Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Nyt on kyllä eri tavalla laatua tässä PuMun ja Ruudun englanninkielisessä tuotannossa, säännöt ja pelin luonne kerrotaan ennen peliä selkeästi ja selostaja voi keskittyä pelin tapahtumiin matsin aikana.

Aksentilla ei ole mitään väliä mutta juontajilla on englanti kielenä hyvin hallussa ja puhe luontevaa.

Nyt on kyllä eri tavalla laatua tässä PuMun ja Ruudun englanninkielisessä tuotannossa, säännöt ja pelin luonne kerrotaan ennen peliä selkeästi ja selostaja voi keskittyä pelin tapahtumiin matsin aikana.

Aksentilla ei ole mitään väliä mutta juontajilla on englanti kielenä hyvin hallussa ja puhe luontevaa.

Harvoin voi tätä sanoa, mutta nyt löytyi juttu, minkä joku teki TODELLA paljon paremmin kuin Jymy.

Tätä lähetystä kelpaa jo jakaakin ulkomaille.

No niin. Taas voisivat Jymy KeKi -pelin selostelijat käyttää ääntä. Onko vika pojissa vai Ruudussa?

Manselle(kin) toivoisin reilumpaa kompressointia mikitykseen. Persoonallinen naisääni saa varmasti turhiakin risuja, kun äänenpaineen ylärekisteri säikäytti jopa nukkuvan bulldogin. Tunne on hyvä, särö ei.

Näin muuten minulla tulee mieleen värikkäistä äänen painotuksista kartturi Reeta Hämäläinen.

Manselle(kin) toivoisin reilumpaa kompressointia mikitykseen. Persoonallinen naisääni saa varmasti turhiakin risuja, kun äänenpaineen ylärekisteri säikäytti jopa nukkuvan bulldogin. Tunne on hyvä, särö ei.

Näin muuten minulla tulee mieleen värikkäistä äänen painotuksista kartturi Reeta Hämäläinen.
Minulle tulee mieleen Pohjois-Korean uutislähetysten naispuoliset toimittajat, tai muuan Tiltu sota-ajalta. Kiihkeyttä löytyy selostukseen myös Tampereen Tiltulta.

Kun näitä kai selostetaan kuulokkeet päässä, niin eikö tuota äänen särkemistä muka itse kuule?

Kun näitä kai selostetaan kuulokkeet päässä, niin eikö tuota äänen särkemistä muka itse kuule?
Itse olen nuoresta asti ollut musiikin kanssa tekemisissä ja nykyhommissakin tulee vastaan usein äänentoisto vastaan, vaikka en sen alan ammattilainen missään tapauksessa ole. Äänimiehille tästä kaikki kunnia, koska heidän hyvin toimiessaan kukaan ei huomaa heitä.

Eli ei ole millään tapaa selostajan vika jos tunne välittyy kotikatsomoihin ylikovaa ja särkevänä.

Jos mietitään vaikka tunnetuimpia legendaarisimpia selostuksia koko Suomen urheiluhistoriasta, niin se ero selostuksen ja huudon välillä ei erotu kotikatsomoon lähellekään samoilla desibeli-eroilla mitä itse kopissa tapahtui. Siinä tulee se äänitekninen ero, minkä voi nykytekniikalla melko pienillä panostuksilla jokainen seura suorittaa.

Kun nämä toteutetaan pääosin aika ohuella satsauksella, niin melko todennäköisesti seuratuotannoissa ei ole olemassa mitään
ä ä n i t a r k k a i l i j a a .

Onko joku saanut tätä sivustoa toimimaan tai onko tiedossa vastaavia tarjouksia. Sivu ei etene ostoskorista koskaan maksuvaiheeseen.

Kaikki tarjoukset ja kampanjat ovat Ruudun omilla sivuilla jos on, aika toivotonta ollut enää löytää noita vanhoja koodeja mitä kaupoissa myyty.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.