Ovatko tämä ja muut lahjakortit poistettu myynnistä vai miten minä en saa lisättyä ostoskoriin mitään? Umpeutuu kuukauden päästä edellisen lahjakortin tilaus ja olisi mukava uusi ostaaLahjakortteja on varmaan monenlaisia mutta ainakin tällä kuusi kuukautta 50€ Ruutu+ lahjakortilla näkee urheilun. Tosin itse olen katsonut vain pesäpallon fanikameroita ja Veikkausliigaa mutta eiköhän sieltä muutkin Ruutu+ Urheilun kama nnäy
Ruutu+ 6kk
Ruutu+ lahjakortti, jolla näet Suomen suosituimmat viihdeilmiöt, leffoja ja urheilua! Ruutu+ lahjakortilla näet suosikkisarjasi ennen muita ja ilman mainoksia.www.gift4you.fi
Mitä tulee Itävaloon, niin uskon hänellä olevan hyvä ulosanti ja sen puolesta on tervetullut lisä asiantuntijaksi. Kuitenkin, missä Österlund asetti vaativan vertailutason, on kriittisyys. Tämä pelkoni ei juonna juuriansa minkäänlaisista sukupuoliasioista, vaan ainakin siitä, että Itävalo vastasi Instagramissa Puhtimäen kommenttiin näin: "Mulla ei taia kuitenkaan olla varaa haukkua. Enemmänki tuoda pelaajan näkökulmia esille." Mielestäni taktisen puolen tuomisen lisäksi on tärkeää tuoda esille, milloin suoritus on ollut loistava ja milloin ei. Toivottavasti tulkitsin tuon kommentin väärin ja Itävalon mainitsemaan pelaajan näkökulmaan kuuluu myös sopiva kriittisyys. Tietysti kehumisen lisäksi, mutta sen uskon häneltä luonnistuvan.