläpää on ärsyttävä, mutta Ojanperä on kyllä hyvä asiantuntija sekä Tokkari. Mutta fakta on, että uusia asiantuntijoita ois hyvä saada, jotta tulee uutta näkökulmaa ja uutuden viehätys ei katoa. Ja naisten peleissä vois olla joku, nais selostaja sekä ex huippu naispesäpalloilija vaikka Nina Taipale kommentoimassa.
Ja minä yhdyn näkemykseesi. Etenkin tällä kaudella särähtänyt korvaan.Eipä isommin, kunhan mainitsin mikä hänen selostuksessaan on ärsyttävintä.
Jep, tämä oli hyvä!Loimaa - KPL ykköspesislähetys hyvin tehty, monta peukkua täältä.
On selostus, monikamera, kuva-kuvassa, merkattu viimeiset lyöjät ynnä muut.
katso liitettä 1664